aangezien we nu al zoveel pagina;s vol hebben gekletst kan de andere wel gesloten worden toch? kletsen we hier gezellig verder
ik ben er! :mrgreen:
ik ben er ook!
hopelijk komen er in dit deeltje een heleboel nieuwe zwangeren bij
succes allemaal :-* :hug:
Ik ben er ook!
hier is de onweer net los gebarsten en ik zit nu in de auto de bui af te wachten… Hopelijk moet ik niet heel erg lang wachten…
@catty wrote:
Ik ben er ook!
hier is de onweer net los gebarsten en ik zit nu in de auto de bui af te wachten… Hopelijk moet ik niet heel erg lang wachten…
hoop het ook niet voor je hier is het nog prachtig mooi weer!
Nou ik ben er ook hoor.
En ook nog steeds in afwachting op mijn periode die hopelijk weg blijft. Maarja me buik doet af en toe lastig
Gevonden! :mrgreen:
Hier geen nieuws, morgen weer naar de acupunctuur.
:-* Sasa
@sasa75 wrote:
Gevonden! :mrgreen:
Hier geen nieuws, morgen weer naar de acupunctuur.
:-* Sasa
gezellig! hoe is het met je?
gwenny: hoe is het meis??
ego"druk dagje vandaag heb me nichtje te logeren erg gezellig :dance: vanmorgen wat gewinkeld en nichtje blij gemaakt met allemaal knutselspullen z is nu druk bezig te knutselen voor me vriend want die is vandaag jarig :dance:
vanavond hebben we het huis vol visite heb net een kwarktaart gemaakt :drool:
verder heb ik steeds wat krampjes in me buik maar goed kunnen me darmen ook zijn we moeten het nog maar even afwachten heel geduldig… :liar: :liar:
Roosje, hier is alles rustig. Nog deze en volgende week werken en dan zijn we een dag of 10 in Oostenrijk 8) Verheug me er nou al op!!
Wanneer is jouw NOD?
sasa heerlijk op vakantie wij gaan 20 juli naar limburg!
mijn nod is vrijdag
Hee dames,
Hier geen nieuws op babyvlak.
Merk wel dat ik op mijn tandvlees loop. Het afgelopen schooljaar (hier op het werk gaat alles in schooljaren) was erg zwaar, mijn moeder bleek een spierziekte te hebben en kwam een paar maanden terug depressief terug van vakantie, mijn vader heeft het er erg moeilijk mee en die heeft zijn hart een paar keer bij me uitgestort, mijn vriend is sinds mei 2008 overspannen, die heeft onze relatie flink onder druk gezet (ik heb echt op het punt gestaan om mijn boeltje te pakken in het najaar toen hij het bijna niet eens meer kon opbrengen om op zijn minst ‘beleefd’ tegen me te zijn of op zijn minst iets tegen me te zeggen. Gelukkig heb ik hem goed wakker kunnen schudden en daarna ging het ook redelijk snel weer goed) en ook zijn mening over wel of niet nog een kind, dat kwam gelukkig goed, maar toen begon met medische molen, dat was ook best zwaar, daarnaast slik ik nog de nodige hormomen die ik mijn hele leven moet slikken, dus mijn lijf is nogal in de war, want de balans is niet altijd goed. Al met al, dat we nu even geen behandeling hebben, komt me eigenlijk best wel goed uit (al frustreert het me tegelijkertijd ook enorm, het voelt als verloren tijd) en eind augustus gaan we beginnen met Puregon, dus dat is best snel! Ook had ik het in april/mei een abnormale piek in mijn werk. Al met al vond ik het raar dat ik zo moe ben. Ik denk ook snel: stel je niet aan, bent gewoon een beetje moe, dat heeft iedereen wel eens. Maar de afgelopen tijd was gewoon echt zwaar en dat overviel me gisteren opeens. Ik hunker bijna naar mijn vakantie. Nog 2,5 week!!!
