Gwenny, ik schrijf ook niet erg regelmatig op KOK :oops: .
Heb nu laatste pilletje Duphaston op om ongi op te wekken. Hiervoor Clomid geslikt, maar daar reageerde ik niet meer op.
Als ik ongi ben, ga ik voor het eerst Puregon spuiten. En ook al zag ik er erg tegen op, wil nu toch eigenlijk wel snel daarmee beginnen.
Gwenny, heb je laatste pilletje Clomid op? Wel balen zeg dat je precies niet in de goede periode kan klussen.
Minnie: Puregon werkt prettig hoor. alleen je moet wel vaak langs voor een echo, maar aan de andere kant geven die echo’s je ook veel info.
Het spuiten valt alles mee!
sasa hoor niks van je hoe is het meid? zag op hyves dat je bijna jarig bent! :dance:
Hiep hiep hiep voor sasa
babygirl weet niet of je nog wel meeleest maar ben zo benieuwd hoe het met je is :hug:
vanochtend fm gehad. nog geen groei t.o.v. afgelopen dinsdag, dus ik moet puregon verhogen naar 75 en a.s. dinsdag weer terugkomen! Wel jammer, maar ach, het zou wel goed komen!
@meisje1974 wrote:
vanochtend fm gehad. nog geen groei t.o.v. afgelopen dinsdag, dus ik moet puregon verhogen naar 75 en a.s. dinsdag weer terugkomen! Wel jammer, maar ach, het zou wel goed komen!
jammer zeg! hoeveel eenheden spoot je anders 50? ik moest meteenmet 75 beginnen hoe groot was het dan?
@roosje83 wrote:
babygirl weet niet of je nog wel meeleest maar ben zo benieuwd hoe het met je is :hug:
Hier gaat alles goed, as dinsdag horen of en wanneer we mogen gaan starten met ISCI.
Met het zaadonderzoek waren er enkele tientallen levende en bewegende zaadcellen gevonden waarvan er 4% a kwaliteit was :dance: . We hebben dus een dubieus positief advies gekregen. De gyn was echter wel positief en gaf aan dat zij dan ook positief zou adviseren voor ICSI tijdens het fertiliteitsoverleg.
Hebben ook gelijk bloed moeten prikken op HIV, hepatites B en C (kan me niet voorstellen dat daar iets uit gaat komen, anders moet ik een andere discussie gaan voeren thuis :lol: )
Al met al dus eindelijk positieve berichten na een heel hoop tegenslag!
Jij ben gewoon al ook 15 weken :shock: , wat gaat het snel. Maart is wel een super leuke maand (spreek uit ervaring 8) )
meis fijn om weer wat van je te horen! ik zal voor je duimen dinsdag kom je vertellen hoe het is gegaan?
wil je vriend nu inmiddels wel verder met de behandelingen? ik hoop zo dat je snel zwanger raakt je wacht al zolang tis je zo gegund :-
ja ik ben alweer over de 15 weken heen :dance: gaat nu best wel snel hoop dat jullie dit ook allemaal snel mee mogen maken :-
Vriendlief staat er nu ook achter en tuurlijk zal ik even komen melden wat de volgende stappen zijn :thumbup:
We hebben samen besloten dat we nu gewoon gaan starten en wel zien waar het schip strand (hopelijk vrij snel met een positieve test in onze handen :mrgreen: )
@Babygirl25 wrote:
Vriendlief staat er nu ook achter en tuurlijk zal ik even komen melden wat de volgende stappen zijn :thumbup:
We hebben samen besloten dat we nu gewoon gaan starten en wel zien waar het schip strand (hopelijk vrij snel met een positieve test in onze handen :mrgreen: )
fijn dat je vriend er nu ook helemaal achter staat! ik duim me suf voor je
Thnx, komt allemaal goed :mrgreen:
hoi meiden
ik was even geveld door de griep. dus vandaar mijn afwezigheid.
ik ben woensdag begonnen met de 2e ronde clomid.
hopelijk nu met beter resultaat. mijn dosis is nu verhoogd naar 100 gr ipv 50 gr.
dus we wachten rustig af ( nou ja rustig)
Hier was het vandaag een piep dag. Was vorige week begonnen met puregon. Had echo op dag 10 en ze waren nog niet groot genoeg vaak kon de vorige keren meteen op dag 9 of 10 al pregnyl spuiten maar nu niet. Woensdag weer geweest en ze groeiden niet echt en ze vroeg ook of ik een bloeding had gehad. Dat was niet geval maar had 'sochtends wel het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Vandaag moest ik weer voor een echo dag 14 e dag maar ik was afgelopen nacht ongesteld geworden.
Erg vreemd wel echo gehad maar we gaan niet verder met deze ronde. Heb bloed laten prikken om te kijken hoe dit kan.
Volgende week vrijdag heb ik weer controle echo. Wordt zo hopeloos.
Vanochtend weer een fm gehad. Mijn eitjes willen maar niet groeien deze periode. Het zal vast wel goed komen, het duurt gewoon wat lager, maar ik heb er toch flink de pest over in.
He jakkes meisje, wat vervelend… :hug:
Op dag hoeveel zit je nu? En hoe groot waren ze?
Ik hoop dat ze straks alsnog een groeispurt maken…
De grootste was geloof ik 10 mm. Ik ben al ruim 2 weken puregon aan het spuiten.
Hoe is het verder met iedereen?
meisje dat duurt idd wel lang :think: snap dat je baalt hoor! maar houd er de moed in dat het goed komt!
ik duim voor je
tier[/b hpe voel jij je? je hebt bijna je echo :inlove:
De gyn belde net. Ze weten niet helemaal hoe het komt dat er nog niks te zien is. Ik moet in ieder geval doorgaan met 75 eenheden en vrijdag mag ik weer langskomen voor een fm en bloedprikken. Ik vroeg of het mogelijk was dat er wellicht al een eisprong is geweest en dat we die gewoon gemist hebben. Dat was een optie, dus vandaar de bloedtest. Dat zou dus wel balen zijn, want we hebben de afgelopen dagen niet gevreen.