topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

Roosje, ook ik lees nog af en toe mee, ben zo blij voor je meid. Ga een kaarsje branden dat het allemaal goed mag blijven gaan.

Heel voorzichtig gefeliciteerd alvast.

Natas

wIehoe!!!

Dat is pas goed nieuws!! :-)))

Hey Roosje GEFELICITEERD!!! had het niet verwacht gezien je van de week nog dacht dat je ongesteld werd

echt super nieuws

geniet ervan!!

:-*

WWHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAA Roosje, Gefeliciteerd!!!

Nu lekker gaan genieten van een wondertje :inlove:

OHHHH Roosje83 VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

OHHHHHHH BEN ZO BLIJ VOOR JE!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik schrok helemaal toen ik het las…! :shock:

Ik lees af en toe ook nog mee en telkens weer die teleurstelling van jou kant maar nu is het eindelijk zover!!!

Zelf ik kan het bijna niet geloven! Omdat je zoveel teleurstellingen hebt gehad…! Laat staan jij!!!

Woehaaaaaa!!! Het is je gegunt meid, je verdient het echt!

Zo ga je wel heerlijk op vakantie!!!

:pray: :pray: :pray: dat alles goed gaat en dat je in maart je gezonde beebje in je handen mag houden… :pray: :pray: :pray:

Zie je nou meiden een nieuwe deeltje en meteen zwangeren onder ons!!!

2009 is ons jaar in deel 6 :dance: :dance: :dance:

Ik lees nog steeds mee hoor!!! Voor degene die mij nog kennen!

marka natuurlijk ken ik je nog hoe is het met je meis? je hebt het nodige ook al meegemaakt heb ik gelezen hoop dat ook jij snel een wondertje mag krijgen :hug:

babygirl: hoe is het met je meis? :-*

en alle anderen dank je wel voor jullie lieve berichtjes ik werd vanmorgen wakker en er lag nog 1 test en ja je raad het al nog maar een keer en hij gaf meteen weer dikke zwanger aan! :inlove:

vind het allemaal erg spannend normaal lig ik nog lekker in bedje te slapen maar ik was nu zo opgewekt dat ik al achter de pc zit :wink:

moet straks even het nodige hier in huis doen want dat gaat ook wel door

fijn weekend allemaal

ow ja voor ik het vergeet mijn vriend en ik zijn vandaag 11 jaar :inlove: samen! :inlove: :inlove:

Dubbel feest dus! Gefeliciteerd!

Ik kan me helemaal voorstellen dat je zit te stuiteren van geluk.

Bijf je wel hier schrijven af en toe? Ik hoor graag alle vordereringen!

Ben zo benieuwd wie de volgende is!!!

Wij hebben vandaag een tuinfeest met ruim 80 man! hoezo druk?

meisje ik wil zeker wel mee blijven schrijven als jullie dat goed vinden!

dit is toch het clubje waar ik zoveel mee heb gedeeld :-*

gezellig een bbq feest hoop dat het droog blijft! is het zomaar of ter ere van?

wij hebben morgen familie bbq inmiddels doen we die in een grote garage want ze hebben het over regen :?

Lieve roosje! Jeetje wat vreselijk fijn!!!Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan :smiley:

Heel veel liefs en :-* , Sasa

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH

Mag ik even GILLEN!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Roosje!!! Gefeliciteerd!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Owwww ik ben zó blij voor je!!!

doet vreugdedans!

beppie het schiet op he! hoe voel je je (lees je site trouw mee :wink: )

Hihi ik voel me nog wel goed eigenlijk… alhoewel ik heeeeel graag wil dattie eruit komt hoor! En graag spontaan natuurlijk…

Trouwe lezers zijn altijd leuk hihi!

Begin me wel een beetje te vervelen nu omdat ik niet meer de dingen kan doen die ik wil, maar ach, ik heb niet veel te klagen. Hij moet er toch een keertje uit binnenkort :wink:

Ik hoop dat de tijd voor jou gaat vliegen meis, ik vond die eerste weken echt vreselijk lang duren dus succes! Voor je het weet ben je ook 39 weken :mrgreen:

kan het me voorstellen dat je nu erg nieuwsgierig bent naar het jongetje wat in je groeit je gaat wel ff fotos spammen he!

heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling niet te vergeten!

ik hoop ook dat de tijd snel gaat kan me niet snel genoeg gaan nu haha dan word het denk ik ook wat werkelijker :inlove:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Kom hier zo vaak kijken in de hoop weer een nieuwe zwangere te treffen en dan nu is het eindelijk zo ver! Roosje, ow meid wat is het je gegunt zeg, na al die tijd, moeilijke tijd met onzekerheden en verdriet mag je nu eindelijk zwanger zijn!

Ik wil je heeeeeeeeeeeel erg feliciteren en hoop dat je een hele fijne tijd tegemoet gaat en over 8 maanden een pracht van een baby in je armen mag houden.

Meid! PROFICIAT!!! :dance: :dance: :dance:

En voor de overige meiden duim ik hier natuurlijk enorm hard door! :pray: :hug:

Roosje, het gaat nu wel beter met mij…

Ik heb een eerste poging icsi gehad die mislukt is in juni… :frowning:

Maar we hebben nog 2 ingevroren emmies :dance:

Dus nu gaan we voor een cryo…

Hopenlijk heb ik binnenkort ook een positieve test in handen :pray:

Net als jij…! :pray: :pray: :pray:

Groetjes Marka

marka ik hoop het echt meis !!

wanneer worden de de cryo terug geplaatst? of weet je dat nog niet ik ga heel hard duimen voor je meis :-*

Roosje, wij hopen dat de tp (terugplaatsing) in de laaste week van juli is :pray: :pray: :pray:

Dit ligt aan de emmies zelf, als ze de ontdooiing overleven natuurlijk!

Wij hopen dat ze sterk genoeg zijn :pray: :pray: :pray:

Ik spuit nu decapeptyl om mijn eigen cyclus stil te leggen.

En ik slik progynova om het baarmoeder slijmvlies dik te maken

Marka

ik ga heel hard duimen!! :-*

Thanx…! :wink:

Hey meiden,

Ben er ook weer. Na een lange tijd weg te zijn geweest. Mijn Nod zou 4 juli zijn, maar nog steeds niks, heb al getest 4 dagen geleden, maar helaas negatief. Ga na een week nog even testen.

Heb maar weer een afspraak gemaakt in het zkh. mag er 24 juli heen. Helaas niet bij mijn eigen gyn. Die kom 11 aug pas, ivm met zijn vakantie. Maar dat duurde me te lang. Nu heb ik een gyn. die ik nog niet heb gehad of ken. Ben benieuwd waarom mijn ongi niet komt. Hoe jullie op de hoogte.

Liefs wendy