Thank you all I’m verry happy :lol: :**:
@roosje
Ik moet de 27ste sowieso naar de gyn. Dan krijg ik me eerste onofficiele echo.
En dan op 6 augustus ben ik 9 weken en dan mag ik eindelijk de andere deuren door om even te kijken hoe of wat.
Nu nog hopen dat hij/zij blijft hangen.
En jij
@ the rest of the girls.
Niets is onmogelijk, een kwestie van geduld en dan komt het een keer goed.
catty ik duim voor je meis :-*
gwenny: oke spannend zeg wij hebben 6 aug de eerste echo :inlove:
Roosje en Gwenny gefeliciteerd :dance: . Wat een goed nieuws, 2 meiden zwanger!
Ik ben vanmorgen ongi geworden . Vind het wel een lange cyclus, 37 dagen. Maar ben tenminste ongi geworden, de vorige keer moet het worden opgewekt.
Weet iemand hoe lang een cyclus mag zijn? Eerder had ik een cyclus van 35 dagen en dat vond de gyn niet te lang.
Catty, hoe is het met jou? Geen bloedverlies meer?? Zou het dan toch…
He meiden
Hoe is het hier. Wat is het rustig geworden. Of heeft niemand iets te melden??
komkommertijd :mrgreen:
nee, saai he? Ik zit even tussen behandelingen en ga volgende week donderdag op vakantie en aangezien ik de hele dag achter de PC zit, hoop ik daar even geen computers te zien (behalve om het weer te checken, dat is wel nodig in Bretagne… hahaha)
Roosje en Gwenny, hoe voelen jullie je? Niet misselijk? Geen klachten?Hebben jullie het al verteld aan mensen in jullie omgeving?
Wen
meisje ik heb het aand e ouders en zussen verteld en mijn broer die reageerden allemaal erg enthousiast :mrgreen:
maar goed die wisten wanneer ik kon testen dus moest het wel vertellen aan anderen vertellen we het pas na de echo :inlove:
ik voel me best goed ben alleen snel moe kan hele dag wel slapen en misselijk met vlagen als ik ff te weinig eet want me eetlust is een stuk minder!
heb volgens mij nog nooit zo gezond gegeten!(ben benieuwd hoelang dit vol houd haha)
Lijkt me een heerlijk gevoel, om je ouders te kunnen vertellen dat je zwanger bent! Die vermoeidheid hoor ik heel veel van zwangere collega’s (het stikt hier van de vrouwen, er zijn er altijd wel 1, 2 of soms 3 tegelijk zwanger).
Er breek vast een geweldige tijd voor je aan: kamertje inrichtingen, veel shoppen, kleertjes uitzoeken, misschien wel al weten wat het wordt (?) en namen uitzoeken, kaartje uitzoek. Zo leuk!
Ook ik heb last van die vermoeidheid en ook heel erg. Maar als het s’avonds is tijd om te slapen. Kan ik niet in slaap vallen. En op me buik liggen is ook niet meer zo een goed idee. Het doet meer pijn dan wat anders.
Maar voor de rest heb ik nog niet echt een zwanger gevoel. Ik denk dat ik dat pas ga krijgen wanneer ik een echo heb gemaakt. Ik ben me wel bewust van dat er iets in me buik groeit maar tot daar eigenlijk. (Ik wil niet teveel hoop hebben en dan eindstand gaat het fout) klop ik af natuurlijk
Eten is ook bij mij iets minder geworden. Maar ik dwing mezelf om gewoon te eten. Want niet eten is ook niet helemaal in orde. Maar me porties zijn wel wat kleiner geworden.
@minnie
In de hoeveelste clomid ronde zit je nu.
Ik denk dat je eerder moet opletten of het aantal dagen afneemt. ik had ook lange cyclus dagen boven de dertig in het begin maar die is nu gedaald naar 29. Kijk of je dat nu al kan achterhalen. Ik denk niet dat die 2 dagen meer zoveel uitmaken. Maar kijk eens terug naar je maanden vanaf het moment dat je bent begonnen met clomid.
Ik kon het niet laten en heb vanochtend getest meteen ultra sensitive test van matcare. Helaas negatief dus niet zwanger
nu maar wachten op ongi en uitslag vd gyn over de eisprong.
:-(((((((
catty balen zeg :hug:
meisje kan niet wachten tot het zover is :inlove: shoppen voor de baby :inlove:
wij willen niet weten wat het word mijn vriend zou het opzich wel willen weten maar die kan zijn mond niet stil :silenced: houden dus dan verklapt ie het en dat wil ik dus echt niet het blijft dan een verrassing het is beide even welkom :inlove: :inlove: :inlove:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Eindelijk, eindelijk, eindelijk is het jouw beurt Roosje! Het gaat helemaal goed komen! HOERAAAAA. Ben heel blij voor je
Even een update van mij. Net heeft de gyn gebeld en nav mijn bloedtest resultaat blijk ik geen eisprong te hebben gehad?!
