topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

daar was ik ook erg benieuwd naar

gwenny waar ben je? ben wel erg benieuwd hoe het nu met je is

Even wat anders. Ik was aan het googlelen op pregnyl om er wat meer over te weten te komen. Wat blijkt: om een of andere vage reden schijnen bodybuilders het ook te gebruiken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Pregnyl bestaat toch dankzij het moeders voor moeders gebeuren? toch niet het moeders voor mensen met veel te grote spierbundels gebeuren. Raar toch?

Jeetje meisje, je hebt helemaal gelijk! Ik ben er ook eens op gaan googlen :shock:

Ik had wel begrepen dat het ook misbruikt wordt voor mensen die willen afvallen, maar dat het dus ook door bodybuilders misbruikt wordt?

Ik ben juist aan MvM mee gaan doen om vrouwen te helpen, niet om bodybuilders te helpen? :think:

Mijn buikpijn is trouwens een stuk minder geworden! :pray:

Krijg je als je meedoet met moeders voor moeders een handleiding waarin staat dat het ook voor andere doeleinden kan worden gebruikt?

Ik zat ook te denken, misschien halen die bodybuilders hun pregnyl wel ergens anders vandaag. Via het buitenland ofzo.

Het kan toch niet zo zijn dat jij netjes je urine inlevert en dat er ergesn een bodybuilder zit te spuiten om te voorkomen dat zijn testikels krimpen na een anabole kuurtje? (ofzo iets).

Fijn dat het goed gaat met je buikpijn!!

:think: das wel heel vreemd ja denk niet dat mvm daaraan mee werkt hoor :wink:

Ik kan het me ook haast niet voorstellen. Leuk onderzoek voor aan journalist :wink:

Ze zeggen in ieder geval het volgende:

Wordt het hCG-hormoon nog ergens anders voor gebruikt?

hCG heeft een aantal indicaties:

Bij vrouwen: ovulatie-inductie voor in vivo-fertilisatie en gecontroleerde ovariële hyperstimulatie voor in-vitrofertilisatie.

Bij mannen: stimulatie van testosterone-productie bij mannen die uit zichzelf te weinig hormoon produceren om zaadcellen aan te maken.

Bij jongens: cryptorchisme – niet ingedaalde zaadballen (ter voorkoming van onvruchtbaarheid op latere leeftijd).

Afslanken is GEEN indicatie voor de toediening van het hCG-hormoon. Er is geen medisch wetenschappelijke ondersteuning beschikbaar om te stellen dat het hCG-hormoon als afslankmiddel werkzaam zou zijn. Het gebruik van het hCG-hormoon buiten de officiële indicaties wordt dan ook ten sterkste afgeraden, en zowel door Moeders voor Moeders als Organon/Schering-Plough actief ontmoedigd.

Gelukkig wordt maar een zeer gering percentage van het hCG-hormoon door artsen oneigenlijk voorgeschreven ten behoeve van het afslanken. Het merendeel wordt door artsen gebruikt om vrouwen en mannen te helpen die verminderd vruchtbaar zijn. Dat is gelukkig voor veel zwangeren dan ook de belangrijkste motivatie om mee te doen met Moeders voor Moeders.

Maar volgens mij komt het erop neer dat het de keuze van de arts is hoe het toegepast gaat worden… :shock:

ik heb zo;n lieve paps en mams he :inlove:

had vorig week babykamer besteld (weet het is nog vroeg maar was fikse aanbieding dus kon het niet laten :wink: )

ik had nog geen matrasje gekocht want wilde een duurder goed matras hebben en waar kwamen ze vanmiddag mee aanzetten? een gloednieuw matras :mrgreen: ze waren in babyzaak geweest en dachten laten we maar meenemen ben helemaal blij :dance:

Wat een lieverds!

Wat lief roosje!! :inlove:

Voor de rest een dikke :-*

haha schreef het net in andere topic :wink:

Catty Voor zover ik weet, komt alle urine die via MvM wordt ingezameld in een algemeen depot. Fabrikanten gebruiken dat vervolgens om medicijnen van te maken, maar helaas wordt een deel ook voor andere doeleinden gebruikt… Onder meer voor HCG-kuren die gebruikt worden bij afvallen, en het wordt ook gebruikt door bodybuilders. MvM kan hier geen regels voor opstellen, het is wettelijk bepaald dat een arts beslist wie zo’n kuur of medicatie krijgt.

Dus wat jij bijelkaar plast, hoeft niet persé naar stellen te gaan die de medicatie hard nodig hebben om zwanger te worden. :?

zet jij je msn es ff aan jippie of hast dyn nocht fan my :mrgreen:

@Jippie wrote:

Dus wat jij bijelkaar plast, hoeft niet persé naar stellen te gaan die de medicatie hard nodig hebben om zwanger te worden. :?

Dat is dan wel weer jammer… :?

Maarja, om het dan niet meer te doen… gelukkig gaat een deel nog steeds naar vrouwen die graag zwanger willen worden!

Het merendeel gaat inderdaad wel naar vrouwen die Pregnyl of Puregon gebruiken. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen afhaken, omdat ze niet willen dat het voor een ander doeleinde wordt gebruikt.

Dat kan ik me ook niet voorstellen. Ik zou in ieder geval nog steeds mee doen met moeders voor moeders.

Hier trouwens alles goed. Temp was vanochtend nog steeds boven de 37. zondag is het 14 dagen na de pregnyl spuit. Wat ontzettend spannend zeg. Ik heb echt respect voor de meiden die dit een jaar of langer, maand na maand mee hebben gemaakt (of nog mee maken).

Ik weet niet of ik zondag al durf te testen, of dat ik liever wacht tot dinsdag (14 dagen na de eisprong). :think:

allemaal een fjne dag!

Meisje, spannend hoor! Na hoeveel dagen na de spuit zou je kunnen testen?

Ik duim voor je!

En in de tussentijd blijf ik gewoon de blauwe mvm potten volpiesen hoor! :wink:

meisje spanend hoor! en weet er idd zelf alles vanaf maar je gaat maar door maand na maand met maar 1 doel zwanger raken :inlove: en uiteindelijk lukt het je hoor!

ben benieuwd wat je zondag test :pray:

Catty Fijn dat je lekker door blijft piesen! :slight_smile: Ik heb de medicatie hard nodig, zonder gaat niet lukken.

Dus ik ben je erg dankbaar!

Meisje De Pregnyl is in principe na 10-12 dagen uit je lichaam. Ik mocht altijd twee weken na de eisprong testen (16 dagen na de Pregnyl). Je zou het zondag kunnen proberen, maar het kan nog iets te vroeg zijn om positief te testen. Als je zwanger bent, kan je HCG nog aan de lage kant zijn. De testen van Kruidvat (twee voor €5) en de digitale van CB schijnen erg gevoelig te zijn. Niet de nieuwe exta gevoelige test van Predictor gebruiken, want die schijnen nogal vaak vals positief aan te geven! Succes & ik ga voor je duimen!

Dan ga ik morgen maar eens langs bij het kruitvat en dan toch maar wachten tot dinsdag! en ondertussen maar :pray: