topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

@anoniem

Sjonge zeg. Die is lastig. Ik hoop echt voor je dat je te vroeg hebt getest. En blijven die :twisted: weg.

Thank you all for the warm welcome. Ik hoop en probeer weer helemaal mee te doen hoor.

Hier is een dilemma. Oke ik leg het even uit. Ik had 5 ovu testen

Woensdag 26 sept. ovu nega

Donderdag 27 sept ovu nega

Vrijdag 28 ovu nega later op de avond nog steeds nega

Zondag 30 sept ovu positief.

Maar nu komt het. Had ik op zaterdag me eerste posi?? Dan moest ik afgelopen zondag ongesteld worden.

Was me eerste ovu dag zondag dan moest ik maandag ongi worden

Was me laatste ovu dag maandag dan moet ik vandaag ongi worden.

Vatten jullie het nog.

Oke vandaag is dus de laatste dag op een officiele periode. Dus ik wil nog helemaal niet testen. En vooral niet hoe anoniem ook al nega heeft getest.

but the stresssssss… it’s killing me

Gwenny, wat een onzekerheden. Heb je je eisprong niet gevoeld? Ik zou uitgaan van de laatste mogelijke datum en daar 14 dagen bij optellen, dan zit je in ieder geval goed. Ik duim in ieder geval voor je!

Ego: net een echo gehad. Deed erg pijn deze keer. Ging door de grond. Heb ook nog stees erg last van mijn menstruatie (dag 3 a) en mijn darmen zijn volgens mij verstopt. Al met al, ik blijf nog maar een dagje thuis. 't is niet anders.

Catty Dat klopt, inderdaad. Je baarmoederslijmvlies schijnt wel te groeien, maar het wordt niet afgestoten. Daardoor heb je meer kans op kanker als je PCOS hebt. Het advies is om dan aan de pil te gaan. Je moet minimaal 6x per jaar ongesteld worden. Ik weet niet of je ook een paar keer per jaar een Primolutkuur mag doen. Zelf zie ik de pil niet zitten vanwege de vele bijwerkingen, dus hopelijk is Primolut ook een optie.

Meisje Balen dat de echo zo’n pijn deed… Zag de echo er goed uit en mag je weer met de Puregon beginnen?

Gwenny Heb je zaterdag niet getest? Je test kan inderdaad een dag eerder positief zijn geweest. Ik zou de test van zondag aanhouden, dan heb je maandagavond/dinsdag de eisprong gehad. En dan zou je NOD vandaag zijn. Ik hoop dat je niet ongi gaat worden!

Biene Succes deze ronde! Hopelijk nu meer geluk.

Roosje Kus voor jou!

Ja, alles was gelukkig goed!!! Ik ga vandaag weer aan de puregon! Nieuwe ronde, nieuwe kansen…

Nee zaterdag had ik niet getest. Vandaar dus al die onzekerheid. Ik wacht het gewoon even af. Ik heb nog steeds geen ongi gevoel. Borsten alleen doen pijn. Anders pijn dat wel.

Maar voor de rest niets.

Ik hoop ook niet dat me regels komen hoor.

@meisje

kan je er geen lacseer middel tegenaan gooien??

Gwenny: dat misschien wel een optie. Ik heb het niet in huis, maar als het vandaag zo blijft, ga ik wel even langs de drogist.

Dat je het kan ze, zo lang wachten met testen. Ik weet niet of ik me zou kunnen beheersen :).

@meisje misschien helpt het je weet maar nooit. Want zo een verstopte darm gevoel is echt vervelend gewoon.

Maar ga je helemaal niet af of met moeite.

Hahahahah kijk ons nou praten over stoelgang.

Ik wil eigenlijk pas volgende week maandag testen mochten me regels dan nog niet komen. Ik ga nu gewoon even nergens van op uit. Natuurlijk hoop ik het wel. Maar ik blijf realistisch. Gewoon nog even volhouden.

