topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

@roosje83 wrote:

newbe hoe is het met je wat ben je al ver gaat snel!!! voel jeje goed???

Hier gaat het zn gangetje. Ik werk al vanaf mei niet meer omdat het niet gaat. Ik heb steeds buikpijn en ben te moe om te werken…

Snel gaat het ineens he! Ik loop al richting het einde. De kleine is al aan het indalen. Dat is altijd handig :wink:

Ik las dat je erg moe bent. Hoop voor je dat dat gauw beter wordt! Verders echt super he! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan! Het is zo’n spannende tijd in het begin. Ik duim voor je hoor!!! :-*

hier gisteravond flink geschrokken had wat bloedverlies dus ging al van het ergste uit gelukkig is het niet door gezet :pray:

we hopen op een goede echo

bloedverlies hoort er wel bij maar goed schrikken is het zeker wel!

heb nu vakantie heerlijk!!

morgen gaan we weg :dance: :dance: :dance:

Ik wou me nog even afmelden voor de komende 2 weken - we gaan morgen naar Oostenrijk :smiley: Heerlijk ontspannen. Helaas heb ik het gevoel dat mijn ongi eraankomt (dinsdag NOD), maar afwachten dus.

Liefs voor jullie allemaal en geniet van de zomer!

Sasa

veel plezier sasa wij gaan morgen ook! neem laptop wel mee maar ff zien of ik daar verbinding kan krijgen zo niet tot snel weer!! :-*

roosje: bloedverlies? dat was vast schrikken! Het gaat vast allemaal goed hoor! Nu even lekker genieten van je vakantie.

Ik had vandaag een ietsiepietsie bloedverlies? Ik weet niet waar het van is. Misschien gewoon een kleine wondje of toch misschien een ongesteldheid op komst. Dat zou kunnen betekenen dat er toch een spontane eisprong is geweest. Zou kunnen naturlijk. Ach, ik hoop op niks, we zien wel.

He dames

Hier ben ik weer.

Helaas heb ik vorige week een mk gehad. Maar ik ben niet meer getreurd hoor. Vind het wel jammer dat wel. Wilde het zo graag.

Ik heb tenminste iets positiefs eruit kunnen halen en dat is, dat ik zwanger kan worden.

Dus het klussen voor mij is alweer begonnen

Groetjes Gwen

Roosje, bloedverlies is altijd schrikken, heb het zelf heel veel gehad, zowel in het begin als verderop in de zwangerschap… maar kan dus ook gewoon goed blijven gaan hoor, ik duim voor je!

Even een leuk ander nieuwtje…

Beppie heeft een BIA!! (baby in aantocht!)

Jeetje Gwenny

Wat erg :hug: maar je ziet het gelukkig van de positieve kant :thumbup: op naar de volgende poging :stuck_out_tongue:

O Gwennie wat rot! Wat goed dat je er zo positief instaat. En het is inderdaad ook positief dat je inderdaad weet dat je zwanger kan worden aan de andere kant blijft het een emotioneel zwaar iets. Sterke ermee, en ik zal extra duimen voor een spoedige nieuwe zwangerschap!!!

Ego: bloedverlies is weer gestopt. Was ook echt maar heel, heel, heel weinig. Vast een klein wondje opzo.

Hoi,

Roosje GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD long time no hear! Vreselijk he bloedverlies, gelukkig heb ik het maar heel heel heel weinig gehad maar je schrik je eigen toch helemaal rot. Ik hoop dat alles goed gaat.

XXX Dream

Gwenny wat naar voor je! Ik schrijf hier wel niet meer actief mee, maar ik lees wel steeds mee. En het valt me op dat je altijd zo positief bent. Knap hoor. Ik duim voor je dat je snel een gezonde zwangerschap mag meemaken.

Renske

He girls.

Goedemorgen.

Thank you all for the nice words :-*

Waarom ik alles altijd positief zie, is omdat het geen zin heeft voor mij om stil te staan bij dat wat niet gaat. Maar juist blij moet zijn dat ik tot op heden nog steeds door kan gaan. Lichamelijk en Geestelijk.

Het is wel vervelend om elke keer een tegenslag te krijgen. Maar hoe je het draaid of keert.

