topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

catty wat spannend zeg! ik hoop dat het goed zit en blijft gaan! wanneer is je nod meis? :-*

catty wat spannend zeg! ik hoop dat het goed zit en blijft gaan! wanneer is je nod meis? :-*

sorry beetje erg veel gepost :oops:

@willie wrote:

hoi roosje,

ik heb ook in mijn zwangerschap bloedverlies gehad ook best veel maar het resultaat ligt nu in de box lekker te slapen.

hij is alweer zes maand.

ik hoop dat het goed komt met je zwangerschap.

ik heb nu al paar topics van je gelezen, meid zet hem op…

groetjes will

dank je wel meis die woorden doen me goed! ik raak hier erg onzeker van maar goed we moeten positief blijven! inmaart/ april heb ik gewoon ook een kindje in de box te liggen! :inlove:

roosje, dat was even schrikken! :shock: :shock: Goed dat je ze ziek gemeldt hebt, dat geeft idd een beetje rust.

ego: gisteren zijn de :twisted: helaas in alle hevigheid losgebroken. Dus ook deze keer niks. Helaas :frowning:

@sasa75 wrote:

roosje, dat was even schrikken! :shock: :shock: Goed dat je ze ziek gemeldt hebt, dat geeft idd een beetje rust.

ego: gisteren zijn de :twisted: helaas in alle hevigheid losgebroken. Dus ook deze keer niks. Helaas :frowning:

balen meid! :hug: jullie doen nog steeds geen behandelingen verder?

ik heb me idd ziek gemeld moet morgen me leidinggevende inschakelen ben benieuwd wat ze ervan zegt :think:

Sasa, balen meid!

Het probleem is dat ik niet zeker weet wanneer de eisprong heeft plaatsgevonden, want ik kon ivm vakantie niet bij de Gyn op controle komen. Ik vermoed dat 12 aug de eisprong was, dan is mij n NOD de 26e, toch? Of maak ik een fout in de berekening?

@catty wrote:

Sasa, balen meid!

Het probleem is dat ik niet zeker weet wanneer de eisprong heeft plaatsgevonden, want ik kon ivm vakantie niet bij de Gyn op controle komen. Ik vermoed dat 12 aug de eisprong was, dan is mij n NOD de 26e, toch? Of maak ik een fout in de berekening?

ja als je een normale cyclus van 28 dagen hebt wel dan is donderdag je nod vind het echt super van je maar goed blijf wel in je achterhoofd houden dat je wel heel vroeg hebt getest he (vind het zelf altijd erg eng voor je nod testen maar ik duim voor je)

Catty Je moet inderdaad twee weken bij je eisprong optellen. Dus dan zou je op de 26e uitkomen.

Maar wie weet is je eisprong wat eerder geweest dan je dacht, dat kan ook.

Roosje :-*

Roosje, wat naar bloedverlies. Ik weet uit ervaring dat je daar heel onzeker van wordt. Bij Sanne had ik helderrood bloedverlies gedurende de eerste 4 maanden.

:-*

Catty, ik ben ook niet zo’n voorstander van vroeg testen. Maar alvast gefeliciteerd!

Vanmorgen fm gehad. Ik baal zo verschrikkelijk. Heb nu voor het eerst 100 mg geslikt. Nu op cd 14 veel follikels waarvan de grootste maar 11 mm was. Voor de zekerheid krijg ik donderdag weer een fm, maar werd me al gezegd dat de kans dat er dan een mooie grootte is niet zo groot is.

Ze begon er al over dat de volgende stap puregon is.

Daar zie ik echt tegen op.

minnie dat is idd erg klein nog voor deze cd waarom word je dosis eerst niet verhoogd dan? 150 mg?

kan me voorstellen dat je tegen puregon op ziet ik stond echt op springen zo graag wilde ik daar mee beginnen!

ik had zo;n last van bijwerkingen van de clomid en met puregon nergens last van!

en check me banner het werkt wel! :dance:

Roosje, ze zei meteen dat ze geen hogere dosis uitschrijven, maar dan puregon proberen.

In de bijsluiter hebben ze het ook alleen over 50 mg of 100 mg. Ik heb dus niet door gevraagd.

@Minnie wrote:

Roosje, ze zei meteen dat ze geen hogere dosis uitschrijven, maar dan puregon proberen.

In de bijsluiter hebben ze het ook alleen over 50 mg of 100 mg. Ik heb dus niet door gevraagd.

ik ben fan van puregon maar goed kan me voorstellen dat je ff tegen dat prikken op ziet!

Met bloedprikken kijk ik niet. De 2 keer dat ik zoiets had van het is niet eng, wat een watje ben ik ik kijk gewoon, werd het zwart voor mijn ogen :shifty: .

Ik ben dus geen fan van naalden.

Maar ik heb deze keer erg veel last van bijwerkingen. Dat stoppen met clomid op zich ook een fijn idee is.

@Minnie wrote:

Met bloedprikken kijk ik niet. De 2 keer dat ik zoiets had van het is niet eng, wat een watje ben ik ik kijk gewoon, werd het zwart voor mijn ogen :shifty: .

Ik ben dus geen fan van naalden.

Maar ik heb deze keer erg veel last van bijwerkingen. Dat stoppen met clomid op zich ook een fijn idee is.

bijwerkingen van clomid is idd niks :silenced: naalden ben ik ook geen fan van en vond prikken altijd doodeng heb ook altijd gezegd ik ga mezef niet injecteren maar je gaat steeds een stapje verder

en dan ben je er aan toe en dan doe je het wel

de pregnyl deed ik nooit zelf want die naald vind ik veel te eng maar de laatste kuur moest ik 4x pregnyl spuiten ipv 1x en toen heb ik het zelf gedaan en toen was het raak :dance:

je verlegt je grenzen wel :wink:

Even een snel berichtje vanaf mijn werk.

Vanochtend een echo gehad. Mijn baarmoederslijmvlies was mooi dikker geworden. Er waren een paar eitjes van 10mm. Te klein nog, maar die kunnen nog groeien. Ik moet a.s. donderdag weer komen voor een echo en gewoon 50 eenheden blijven spuiten.

Minnie: het prikken van de Puregon stelt niet zo veel voor hoor. Ik vond de naald van de Pregnyl wel wat enger (die is wat dikker) dus daar zie ik wel tegen op.

Het viel mij ook al op dat in de bijsluiter van Clomid niets vermeld wordt over 150mg. Maar mijn Gyn had het er wel over? Gek hoor!

ben vanmorgen weer naar de vk geweest omdat ik het toch niet vertrouwde maar alles is goed!

ik heb een cyste aan de onderkant van e baarmoeder en dat veroorzaakt de bloedingen een hele geruststelling dus

He roosje, breek even in, fijn dat alles goed is. Wat beangstigend die bloedingen! Maar nu dus duidelijkheid daarover.

Prachtige banner inmiddels!!

gr.

Ineke

@Ineke wrote:

He roosje, breek even in, fijn dat alles goed is. Wat beangstigend die bloedingen! Maar nu dus duidelijkheid daarover.

Prachtige banner inmiddels!!

gr.

Ineke

dank je wel :-*