topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

Jawel ik ben er nog :slight_smile:

Maar je mag dus 3 maanden proberen met CLomid? Hoeveel mg zit je? Als ik straks een eisprong heb dan mag ik het ook een paar maanden gaan proberen, maar we moeten eerst nog even afwachten of deze ronde met 100 mgg idd aanslaat. Mijn ongi is weer zo goed als niets momenteel, maar ik ben toch vanochtend met de 100 mg begonnen. Ik hoop dat de bijwerkingen mee zullen vallen. Ik ben de Clomid nu in de ochtend gaan slikken. De vorige ronde (50 mg) slikte ik het in de avond maar dan sliep ik niet zo lekker (veel wakker en erg warm). Ik heb de dag voor mijn vakantie een FM (over 2 weken) en ik hoop dat er dan iets te zien is!

hier even een kort berichtje van mij. Wij zitten heerlijk in Bretagne op een camping met uitzicht vanaf onze plek op zee. We genieten enorm. Het is niet al te warm, maar wel veel zonnig en dan is het ook meteen warm genoeg. Het is hier fantastisch mooi. Heerlijk even weg van alle hormomenperikkelen. 17 augustus heb ik een afpsraak met de gyn. De puregon ligt al klaar in mijn koelkast! Maar nu nog even niet!!!

Tot snel weer!!!

Wen

Ow lekker hoor meisje!! Nog 1,5 week werken en dan ga ik ook op vakantie!!!

Iedereen lekker op vakantie?

Ik las laatst dat iemand (ik weet even niet meer wie het was) van Clomid over was gegaan naar spuiten omdat deze persoon insulineresitentie had.

Nu vroeg ik mij af of iedereen dit heeft waarbij de Clomid niet aanslaat?

Kan insuline resistentie worden getest bij een persoon? Het lijkt me namelijk erg vreemd dat we eerst Clomid moeten gebruiken, en telkens een hogere dosis totdat het aanslaat (als het al aanslaat). Een betere manier lijkt mij om eerst te testen op insuline resistentie en daarna pas, als blijkt dat het niet aan de orde is, over te gaan op Clomid…

Zo, ik ben ook weer terug van weggeweest :smiley: We hebben heerlijk genoten van onze vakantie in Oostenrijk. Helaas kwamen de :twisted: op de eerste vakantiedag (reisdag), niks aan te doen dus.

Catty, waar ga jij heen op vakantie?

Liefs aan iedereen!

Hi Sasa welkom terug in Nederland! Hebben jullie nog lekker weer gehad? Wij gaan 2 weken naar Zuid Frankrijk, kan bijna niet wachten :slight_smile:

Hi meiden,

Vanmiddag de gyn. weer gebeld voor een afspraak. Ik zou er op dag 12 weer heen moeten, maar dat valt op een zaterdag, dus nu moet ik 14 aug voor fm. Dat is cd 11. Ben bang dat er dan niks te zien valt. zit nu op cd1. Hoop zo dat deze ronde de clomid wel aanslaat. Maar we zullen het zien.

We gaan gewoon hard duimen.

Heel veel liefs

ik meld me weer ben weer terug van vakantie! lekker opgeladen haha

maar ow wat ben ik soms beroerd geweest

de heenweg was echt een ramp en zijn er een stuk of 4x uitgeweest maar goed is voor een goed doel

even beknopt hoe het nu met me is ik voel me prima! merk dat ik groei me kleding zit niet echt lekker meer

eet lust is zo vreemd geworden weinig trek, niet veel meer op kunnen etc maar goed we doen ons best!

ik heb een aantal dagen wat bloed verloren en maakte me toch wel zorgen ik heb het zkh gebeld en die dachten aan een innestelbloeding omdat ik verder geen krampen en stolsels verloor dus we hopen donderdag een kloppend hartje te horen en zien heb er zo zin in!

ik kom snel weer mee kletsen eerst de boel weer wassen opruimen etc

:inlove: wouw dit is echt het mooiste wat ik ooit heb gezien en heb gehoord de echo was helemaal goed!

beebje doet het goed heerlijk zeg om dat te mogen zien en horen wat een prachtig geluid ze schat me op 7 weken en 5 dagen maar goed kon de 8 wel eerst aan houden want ze komt ook op 18 maart uit

ben zo happy :inlove:

Wat een super nieuws Roosje en nu heerlijk gaan genieten!!! Voor je het weet heb je die kleine schat in je armen.

Liefs Karientje

wat een goed nieuws Roosje :dance:

Er is geen mooiere maand dan maart, om geboren te worden! Fijn dat je het hartje hebt gehoord…

Renske

woooow :inlove:

Bij H en M verkopen ze erg leuke positiekleding voor de wat vollere vrouw :mrgreen:

Ik heb namelijk flnke bovenbenen en ik was helemaal verzot op de h en m broeken :mrgreen:

@Roosje, super zeg!

@iedereen, dit is mijn laatste berichtje, nu ga ik lekker de zon opzoeken in Frankrijk!

@roosje.

Oh goed man, ik ben echt blij voor je. Nou ik wens je een voorspoedige zwangerschap.

@catty

Veel plezier en rust lekker uit.

Ego.

Vandaag zou ik in me periode moeten vallen, maar ik denk niet dat het gaat komen. Ik heb in me hoofd gezet dat ik pas volgende week donderdag ga testen want dan ben ik voorbij de 29 dagen. Je zal maar net zien dat ik verkeerd heb gekeken.

Maar het zou echt wat zijn. Nog geen 3 weken geleden een miskraam, en nu alweer zwanger. :pray:

Jullie horen het van me

Gwenny, het zou best kunnen! Het schijnt dat je direct na een miskraam meer kans hebt op een zwangerschap, vanwege het verhoogde hcg in het lichaam. Ik duim voor je.

Oh nou dat is goed om te lezen.

Ik blijf draaien. Volgende week woensdag wil ik gaan testen. En ik weet dat ik het kan volhouden. Want de vorige keer ging ik pas testen met 11 dagen overtijd

wish me luck

Gwenny Na een miskraam kan je cyclus in de war zijn. Het kan zelfs tot 6 weken duren dat je weer ongesteld wordt.

Ik hoop natuurlijk voor je dat het een nieuwe zwangerschap is!

Roosje Gefeliciteerd met de mooie echo! :inlove:

Catty Fijne vakantie!

Wendy Ik hoop dat de Clomid nu wel goed aanslaat! Hopelijk is er op dag 11 al wat te zien!

Alles goed met alle andere meiden?

@jippy

Maar hoe zit het dan met me vruchtbare periode. Die was eerder dan normaal. Ik heb ondertussen ook weer de clomid genomen.

Zou dat geen invloed moeten hebben dan?

Gwenny Mocht je meteen weer met Clomid beginnen dan? Meestal is het zo dat er een cyclus afgewacht wordt, om je lichaam en cyclus te laten herstellen. Vaak is je cyclus de eerste ronde in de war. Was je baarmoeder weer helemaal schoon en de zwangerschapstest negatief? Je was toch ruim 6 weken zwanger toen het fout ging? Het kan best zo zijn dat je wel meteen een eisprong had, dat kan ook. En dan kun je inderdaad opnieuw zwanger zijn. Anders binnenkort toch maar eens een test doen. Heel veel succes!!!