ik stond net onder de douche en toen kwam er iets vocht uit mijn ene borst. hebben jullie hier wel eens last van voor je ongi moet worden of zou ik dan toch…?
nog nooit gehad misschien nog een keer een test doen?
ik stond net onder de douche en toen kwam er iets vocht uit mijn ene borst. hebben jullie hier wel eens last van voor je ongi moet worden of zou ik dan toch…?
Maar jullie kennen mij altijd vrolijk. Zit ondertussen op dag 4 dus dat betekend dat ik morgen weer eens lekker met CLomid kan beginnen. Vriend weer helemaal gek maken enzo.
Nee ik kan niet zeggen dat ik er last van heb tijdens me periode. Ik heb het altijd. Niet dat het vanzelf komt dat niet. Maar als ik ermee bezig “speel” zeg maar. Dan heb ik ook vocht.
gwenny het gaat wel goed met me hoor ben alleen erg moe steeds veel ochtenddiensten gehad deze week dus heb het nu gehad maar dat mag ook want heb weekend :dance: ben tot woensdag vrij maar heb volgende week erg drukke week en dinsdag mag ik weer naar de vk :inlove:
Gwenny, sterkte met de Clomid (en vooral de bijwerkingen)!
Ik heb gisteren mijn eerste echo tijdens de zwangerschap gehad, dat was echt super gaaf!!! Het is dat ik het op de echo kon zien, want ik merk eigenlijk bijna helemaal niets anders? :oops:
Wel balen van je ongi dat het zo hevig is gekomen.
Ego.
Vandaag dag 3 en de hormonen spelen al hoor. Constand ruzie thuis. Dus dat gaat lekker goed.
maar ik denk niet dat het er deze maand in zit. Want als ik alles goed bereken het moment dat ik ovuleer. Zit ik met een drie daagse OR cursus. En dus niet in de buurt van meneer. Dus eigenlijk heb ik een veloren maand erbij. Dat is wel balen
vandaag een fm gehad. 1 eitje van 10 mm. Veel te klein, maar ben pas 7 dagen aan het spuiten. Dus het zal nog wel een weekje op zich laten wachten. Verder geen nieuws!
Hoe is het met iedereen? Het is rustig de laatste tijd op het forum!
ja, dat is prima hoor! Ik moet vrijdag weer komen en ik denk dat ik dan maandag weer moet komen en dat er dan eentje groot genoeg is (zo was het vorige maand ook). Maar goed, je weet het nooit he!
Het begint met jou al op te schieten he. Al 14 weken! Zie je het al aan je lichaam??
ik heb te kort clomid gebruikt om echt verschil te merken. Ik heb niet echt klachten, behalve constant gevoelige borsten (soms pijnlijk) en regelmatig moe. Maar dat heeft ook met andere medicijnen die ik gebruik te maken.
Jeetje Roos, dus je kan binnenkort zwangerschapsoutfits gaan aanschaffen. Wat gaat het snel!!
Ik ben lekker aan het balen. Was al weer niet ongi geworden en ben dus weer bezig om het op te wekken. Vanmorgen laatste pilletje van de 14 geslikt. Vorige keer duurde het daarna nog 2 weken :? , hoop dat het dit keer eerder resultaat heeft.
Volgens mij heb ik hier helaas geen nieuwe positieve zwangerschapstesten gemist .