Je leert het jezelf aan hoor op een gegeven moment. En ik heb het nu gewoon veelste druk met slapen. Testen komt nu gewoon even niet in me op om het te doen. En eraan denken maakt de drang groter om het te doen, dus probeer ik er niet aan te denken. :wink:

Spannend, Gwenny! :thumbup: :thumbdown:

de stoelgang komt alweer op gang hoor… hahahah, wat een onderwerp!

A.s. zaterdag zijn wij waarschijnlijk allemaal vol spanning online, Gwennie!!

@Jippie wrote:

Catty Dat klopt, inderdaad. Je baarmoederslijmvlies schijnt wel te groeien, maar het wordt niet afgestoten. Daardoor heb je meer kans op kanker als je PCOS hebt. Het advies is om dan aan de pil te gaan. Je moet minimaal 6x per jaar ongesteld worden. Ik weet niet of je ook een paar keer per jaar een Primolutkuur mag doen. Zelf zie ik de pil niet zitten vanwege de vele bijwerkingen, dus hopelijk is Primolut ook een optie.

Ja ik hoop het echt, want ik ben die pil (nou ja voornamelijk de bijwerkingen) helemaal zat

@ meisje, is de verstopping opgelost? Bij mij wilt ontbijtkoek erg goed helpen als ik weer eens dicht zit :silenced:

@catty wrote:

@Jippie wrote:

Ja ik hoop het echt, want ik ben die pil (nou ja voornamelijk de bijwerkingen) helemaal zat.

@ meisje, is de verstopping opgelost? Bij mij wilt ontbijtkoek erg goed helpen als ik weer eens dicht zit :silenced:

En natuurlijk :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor Gwenny!

Hoi!!

Ik ben ook een Puregonspuitser…

Ben van plan om hier wat vaker mee te lezen en wie weet ook mee te schrijven…

Veel succes allemaal!!

Hee Maart! :slight_smile: :-*

Ik klets hier zo nu en dan mee, gezellig kluppie, hoor!

@maart

Welkom meid. Schrijf en lees je rijk hier.

Nou bij mij helaas helaas.

Gisteren zijn die monsters :twisted: alsnog gekomen. Dat was me laatste dag dat me periode nog kon komen. En ja hoor. Op tijd en wel.

Nu dus op naar de volgende ronde. Zit alweer op CD 2

he Gwenny, wat balen zeg, zo op het allerlaatste moment. Je gaat toch hopen. :hug: :hug: :hug:

He Maart: welkom!

Ego: nog steeds pijn in mijn buik. Kan haast niet meer door de menstruatie komen (het is nu de 4de menstruatiedag). Ik zit nu een een ontbijtkoekje. Gisteren een grote boodschap gedaan, maar op een of andere manier heb ik toch het gevoel dat er iets niet goed zit. Ik ben ook met vlagen misselijk en ik heb soms steken in mijn rechterzij. Ik ga eens kijken of ik vandaag of morgen de huisarts te pakken kan krijgen.

Balen Gwenny… :hug:

zojuist de assistent van de huisarts gesproken. Zij raadt me aan wat laxerende voedingsmiddelen te eten, veel fruit te eten en goed te drinken. Als de klachten niet verdwijnen of erger worden, moet ik even langskomen. Een echte blindedarm onsteking is het waarschijnlijk niet, want dan loop je echt krom van de pijn, maar er kan wel iets ‘irriteren’ wat de klachten geeft. Afwachten maar.

Gisteren mijn eerste puregon weer gezet. Was ik hem toch bijna vergeten. A.s. dinsdag weer een fm.

gister nergens last van gehad, zelfs geen buikpijn, en ook nog steeds niet ongi dus

vandaag heel duizelig en weer zeurende buikpijn, dus verwacht eigenlijk vandaag of morgen die duivels wel.

ik ga er tenminste niet van uit dat nu zwanger ben, maar ja mijn lijf houd me al 2 jaar voor de gek dus ik kan er niet zo veel nuttigs over zeggen

voor alle meiden die nu ongi geworden zijn, hopelijk volgende ronde beter

meiden ik heb een vraagje

ik stond net onder de douche en toen kwam er iets vocht uit mijn ene borst. hebben jullie hier wel eens last van voor je ongi moet worden of zou ik dan toch…?