topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

roosje! Wat fijn om te weten wat de oorzaak is en dat alles met de baby in orde is. Hopelijk speelt die cyste niet te vaak op. Het blijft toch schrikken!

nou dat zeker!

hoe vergaat het spuiten jou??

He Roosje, wat fijn zeg, om meer zekerheid te hebben over de bloedingen! Wordt het nu een kwestie van afwachten dat de Cyste vanzelf verdwijnt?

X

ja die moet zelf weg gaan ik krijg over 2 weken weer een echo om te kijken hoe groot die dan is of als die al weg is word goed in de gaten gehouden nu laat ik dat nu echt niet erg vinden om elke keer ukkie te mogen zien :mrgreen:

hoe voel jij je? :-* heb je alweer getest?

gwenny waar ben je meis? ben zo benieuwd hoe het met je is :-*

@catty:

Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak voor mijn mannetje (sperma inleveren). En hij kan morgen zijn goedje al inleveren. Bij ons is er helemaal geen wachttijd. En morgen moet ik ook bloedprikken op progesteron. Dus hoop beide uitslagen in 1 keer te krijgen.

Ik :pray: zo dat het van mijn man wel goed is. Duimen jullie met me mee?? Als het goed is heb ik over een week de uitslag.

spuiten gaat goed hoor! Ik zie wel op tegen de pregylspuit, maar goed, ik hou gewoon het einddoel in gedachte en jas die spuit er wel even in (zeg ik nu… haha).

Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden. Leuk om de kleine steeds te zien. Ga je ook nog zo’n 3D echo laten maken??

En inderdaad, Gwenny, leef je nog? Hopelijk zit je ergens op een roze wolk.

@Wendy da’s snel zeg, ideaal! ik ga nu heeel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!

Morgen is mijn NOD, mijn temp is nog steeds hoog en morgen kan ik officieel testen! Ben zo benieuwd.

X

Vandaag weze bloed prikken. En het goedje van mijn mannetje ingeleverd. Maar jeetje wat baalde hij zeg dat ie op commando zijn zaad moest lozen. Het was wel even avonturieren om het in het potje te krijgen. En nu maar wachten op de uitslag. Ben eigenlijk vergeten te vragen hoe lang het duurt. Maar we zien het wel.

Liefs

@wendy1984 wrote:

Vandaag weze bloed prikken. En het goedje van mijn mannetje ingeleverd. Maar jeetje wat baalde hij zeg dat ie op commando zijn zaad moest lozen. Het was wel even avonturieren om het in het potje te krijgen. En nu maar wachten op de uitslag. Ben eigenlijk vergeten te vragen hoe lang het duurt. Maar we zien het wel.

Liefs

vaak duurt het een weekje dus dan zou je altijd even kunnen bellen hoop dat het goed is :pray:

vervelend is dat he mijn vriend vond het ook altijd zo erg maar goed tis voor het goede doel :wink:

@roosje.

Ja tuurlijk is het voor een goed doel, en dat weet mijn mannetje ook wel. Maar hij kwam om half 1 even thuis vanuit zijn werk, om even op commando zijn zaad in het potje te doen. En daarna ging ie weer naar zijn werk. Kan me voorstellen dat je als man zijnde het niet erg prettig vind om het op commando te doen.

Ik hoef zelf niet te bellen voor de uitslag. De gyn belt me zelf op om de uitslag van mijn bloedtest door te geven en dan kan ze dat ook gelijk doorgeven.

Liefs

Heeey meiden!

Vandaag is mijn nod en, ongeduldig als ik ben heb ik vanochtend getest met de digitale cb test. Na een minuut verscheen er in de tekst zwanger!!!

We zijn zoooo blij! Morgen maar even de fertiliteitskliniek bellen want ik heb geen idee hoe het nu verder gaat.

Maar nu eerst maar weer aan het werk

x

:inlove: van hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap meis wat een super goed nieuws :dance: je wist het al maar toch is vroeg testen beetje link maar ow wat ben ik blij voor jullie zeg helemaal geweldig :inlove:

maak je ook een mooie banner aan?

Catty: Gefeliciteerd! Wat fijn zeg. Wow…

Ego: vanmorgen weer fm gehad. Mijn follikel van 10 mm was gegroeid naar 13 mm. Er zit dus vooruigang in. Nu wachten op het telefoontje van de gyn. Ik verwacht dat ik gewoon met 50 eenheden door moet gaan en dat ik zaterdag of maandag weer langs moet voor een fm. We’ll see…

Nu weer aan het werk!!

meisje fijn dat er iets vooruitgang in zit! hopelijk is het maandag dan helemaal goed!

ik spoot altijd 75 eenheden werkse vandaag!

ik ben lekker vrij vandaag heb vanmiddag weer een echo in het zkh spannend weer :inlove:

verloor vanmorgen weer bloed maakt me dan wel weer onzeker hoor ook al weet je waar het vandaan kan komen

ben benieuwd of ukkie vandaag ook naar zijn/haar pappa gaat zwaaien :inlove:

Fijne bijkomstigheid van de cycste is dat je wel regelmatig naar je ukkie kan kijken!!! Maar goed, dat weegt niet op tegen de onzekerheid denk ik!

Mijn Fm deed vanmorgen wel een beetje zeer. De echomevrouw zat eerdig te porren… Was even wat minder.

dat kan idd een erg vervelend gevoel geven vooral als ze langs de kanten gaat zeg maar dan kreeg ik altijd van die felle steekjes erna in de onderbuik auw!

ja het is wel fijn dat ik zovaak een echo krijg maar goed wou wel dat het bloeden stopte :pray:

gyn heeft zojuist gebeld. Ik moet gewoon doorgaan met 50 eenheden en… nu komt het, ik heb op korte termijn weer een echo, nl a.s. zondag om 08:15 uur :eh:

Catty Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Meisje Jek, op zondag een echo en dan al zo vroeg… In ons ziekenhuis doen ze geen fm’s in het weekend.

Hopelijk zit er zondag wat meer vooruitgang in!

Roosje Succes & veel plezier met je echo vanmiddag!

Wendy Zaadonderzoeken zijn nooit leuk. Mijn mannetje heeft het al zo vaak moeten inleveren, in totaal nu zo’n 20x (onderzoeken en alle behandelingen die we gehad hebben). Maar het blijft vervelend… Toch knap dat mannen dat zo op commando kunnen!

Hee dames!!

Ik ben vandaag bij de fertiliteitsarts geweest en mag volgende ronde met clomid beginnen en me dan dus ook een hormoonmeisje noemen… :wink:

Dus ik kom hier ook meelezen en posten als jullie dat goed vinden… :slight_smile:

Catty, van harte gefeliciteerd, wat een goed nieuws!! :dance:

@Catty:

Van harte meid. Echt supper!!! Weer een zwangere met clomid. Hopen dat er nog meer volgen!!

Liefs