topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

Helaas zijn vanochtend de rode :twisted: :twisted: gekomen :cry:

Meisje, balen zeg! :hug:

Zeker balen. Aan de andere kant, mijn cyclus is nu wel in gang gezet. Ik ben al heel erg blij met mijn eisprong en we zullen vast wel een keertje geluk hebben de aankomende maanden!

Morgen de gyn weer bellen!

:hug: :hug: voor jou :-*

Meisje Balen zeg… Hopelijk de volgende ronde meer geluk! :hug:

hallo allemaal

ik heb even zitten zoeken maar ik denk dat ik hier wel thuishoor

ik ben een maand geleden bij de gyn geweest en toen gestart met clomid.

ik heb nu komende dinsdag mijn nod dag dus het is spannend nu

graag zou ik met meer mensen kletsen die hier ook ervaring mee hebben omdat het toch iets is wat je ( vind ik ) niet altijd even makkelijk bespreekbaar kan maken met iedereen.

dus ik hoop dat ik mag meekletsen met jullie

welkom anoniem! kom gezellig mee kletsen je kan hier al je vragen wel kwijt er is altijd wel iemand die je een antwoord kan geven!

Enorm balen ben gisteren ongesteld geworden had zo gehoopt. Maar we gaan weer rustig verder 6e ronde puregon.

Had deze maand zo’n ander gevoel dan andere maanden maar heb gewoon het idee dat je lijf voor de gek wordt gehouden. Tevens voel je nu alles veel meer dan voor die tijd maar heb nog niet zo’n pijn in de buik gehad. De hoop op goede afloop dat gevoel is soms wel eens weg. Ben soms zo bang. Morgen maar weer beginnen met prikken.

ik heb gistermiddag 1x over gegeven en nu net weer.

heb ook steeds hele vage zeurende buikpijn dus weet niet goed wat ik ermee moet

Ik :pray: voor je anoniem. Erg spannend!

@anoniem25 wrote:

ik heb gistermiddag 1x over gegeven en nu net weer.

heb ook steeds hele vage zeurende buikpijn dus weet niet goed wat ik ermee moet

wanneer is je nod? wanneer kan je testen/

He Biene, wat jammer. :hug: :hug: Ik ben gisteren ook ongesteld geworden, dus we lopen ongeveer gelijk op. Mag jij meteen vandaag alweer gaan prikken? Ik moet morgen voor een uitgangsecho komen en dan pas krijg ik weer een recept. Nou was dit voor mij wel de eerste maand. Wellicht ligt het daaraan. Op na de volgende ronde!!!

Anoniem, wat spannend zeg. Ik lees dat je nog morgen is. Ik duim voor je hoor! Heb je de test al klaarliggen :slight_smile: :slight_smile:

Ego: hier is het heel gezellig in menstruatiepijnenland. Maar goed, het is allemaal voor een goed doel. Als er een kleine is, kan ik weer lekker rustig hoogstends 1 keer per jaar menstueren. (Ja, PCO heeft ook een voordeel).

Ik ga nog even chillen met een kruikje tegen mijn buik.

He dames goedemorgen

Nee ik heb het echt geprobeert om terug te lezen. Maar het lukt me echt niet. Ik kom er gewoon niet aan toe op het moment. Ik ga wel lezen maar het duurt gewoon ff.

Dus alvast voor de nieuwe zwangere onder ons Gefeliciteerd man. Helemaal toppie. Wie al zwanger zijn. Hoe verloopt de zwangerschap.

Voor de nieuwe leden. Welkom.

En voor de rest van de dames. We geven niet op we gaan er gewoon lekker tegenaan. De koude maanden zijn in aantocht. Dus meer “warmte” zoeken.

Met mij gaat alles cool en calma. Was niet zwanger vorige maand. Helaas. Maar geeft niet op zich.

Deze maand. Ben ik een dag overtijd nu. Dus het is nog even afwachten. Wil pas eind van de maand testen.

Maar voor alsnog ik ga proberen om terug te lezen. Maarja ik moet terug lezen vanaf blz 16 volgens mij.

groetjes Gwen

Gwen, ja er is veel geschreven he?

Ik had trouwens begrepen dat ik een risico op baarmoederkanker heb door de PCOS omdat ik zo weinig ongesteld ben in een jaar en daarom de baarmoeder niet vaak wordt opgeschoond, en dat daarom wordt geadviseerd om weer aan de pil te gaan (als je niet zwanger wilt worden te minste)? Ik heb het nog niet aan de Gyn gevraagd, maar misschien weten jullie er iets van af?

He Catty: niet met zoveel woorden, maar ik heb wel het advies gekregen om regelmatig een ontrekkingsbloeding op te wekken. Dat hoefde niet elke maand.

He Gwenny: ja, bijlezen is bijna niet te doen, hè. Fijn dat je er weer bent. Ik duim voor je!

hallo meiden

zaterdag was mijn nod dag, ik heb nog geen test gedaan, durf het nog niet zo goed. omdat ik vandaag de hele dag buikpijn heb gehad. maar ik weet niet goed of het ongi buikpijn is dus ik wacht nog tot morgen met testen

spannend meis!! :pray:

negatief getest net. misschien te vroeg, misschien toch te veel hoop

dus nu afwachten of wat komen gaat

Inderdaad Meisje1974 we lopen gelijk. Ik mag vandaag weer beginnen met prikken. Ik had vorige week me echo gehad. Aanstaande maandag moet ik voor de meting. Hopelijk deze maand meer geluk. Succes vandaag met de echo. En op naar de tweede ronde.

Anoniem misschien te vroeg getest ik zou even afwachten. Ik duim voor je.

Anoniem: jammer zeg.

Ego: ga nu de deur uit voor mijn uitgangsecho. Wel genant hoor, aangezien ik nog steeds ongesteld ben :?