You can’t cry over spilled milk. Wat geweest is is geweest. Kijk naar de toekomst.

Ik zeg altijd. Niets gebeurt zonder reden.

EN als je zelf in de put gaat zitten en het ook toe laat. Dan ga jij je alleen maar beroerder voelen, en dat wil/mag ik mezelf niet aandoen.

Doorgaan zo zie ik het. Me kansen zijn nog niet verkeken en daar focus ik me op.

Trouwens ff wat anders. Maar volgens mij begin ik alweer vruchtbaarslijm te zien. Ik snap er even geen moer van. Ik weiger eigenlijk ook een ovutest te doen. Want ik wil eerst even een echo dat alles nog in orde is daarbinnen.

Maar voor de zekerheid. Wordt het klussen vandaag en morgen.

En dan te bedenken dat ik pas op cd 9 zit. 3 dagen te vroeg.

Groetjessssss :wink:

Hey Meiden,

Moest vanmorgen om kwart voor 9 bij de gyneacoloog zijn.

En zoals verwacht was er deze ronde helees niks gebeurd :cry: , terwijl ik de vorige twee rondes wel een eisprong heb gehad. Helaas, Op naar de volgende ronde. Ik moet nu eerst 10 dagen weer provera gaan gebruiken, en dan weer met clomid beginnen en op dag 12 weer voor een echo. Ga deze ronde me temp weer bijhouden. Als het deze ronde ook niet werkt, moet ik met puregon gaan beginnen. Laten we :pray: dat ik deze ronde wel een ei krijg.

Heeft iemand hier ervaring mee???

Zo, nu zijn jullie ook weer op de hoogte.

Heel veel liefs :hug: wendy.

@wendy1984

Oh wat klote zeg. :hug:

maar konden ze niet bij de vorige echo zien??

Heb geen fm gehad. 12 april was mijn laatste meting. Ik reageerde toen goed op de clomid, en had een ei. De gynaecoloog vertelde me dat ik het een half jaar zelf mag proberen. Dus zonder fm. Ik blij natuurlijk dat ik niet terug hoefde te komen, Maar dat was later toch wat minder. Je weet niet of je een ei hebt en of de medicijnen werken. Maar als ik mijn eigen gyn de volgende keer heb zal ik aangeven dat ik liever onder controle blijf. Zio weet je waar je aan toe bent.

Veel liefs

ja dat klopt inderdaad.

Ik heb het ook 4 maanden zonder controle gedaan en het is inderdaad vervelend.

Maar het lijkt me inderdaad verstandig om dan toch maar weer een fm te krijgen. Vooral hoe het deze maand niet is gaan groeien.

Ego

Ik denk dat ik gisteren en vandaag in me eisprong zit. Veelste vroeg maarja niets aan te doen.

Alleen vandaag niet klussen, weet niet wat me vriend gisteren had maar ik kan vandaag echt niet meer. (spierpijn) :oops:

Dus als ik maandag naar de gyn ga denk ik niet dat er iets te zien valt.

He Wendy,

vervelend zeg!

Na 5 dagen provera is gisteren mijn ongi min of meer begonnen. Het is weer vrij weinig net als de vorige keer naar provera en ik reken vandaag maar tot CD1. Dinsdag beginnen met 100 mg Clomid en dan rond CD12 mijn FM. Zou ik dan nu wel een eisprong krijgen? Ben zoooo benieuwd!

Ben blij dat hij in ieder geval is doorgekomen. Nu hopen dat het goed doorzet. Zodat je de behandeling goed start

Ik moet straks naar het ziekenhuis toe,

Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen.

Ik hou jullie wel op de hoogte zodra ik meer weet. Alleen heb ik soms het idee dat ik er alleen zit

En hier ben ik weer.

Gisteren was ik bij de Gyn.

De komende drie maanden hoef ik niet meer terug te komen en alleen clomid slikken. Want het is dus toch wel mogelijk.

Hoe het komt dat ik zo een vroege ovulatie heb gehad weet ze zelf ook niet. Als ik maar optijd klus moet het in orde komen.

Dus het is even afwachten voor mij.

Is er dan helemaal niemand :cry: