wendy spannend zeg!
Hoi roosje,
Zelf denk ik dat ik geen eisprong heb gehad, omdat mijn temp laag bleef, ben halverwege maar gestopt met tempen. Maar we zien het wel. Ik zal julie`de 24 op de hoogte brengen. En woensdag zal ik er nog een testje tegeaan gooien.
Liefs wen
@Roosje
WAAAAAAAAAAUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWW ik ben zo blij voor je :: :: :: Geweldig man.
Nou dan breek ik er ook maar gelijk in
IK BEN OOK ZWANGER!!! En ook ik kan het niet geloven. Ik had ook gelijk bij de eerste test een streep, ben ook super blij.
Vanmorgen kleine terug val vanmorgen. verloor ik wat bloed. Maar dat is nu ook weer weg. OOK IK KAN HET NIET GELOVEN.
Roosje we zijn beide in maart en als ik het zo zie ongeveer ronde dezelfde datum. ZH bellen voor een echo.
:: :dance:
Gefeliciteerd, Gwenny!!! Fantastisch
wouw gwenny!!! gefeliciteerd (pinkt een traantje weg hormoontjes :lol: )
kom je ook meeschrijven bij de mrt mamma;s?
dames als jullie het vervelend vinden over ons gezelige praatjes over zwanger etc geef het aan hoor! :-*
wens jullie dit ook allemaal toe
ik heb 6 aug me eerste echo!!!
Vervelend? Welnee, jôh, ik wil alles weten :mrgreen:
:-* , Sasa
:dance: ROOSJE GEFELICITEERD :dance:
En GWENNY natuurlijk ook :dance:
Tsjee Roosje, had alweer ff niet meer gekeken, zag dat je als laatste had gepost…kreeg helemaal kippevel toen ik je banner zag. Ik wens je een hele fijne zwangerschap!!!
dank je wel tanja! :-*
Roosje en Gwenny allebij GEFELICITEERD. supper man. We duimen dat alees goed blijft gaan.
Heel veel liefs
Ik ben net als marda hier nmiet meer zo actief maar lees stiekum nog wel eens mee.
En ik ziet dat roosje zwanger is!!! Fantastisch!!! Ik gun het je zoooooo!!! GEFELICITEERD!!!
Liefs
Gwenny ook natuurlijk gefeliociteerd!!
newbe hoe is het met je wat ben je al ver gaat snel!!! voel jeje goed???
Dank jullie wel meiden.
Ik ben ook super blij hoor.
Nou nu de volgende ligting meiden. Ik hou de forum sowieso bij om de vorderingen te zien.
En ja, zolang ik me 1ste echo niet heb gehad. Blijf ik nog een beetje voorzichtig
gwenny weet je al wanneer je je echo hebt?
Gwenny; GEFELICITEERD!!! Wat goed zeg, opeens 2 meiden zwanger. Dat geeft ons ook weer hoop!!!
Wen: balen dat je geen duidelijkheid hebt. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid van je gyn!
Ego: vanochtend bij de gyn geweest. Ik ga na mijn vakantie beginnen met puregon. Heb al een receptje mee. Dat wordt dus dagelijks prikken, veel meer echo’s en zodra er een groot genoeg eitje is, pregyl prikken en op dan op commando vrijen. Dat laatste is wat minder, maarja, je moet er wat voor over hebben. Ben heel benieuwd, maar ook blij dat we eerst even lekker op vakantie gaan. vlg. week donderdag gaan we!! YEAH!!!
Ben er ook achter waarom ik zo moe ben de laatste tijd. Een van mijn medicijnen (niks te maken met zwangerschap) bleek wat te laag te zijn gedoseerd bleek uit bloedtesten. Dat kan vermoeidheid tot gevolg hebben. Dus nu is mijn dosis hoger en ben ik hopelijk snel weer fit. Voorlopig werk ik 50% omdat mijn lichaam echt begon te protesteren van vermoeidheid (bizar hè)
meisje fijn dat je na je vakantie kan beginnen met spuiten! puregon is een goed middel kijk maar naar me banner :inlove:
fijne vakantie alvast wij gaan volgende week :dance:
Hi Meiden,
Mijn bloedverlies is volgens mij gestopt, deze was van afgelopen woensdag tm vanochtend (begon 5 dagen na vermoedelijke eisprong). Ik ben maar gestopt met tempen, de ene dag was mijn temp hoog en de andere dag weer laag. Volgens mij temp ik verkeerd? (wel telkens op hetzelfde tijdstip maar het is zo vroeg in de ochtend dat ik dan nog half slaap…)
A.s. vrijdag is als het goed is mijn NOD dag en hoor ik in ieder geval de uitslag van de bloedtest (dan hoor ik dus of ik wel/niet eisprong heb gehad).
Tot vrijdag dus heel veel :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hee Catty, spannend hoor! Ik duim voor je!!!