topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

@sasa75 wrote:

Ja, nu heb ik getest. Helaas negatief :frowning: Dus we wachten maar af, wanneer de :twisted: doorzetten.

Liefs, Sasa

balen meis :hug: hopelijk heb je te vroeg getest en blijven de :twisted: weg tis je zo gegund :-*

hoe is het met alle andere dames?

gwenny hoe is het met je heb je al een test gedaan?

Sasa, wat balen :frowning: :hug: .

Hoi sasa,

Ik hoop net als roosje dat je te vroeg hebt getest. en dat de :twisted: idd weg blijven.

Moet zeggen dat mijn (.)(.) wel pijn doen. en mijn temp is gestegen dus eisprong is idd geweest. Nu de bloedtest afwachten.

Liefs

wendy wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest?

Sasa; balen zeg. Ik blijf duimen, misschien heb je te vroeg getest.

Wendy: fijn als er een eisprong is geweest. Wanneer weet je het definitief?

Ego: spuit nu een paar dagen Puregon. Nog geen bijwekingen. Alhoewel, ik heb sinds dinsdag een erger wordende pijn n mijn onderrug. kan komen omdat ik sinds maandag dagelijks naar mijn werk fiets (voorheen auto) of zou het een bijwerking van Puregon kunnen zijn??

meisje ik ken het niet als bijwerking van de puregon ik had helemaal geen last van bijwerkingen!

de ene reageert er meer op dan andere maar over het algemeen moeten er minder bijwerkingen aan zitten dan aan de clomid

Hallo allemaal!

Ik heb nog heel wat pagina’s terug te lezen, maar we zijn net terug van vakantie! We hadden het echt super, met lekker weer en heerlijk eten :slight_smile:

Door mijn vakantie kon ik niet op controle komen bij de gyn, dus ik wacht maar even af hoe het gaat lopen de komende weken…

@catty wrote:

Hallo allemaal!

Ik heb nog heel wat pagina’s terug te lezen, maar we zijn net terug van vakantie! We hadden het echt super, met lekker weer en heerlijk eten :slight_smile:

Door mijn vakantie kon ik niet op controle komen bij de gyn, dus ik wacht maar even af hoe het gaat lopen de komende weken…

welkom terug! waar ben je naar toe geweest?

pff vandaag ff flink geschrokken :shock: had vanmorgen een flinke bloeding verlies de hele tijd wel iets maar dat is niks om me zorgen om te maken dit was echt veel meer en helderrood was ontzettend bang dat het mis zou gaan :cry:

nader de ochtend hield het iets op en ik werd iets rustiger we zouden ff naar de ikea toe en had er echt ff zin in(zit al 3 dagen binnen want ben grieperig)

toch die kant op gegaan en heerlijk ff geshopt en rond geneusd bij de prenatal

ik werd niet lekker en maakte me gigantsch zorgen en wou naar huis toen ik thuis kwam heb ik toch de vk gebeld en ik mocht een uurtje later langs komen het hartje klopt :inlove: en hebben het weer gezien op de echo ben gerust gesteld dus maar wat spannend zeg!

de vk kan me geen garantie geven want goed het kan zo vaak nog mis gaan :frowning: we gaan er niet van uit maar ik vind het nu doodeng

ze heeft me toch rust voorgeschreven ik heb een hele drukke werkweek voor de boeg met een invalkracht en heb me nu dus ziek gemeld voor maandag en dinsdag me baby gaat voor alles :inlove: dit geeft me wel iets meer rust

Roosje: Dat is even schrikken. Ik kan me voorstellen dat het aardig wat onzekerheid met zich meebrengt. Fijn dat je zo snel bij de vk terecht kon.

Ego: nog steeds pijn in mijn rug, maar wel iets minder. maandag de eerste fm na het starten met de Puregon. Ik ben ontzettend benieuwd!

Ik moet woensdag 26 augustus bloed laten prikken en dan belt mijn gyn 3 september op om de uitslag door te geven.

Mijn mannetje moet ook zijn goedje inleveren. Denk dat we dat woensdag ook maar gelijk doen. Dan krijg ik alle uitslagen in één keer.

