ben ik ff snel
de echo is goed :inlove: de kleine heeft het erg druk met zwaaien en schoppen :mrgreen:
is al 4,2 cm :inlove: groot
vandaag lekker te babyshoppen geweest en we hebben de maxi cosi en kinderwagen besteld kan niet wachten tot we het krijgen :inlove:
Allemaal bedankt voor de felicitaties!
Tierr welkom hier!
@Meisje, op zondag en dan zo vroeg ? Sterkte met je FM!
@Roosje super zeg dat alles op de echo er goed uit zag!
@Wendy ik zal hard voor je duimen dat alles goed is qua onderzoeken!
mooie banner :inlove:
word tijd dat er meer van die mooie banners komen :-*
@roosje83 wrote:
mooie banner :inlove:
:-
word tijd dat er meer van die mooie banners komen :-
Jaaah absoluut mee eens! Ik ga door met heel hard :thumbup: en voor iedereen!
Ik mag 17 september naar de Gyn voor de echo :inlove:
spannend meis dan word het echt!
Het was even afzien om vanochtend om 7:00 uur op te staan om op tijd in het ziekenhuis te zij voor mijn fm, maar de uitslag maakte dat weer goed. Ik heb een ei van 18 mm, en vandaag mag ik pregnyl spuiten en mogen we er voor gaan! SPANNEND!!!
Jeee, wat goed!! :dance:
@meisje1974 wrote:
Het was even afzien om vanochtend om 7:00 uur op te staan om op tijd in het ziekenhuis te zij voor mijn fm, maar de uitslag maakte dat weer goed. Ik heb een ei van 18 mm, en vandaag mag ik pregnyl spuiten en mogen we er voor gaan! SPANNEND!!!
Lieve Meisje,
Ik had even een vraagje, doe jij de Pregnyl zelf in spuiten? Zo ja waar?
Ik heb ook Clomid gebruikt maar met combinatie IUI. Jij niet toch? Na hoelang na de Pregnyl moet je dan klussen?
Liefs Miranda
Dag allemaal,
Zojuist dus voor het eerst pregnyl gespoten, viel ontzettend mee! Nu nog mar afwachten. Rondom de verjaardag van mijn moeder weet ik mee!! Ik weet nog niet zeker wanneer mijn nod is, omdat ik niet precies weet wanneer ik de eisprong kan verwachten.
He Miranda,
Ik spuit de pregnyl zelf. In mijn buik.Wij hebben het advies gekregen om vlak voor of na het spuiten te vrijen en eventueel de volgende dag nog een keer. Ik weet niet zeker hoe snel ik de eisprong kan verwachten. Ik dacht binnen 48 uur, maar misschien sneller. Ik doe gebruik geen clomid, ik spuit Puregon. Verder geen andere behandelingen dan toediening van hormomen.
[/quote]
meisje wt een super nieuws zeg :dance: de puregon doet dus goed zijn werk!!
nu nog hopen en aan de klus!
He meisje wat super zeg! :dance:
Hallo lieve meiden,
Ik zal mij even voorstellen: ik ben Peanut… sinds begin dit jaar zitten ook wij helaas in de medische molen… na een positieve samenlevingstest, een bloedtest, uitstrijkje etc etc… heb ik een TVE gehad waarbij ze dmv een HSG erachter zijn gekomen dat 1 van mijn eileiders verstopt zit… ze hebben geen enkel idee hoe dit kan… ze denken dat het aangeboren is.
Er waren 2 opties… 2 operaties (om de eileider open te krijgen) of direct over tot IUI in combinatie met hormonen spuiten. Afgelopen vrijdag hebben we voor de laatste optie gekozen (omdat we niet zo heel veel toegevoegde waarde zagen in het opereren)
Aankomende week krijgen we de prikinstructie… daarna gaan we lekker 3 weekjes op vakantie en zullen we daarna gaan starten met de IUI.
Ik vind het erg spannend allemaal en heb ook geen flauw idee wat mij te wachten staat of wat dit op zal leveren… daarom zou ik het gezellig vinden om met jullie mee te kletsen hier op het forum…
Groetjes en een fijne maandag!
welkom peanut!
kom maar lekker van je af schrijven hier vind je heel veel ervaringen en kan je terecht met je vragen er is altijd wel iemand met een antwoord!
wens je succes met prikken en alvast een hele fijne vakantie!
Dankjewel Roosje… wat lief van je!
Enne… jij gefeliciteerd met je zwangerschap… wat heerlijk zeg!!! :-*
dank je wel wij zijn ook door de medische molen gegaan en het heeft dik 2 en een half jaar geduurd en nu eindelijk zwanger ook door de puregon!! :dance:
hallo allemaal, ik wil mij ook voorstellen ik ben biene 31 jaar oud en ben nu ongeveer 2 jaar in de medisch molen.
Heb allerlei onderzoeken en test gehad. Heb een kijkoperatie gehad en uit alles is gebleken ik heb pco.
Heb 6 maanden clomid gedaan en nu de 5e ronde met puregon en pregnyl. Heb vrijdag pregnyl gespoten en ben erg benieuwd.
Had gister erg veel pijn in me buik. De ene keer is niet de andere keer.
Heb bij alle behandelingen eitjes gehad ook met clomid. De vorige keer haden we teveel eitjes waren er ongeveer 10. Nu waren het er drie.
Wederom afwachten het kost veel geduld en ik merk dat het steeds moeilijker wordt.
@biene wrote:
hallo allemaal, ik wil mij ook voorstellen ik ben biene 31 jaar oud en ben nu ongeveer 2 jaar in de medisch molen.
Heb allerlei onderzoeken en test gehad. Heb een kijkoperatie gehad en uit alles is gebleken ik heb pco.
Heb 6 maanden clomid gedaan en nu de 5e ronde met puregon en pregnyl. Heb vrijdag pregnyl gespoten en ben erg benieuwd.
Had gister erg veel pijn in me buik. De ene keer is niet de andere keer.
Heb bij alle behandelingen eitjes gehad ook met clomid. De vorige keer haden we teveel eitjes waren er ongeveer 10. Nu waren het er drie.
Wederom afwachten het kost veel geduld en ik merk dat het steeds moeilijker wordt.
welkom meis het is idd zwaar en moeilijk je geduld raakt steeds meer op maar raak de moed niet kwijt hoor!!!
ik heb ook pco en kijk maar es naar me banner :inlove:
word weer tijd voor meer mooie banners hier meiden!!
Het lijk me zeker moeilijk om geduldig te blijven als het al zo lang duurt.
Wat dat betreft is dit onze eerste echte poging, aangezien de clomid niet aansloeg. Natuurlijk hoop ik op snel resultaat, maar ik hou ik mijn achterhoofd dat het wel eens zomaar een jaar of langer kan duren. De onderzoeken de de clomidpogingen hebben ook ruim een jaar geduurd, dus in weze zijn we ook al even bezig.
En nu dus de wachtweken. Hoe lang duur het eigenlijk voordat de pregnyl uit het lijf is en dat je “veilig” kan testen?
Hebben jullie de pregnyl trouwens altijd op een vast tijdstip moeten zetten? Ik krijg van de echomevrouw het advies het meteen te doen. Uiteindelijk kon het niet meteen, dus heb ik het in de middag gezet. Zal wel goed zijn toch?
pregnyl maakt niet uit hoor wanneer je hem zet paar uur verschil maakt echt niks uit!
daarna krijg je de eisprong je kan testen na ongeveer 12 dagen dan is de pregnyl wel uit je bloed hoeveel eenheden krijg je van de pregnyl?
voor alle klussers, wachters etc
:**: FSH