Tuurlijk, ik houd je in de gaten! :-*
Hi Meiden,
Hier ook weer even een update van mijn kant. Gisteren was mijn temp 0,1 graad gezakt, dus begon ik me al zorgen te maken. Vanochtend was mijn temp helemaal laag (36,5 terwijl deze 2 dagen ervoor nog 36,8 was) Nu ben ik ook bloed aan het verliezen. Ik hoopte eerst nog op innestelingsbloed, maar het is nu al meer bloedverlies dan de vorige keer door mijn Primolut
Maar ik vind mijn ongi wel snel komen als mijn eisprong pas afgelopen vrijdag was? Iemand anders ervaring met zo’n snelle ongi?
@roosje ik hoop niet dat je ongi komt!
@meisje, doe je wel rustig aan?
catty weet je zeker dat je vrijdag je eisprong hebt gehad? mocht je nu wat bloed verliezen dan kan het idd wel een innesteling bloeding zijn de ene heeft fdit meer dan een andere wil je geen valse hoop geven je voelt zelf het beste aan of het wel of geen ongi is :hug:
Hi Roosje,
Nee zeker weet ik het niet, mijn ovu test gaf positief aan, maar ik had langer dan 3 minuten gewacht met kijken (ik was hem vergeten hihi) mijn temp is sinds vrijdag omhoog gegaan van 36,6 naar 36,8 en daarna 3 dagen lang 36,8 gebleven. Hierop baseer ik- als leek zijnde- dat mijn eisprong denk ik vrijdag was? A.s. vrijdag ga ik weer naar de gyn, hier gaan ze controleren of er een eispong heeft plaatsgevonden, dus tot die tijd is het allemaal maar gissen voor me :x
Ik ben benieuwd wat mijn temp morgen aangeeft, als ie morgen weer laat is dan gok ik erop dat het mijn ongi is die eraan zit te komen?
:hug: voor jou, roosje! Ik had zo gehoopt dat het niet door zou zetten
Catty, ik hoop dat het een innestelingsbloeding is! Duim voor je!
Gwenny, spannend, hoor! Wil je er geen test tegenaan gooien?
Meisje, sterkte! :hug:
:-* voor iedereen!
Helaas is mijn temp weer 36,5 vanochtend en mijn ongi zet door. Morgen maar eens aan de gyn vragen hoe het komt dat mijn cyclus zo kort is geweest
@catty wrote:
Helaas is mijn temp weer 36,5 vanochtend en mijn ongi zet door. Morgen maar eens aan de gyn vragen hoe het komt dat mijn cyclus zo kort is geweest
een dikke :hug: voor jou!
hier is het weer opgehouden maar zal wel door breken 1 deze dagen hoop zo van niet
Roosje: Ik duim voor je hoor. Dat het nu alweer gestopt is, is toch gek. Dan gaat het toch niet een dag later weer door? Misschien krijg je nu toch eindelijk goed nieuws!!!
Catty: wat balen. Gek dat je zo’n korte cyclus had. Hopelijk heeft de gyn er een goede verklaring voor. Hopelijk krijg je vanaf nu ook F-metingen.
Gwenny: WAT SPANNEND!!! Heb je al een test gedaan?
Ego: vandaag laatste werkdag van de week :dance: en dan weer heerlijk 3 dagen weekend en a.s. maandag naar de gyn om de vervolgbehandeling te bespreken.
Meld… ben wel niet meer actief, maar lees nog steeds mee!
Duim voor iedereen en in het bijzonder voor de dames met wie ik lange tijd samen geschreven heb (Roosje, Sasa)
Succes dames hopelijk gaat het jullie allemaal in dit nieuwe deeltje lukken!
er is nog niks aan de hand :shifty:
en vandaag is me nod
ik ga uit me werk toch maar een testje doen want word echt gek van de spanning vind het doodeng :silenced: :shifty:
Roosje, mijn duimen draaien overuren voor je! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Update: net terug van de Gyn. Volgens de statistieken en mijn bevindingen is er mogelijkerwijs een eisprong geweest. Ik heb me bloed laten prikken voor het progresteron niveau te bepalen. De uitslag krijg ik volgende week vrijdag. Ze kon mijn bloeding niet echt verklaren, maar als het erger wordt dan moet ik contact opnemen. Vooralsnog moet ik dus een weekje wachten en geduld hebben (en dat is natuurlijk niet mijn sterkste punt hihi)
X
Roosje mijn duimen draaien!!!
kan het niet geloven :inlove:
ben zwanger!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Whaaaaa Roosje!!! Super, ben zo ontzettend blij voor je!!!
Van harte gefeliciteerd! Geniet er van!!
Ik duim voor je dat het deze keer helemaal goed zal gaan!
YES YES YES
krijg er gewoon tranen van in mijn ogen, wat GEWELDIG!!!
Gefeliciteerd!!!
dank je wel lieverds ik vind het zo onwerkelijk zit gewoon te shaken achter me laptop :inlove:
Super!!! :inlove:
Whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Lieve Roosje van harte gefeliciteerd!!!
Lieverd geniet ervan. Ik ga voor je duimen voor een goede zwangerschap en bevalling in maart!
Geniet ervan meid!
Dikke zoen Chantal
dank je wel voor julie reacties :inlove:
ik vind het nog zo onwerkelijk ben bang dat het mis gaat etc maar goed zo mag ik niet van mezelf denken en moet lekker genieten van het kleine wonder wat in mijn buik gaat groeien :dance: :inlove:
alles is nieuw natuurlijk!
hoe is het met jullie allemaal? :-*
ik ben nu een weekje vrij heerlijk! alles klaar maken voor de vakantie we gaan 20 juli weg moet volgende week vrijdag en het weekend alleen nog werken dus een heel fijn vooruitzicht!