Liefs

We zaten in Zuid Frankijk, echt heel erg mooi daar! En het Frans praten ging ook nog wel redelijk gelukkig, maar ik blijf me verbazen hoe snel die mensen kunnen praten, hihi

@ Roosje, Inderdaad fijn dat je zo snel terecht kon, rustig aan doen he?

@meisje, wat spannend allemaal! Op hoeveel dagen zit je dan met je FM?

@wendy, ik moet ook nog een afspraak maken voor het inleveren van het goedje van mijn mannetje, maar volgens mij zit er bij ons een wachttijd op van 2 a 3 weken, en dan vind ik het zo lastig inplannen. Ik wil nl niet in mijn eventuele vruchtbare weken het goedje moeten inleveren, dan kunnen we het namelijk wel beter gebruiken :wink:

catty: ik weet eigenlijk niet op welke dag ik nu zit. Als het het zelfde werkt als bij clomid, dan was afgelopen maandag dus dag 3 en dan zit ik nu op dag 9. Wat een gedoe dat je zo lang van een tevoren een afspraak moet maken om sperma in te leveren. Bij ons ging dat heel snel. Maarja, wij waren toen nog niet aan de behandeling begonnen, dus we konden het makkelijk missen. hahaaha.

Sasa: hoe gaat het? Zijn de rode :twisted: :twisted: nog doorgezet?

Roosje: geen bloedverlies meer gehad? Hope so…

helaas vanmorgen weer wat bloedverlies het maakt me zo onzeker :frowning: heb donderdag weer een echo dan duren de dgaen wel lang maar goed we wachten het af ben nog steeds snipverkouden dus alles gaat dubbel op hier :?

hoi roosje,

ik heb ook in mijn zwangerschap bloedverlies gehad ook best veel maar het resultaat ligt nu in de box lekker te slapen.

hij is alweer zes maand.

ik hoop dat het goed komt met je zwangerschap.

ik heb nu al paar topics van je gelezen, meid zet hem op…

groetjes will

Ben ik weer!

Ik ben vandaag maar een dagje thuis gebleven, we hadden allemaal bezoekjes geplanned maar ik voelde me niet helemaal goed (stront chagarijnig, misselijk en vooral heeeel erg moe).

Gelukkig vond vriendlief het niet erg en hij is nu alleen alle bezoekjes aan het afgaan zodat ik net even lekker bij heb kunnen slapen op de bank :oops:

Nadat ik wakker werd ben ik wat gaan eten en gaan internetten. Ineens kwam het idee naar boven om een zw test uit te voeren, hoewel ik erop gok dat a.s. donderdag mijn NOD zal zijn, maar ik had er 3 liggen (van die digitale) en het leek me leuk om deze eens uit te proberen en wat zegt het schermpje…

Zwanger

!!!

Het is nog wel heeeeel vroeg, maar ik ben zo ontzettend blij!!!

Nu :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: dat alles goed gaat en vanavond het blijde nieuws aan mijn vriend vertellen!!!

Catty Heb je ook Pregnyl gespoten om een eisprong op te wekken? Want hierdoor kun je vals positief testen.

Gwen Heb je al een test gedaan of ben je inmiddels ongesteld geworden?

Ik hoop voor je dat je opnieuw zwanger bent!

Alle andere meiden veel succes!

@Jippie

Nee ik heb alleen 100mg Clomid geslikt. Volgens de bijsluiter van ClearBlue heeft Clomid geen vals effect op de uitslag :dance:

Catty Clomid heeft inderdaad geen effect op een zwangerschapstest. Maar je hebt wel erg vroeg getest, zit je donderdag twee weken na je eisprong? Ik zou nog even je NOD afwachten. Vroeg testen is wel risicovol, omdat het rond je NOD alsnog fout kan gaan. Sommigen testen voor de NOD positief en later weer negatief. Maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent en blijft! :thumbup: :thumbdown:

catty wat spannend zeg! ik hoop dat het goed zit en blijft gaan! wanneer is je nod meis? :-*