Gisteren had ik een gesprek met mijn manager. Bij ons op kantoor zijn artsenbezoeken op eigen rekening. Dus, het mag wel op werkdagen natuurlijk, maar ik mag voor die uren geen tijd schrijven. Ik kan dan eventueel op een andere dag extra werken of op mijn vrije dag werken. Maar ik merk dat ik daar de laatste 3 maanden gewoon de puf niet voor heb. Nou vallen bijna al mijn afspraken op vrijdag, maar ik heb er dit schooljaar 2 gehad op een werkdag (en nog 1 te gaan a.s. maandag). Ik heb dus gevraagd of er een uitzondering kan worden gemaakt, maar dat doen ze niet. Ik snap de reden wel, maar baal er toch van. Tevens heb ik mijn contract laten aanpassen van 32 uur per week naar 30 uur per week. Wij mogen onze tijd redelijk flexibel indelen. Je krijgt voor een schooljaar een pot met uren en die moet je aan het eind van het jaar hebben gemaakt. Ik kan dus in drukke tijden wel gewoon 8 uur, of zelfs 8,5 uur per dag werken, terwijl ik op andere momenten korter kan werken of extra vakantie kan opnemen. Ik hoop dat dit me volgend jaar net op moeilijke momenten wat extra rust kan geven.
Vorige week is een collega van me bevallen. Wij zitten samen in het PV bestuur. Nu gaan we er volgende week met enkele collega’s op bezoek. Ik vind het leuk, maar tegelijk ook wel zuur.
Moest even mijn hart luchten!!
meisje: een hele dikke :hug: voor jou heb ff geen puf om te reageren :oops:
ik lijk ongesteld te gaan worden verlies wat bloed en heb wat krampjes ik baal zo en ben zo verdrietig tegelijk waarom!
O, Roosje, waarom, waarom?? Het is niet eerlijk.
Hier en dikke :hug:
@roosje
Ohh nee ik hoop niet dat het is doorgezet man. Hoe gaat het nu met je.???
En hoe is het met de rest van de meiden.
Ego
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik ben vandaag 4 dagen overtijd. Maar het rommeld wel verschrikkelijk dus ik kan echt nog niet zeggen hoe of wat
gwenny: heb je er al een testje tegen aan gegooid? spannend hoor
ego: het is nog niet doorgezet maar ben wel bang dat het wel gaat komen kan het alleen maar afwachten
er gaat zoveel in me om momenteel dat ik even niet weet hoe en wat ik nu moet denken etc
krijg het er gewoon steeds moeilijker mee na zoveel maanden zoveel teleurstellingen nog nooit weer eens raak na de miskraam
mocht ik ongesteld worden(waar ik vanuit ga) dan lassen we een pauze in tot na onze vakantie
ik zou het ook niet redden kwa tijd en controle voor de vakantie en wil het ook even niet
maar even bijkomen dan hoe tegenstrijdig dit ook klinkt want ik wil zo graag mem worden
breekt even in
Roosje, meis ik wil je graag een hele dikke knuffel geven. Ik hoop dat de ongi niet komt. Verlies je bloed?? edit lees dus dat je wel bloed verliest ik hoop dat het niet zoveel is en dat het hierbij blijft.
Meid blijf positief!!! ooit zal ook jouw grote wens uitkomen!
Ik blijf voor je duimen!
Dikke zoen Chantal
breekt weer uit
@Krabje wrote:
breekt even in
Roosje, meis ik wil je graag een hele dikke knuffel geven. Ik hoop dat de ongi niet komt. Verlies je bloed?? edit lees dus dat je wel bloed verliest ik hoop dat het niet zoveel is en dat het hierbij blijft.
Meid blijf positief!!! ooit zal ook jouw grote wens uitkomen!
Ik blijf voor je duimen!
Dikke zoen Chantal
breekt weer uit
dank je wel lieverd :-* ik moet het maar afwachten
met jou en tygo alles goed?
Met ons gaat alles goed. Tycho groeit als kool en is heel makkelijk.
Als alles goed gaat gaan we binnenkort weer naar de gyn voor de 2e kindjeswens… Dus dat wordt ook spannend.
Ik blijf voor je duimen hoor!
fijn dat alles goed met je is!
en met de kleine man ook :mrgreen:
spannend zeg! succes meid lief dat je aan me denkt :-*