de bloeding vorige week komt omdat mijn hormonen in de war zijn volgens haar. nu moet ik weer provera nemen en daarna met een dubbele dosis clo
id beginnen. Echt een enorme tegenvaller om
dat ik er echt vanuit ging dat ik een eisprong had ik baaal ook dat ik het recept voor provera nu per post krijg die verwacht ik nu pas as dinsdag op te kunnen halen. Wel wilt ze nu op dag 12-14 een onderzoek doen naar de groei van de eitjes dus dat is wel positief volgens mij
@Renske wrote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Eindelijk, eindelijk, eindelijk is het jouw beurt Roosje! Het gaat helemaal goed komen! HOERAAAAA. Ben heel blij voor je
dank je wel meid hoe is het met jullie
foto;s??? :inlove:
Ha Roosje,
Het gaat erg goed hier. Eva is het meest bijzondere en mooie meisje dat ik ooit ben tegengekomen. Ze heeft hele grappige eigenaardigheden. En we zijn net terug van onze eerste vakantie (Papa was ook mee, en ook nog vrienden met hun zoontje). Ik noem haar altijd mijn zonnetje, omdat ze zo kan stralen.
En dat verliefde gevoel wat je voor je kind kunt voelen, dat gun ik jou ook zo verschrikkelijk. Niet alleen jou, maar iedereen hier natuurlijk. Het gaat allemaal goed komen. Ik wens je in ieder geval een hele fijne zwangerschap (lekker van genieten, voor je het weet is het weer voorbij!!!).
Renske
Catty: wat balen zeg! Zeker omdat je dacht een eisprong te hebben gehad. Dat is dan wel een domper. Zat je nu op 50 mg clomid?? Wie weet wat de dubbele dosis voor je doet! Fijn dat ze je nu wel beter gaan monitoren. Dat geeft toch een lekker zeker gevoel. Ga je trouwens nog op vakantie?
Roosje: Het is zeker een verassing als je nog niet weet wat het wordt. Ik weet nog niet of ik het zou willen weten. Ik denk nu van wel, maarja, je weet het niet.
Ego: Vanochtend mijn puregon opgehaald. Volgens mij was de bestelling niet compleet. Er zat ook geen Pregnyl bij. Stond volgens de apotheek niet aangekruist op het recept. Maandag de gyn maar weer bellen. Kan haast niet wachten om weer te beginnen! Maar eerst op vakantie. We gaan woensdag avond uit mijn werk rijden naar Noord Frankrijk. Mijn stiefzoontje is daar met zijn moeder op vakantie. We gaan daar een nacht op een camping slapen en de volgende ochtend halen we hem op bij zijn moeder en dan gaan we verder tijden naar de plaats van bestemming. Ik weet nog steeds niet waarheen. hahaha. Bretagne als het weer daar goed wordt, als het slecht weer is, dan zien we wel. (tja, bij gebrek aan verhalen over de behandeling en de cyclus, begin ik maar over mijn 2de favo onderwerp, de vakantie… haha)
Het 50% werken werkt wel goed trouwens. Ik merk dat de ergste vermoeidheid afneemt, al ben ik nog niet de oude. Ik denk dat ik me maandag weer beter meldt. Die 3 daagjes lukken nog wel. Na de vakantie ben ik vast weer de oude!
Hee meisje,
Wat heerlijk dat je bijna op vakantie gaat! Ik moet helaas nog even afwachten tot het najaar. We hebben nog geen idee wat we gaan doen, het is ook even afwachten waar het dan mooi weer is.
Ik zat inderdaad op 50 mg, maar nu op naar de 100 en maar weer even duimen.
Heel veel plezie op vakantie!
catty balen dat je geen eisprong hebt gehad ik hoop dat clomid 100 mg meer voor je doet!
meisje: heerlijk zeg naar frankrijk! wij gaan maandag zo;n zin in :dance: veel plezier in ieder geval!
en spannend erna met de puregon beginnen :dance:
ego: hier gaat het op zich wel lekker, heb vandaag een druk dagje gehad en hang nu maar weer achter kok zat voor de tv maar is weinig voor wat ik leuk vind ben ook haha kan de hele dag wel slapen ben ik helemaal niet gewend van mezelf vind het maar vreemd dat in een paar dagen zoveel veranderingen in je lichaam op treed.
Ene moment ben ik erg fit en andere moment heb ik totaal nergens zin in, moest vanmorgen werken was wel spannend op zich me collegas weten wel van de medische molen maar wil nog niks zeggen pas na de echo :inlove: :inlove:
moet het weekend nog werken en dan lekker 3 weekjes vrij :dance: kijk er enorm naar uit
vorig jaar is onze vakantie in het water gevallen wij waren 1 dag op de camping(duitsland) en ik werd heel ziek! alle stress viel ineens van me af kon niet meer kon alleen maar slapen, me keel was dik, kon niet eten slikken deed zeer (enige voordeel was dat ik na de vakantie 7 kilo lichter was die er nu weer aan zit :silenced: ) en in de tweede week heeft mijn vriend zijn enkel zwaar verstuikt dus was geen pretje dus hebben er nu echt heel veel zin in!!! :dance:
met het kleine wondertje in me buik kan gewoon niet beter :inlove:
hoop dat jullie me snel zullen volgen!
verder heb ik nog weinig te melden het reilt en zeilt hier allemaal wel
fijne avond en voor straks lekker