topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

Hallo allemaal :smiley:

Uiteraard is het moeilijk en ik kan me een leven zonder kinderen eigenlijk ook niet goed voorstellen. Maar ik kan op het ogenblik de kracht voor verdere hormoonbehandelingen niet opbrengen (misschien dat dat toch ooit weer verandert). En in plaats van dat ik nu de hele tijd denk: ā€œIk moet en zal een kind hebben, koste het wat het koste.ā€ en mijn leven eronder lijdt, probeer ik me liever voor te stellen hoe mijn leven er zonder eigen kinderen uit zou kunnen zien met alle voor- en nadelen, natuurlijk. Misschien kan ik dan een beetje loslaten en lukt het dan omdat ik ontspannener ben :wink:

Meisje, ik :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor je!!

Roosje, ik neem ook nog een portie hcg van je mee 8)

:-* Sasa

Knap hoor sasaā€¦ respectā€¦ en ik hoop dat het je inderdaad toch ooit nog gegeven mag zijnā€¦ :hug:

Ik heb even helemaal de pest erin.

zit ik net te lunchen met collega en een collega die van onze afdeling naar een andere afdeling is verhuist. Maar goed, we hebben altijd samen op de kamer gezeten en altijd samen gelunched. Komen er opeens allemaal mensen langs om haar te feliciteren (en ik dacht onlangs al, is ze aangekomen?). Blijkt ze gewoon zwanger te zijn. Ze weet donders goed waar ik mee bezig ben en de andere kamergenoten waren allemaal al op de hoogte. Onlangs was ze nog zeer geinteresseerd aan het vragen hoe het ging, maar ze vergeet even om mij persoonlijk (of op zijn minst tegelijk met mijn kamergenoten) in te lichten. WAT EEN TRUTā€¦

sorry hoor, moest het even kwijt bij mensen die het begrijpen.

Jeetje, wat l*llig zegā€¦ snapt ze dan niet hoe hard dit aan komt?

Misschien vond ze het daarom wel moeilijk om te vertellen, maar goedā€¦ als je het op deze manier te horen krijgt komt het veel harder aan natuurlijkā€¦ sterkte meid!! :hug:

meisje dat is idd niet netjes!! erg onfatsoelijk!!

mijn echo was goed :inlove: was lekker aan het duim zuigen en af en toe zwaaide die even :inlove:

is nu 6,7 cm en precies op schema!!

de cyste is ook weg gelukkig nu niet eerder weer een echo dan met 20 weken

@roosje83 wrote:

is nu 6,7 cm en precies op schema!!

de cyste is ook weg gelukkig nu niet eerder weer een echo dan met 20 weken

YESSSS!!! :thumbup: :dance: :inlove:

Foto?? :roll:

Thanks Tierrr.

Ik heb ook al gedacht dat ze het misschien moeilijk vond. Aan de andere kant, ze is behoorlijk intelligent en nornaal ook altijd sociaal. Ze had me ook per e-mail kunnen inlichten. Ze had ook Gerry (die nu nog steeds bij mij op de kamer zit) kunnen vragen het me te vertellen. Ik bedoel maar, er zijn mogelijkheden genoeg.

Ik ben altjd erg bereid om begrip te tonen voor anderen, en zie ook vaak wel waar dingen door komen, ben niet zo snel boos, maar nu ben ik echt heel erg boos en verdrietig (en ik moet vandaag al een behoorlijke concentratieklus afmaken waar ik me nu helemaal niet toe kan zetten, echt k.t gewoon).

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

e foto is niet heel erg duidelijk zal hem binnekort wel ff erop zetten geloof me deze beeb is prachtig :inlove:

Sja, meisje, je weet soms niet precies hoe mensen denkenā€¦ vaak bedoelen ze het niet verkeerd, maar doen ze toch dingen die heel erg veel pijn doenā€¦ ik kan me in elk geval goed voorstellen dat je erg boos en verdrietig bentā€¦ heel veel sterkte, en succes met de klusā€¦ ik hoop dat het nog een beetje lukt!! :hug:

Hee Roosje,

wat fijn dat het allemaal zo lekker gaat!!!

:slight_smile:

He Meisje, niet teveel over in zitten hoor, dan ben je alleen maar jezelf aan het toedoen, en je moet je eerst nu al je kracht gebruiken om je ongi weg te houden :slight_smile: Ik duim voor je!

Roosje, wat heerlijk dat de echo goed was! Was die vervelende cycte nu helemaal weg?

Ik zal ook nog even wat HCG rondstrooien, kan geen kwaad toch?

:: :: :: :: :: :: :: :: :**:

catty de cyste was helemaal weg er was niks bijzonders meer te zien :thumbup: had net wat rozig verlies :think: maak me er niet te druk om hoort erbij heb het vandaag erg druk gehad misschien daar wel door?

hoe voel jij je? wanneer heb jij je eerste echo

Hoi allemaal,

Bedankt voor de lieve woorden. Ik ben nu lekker thuis aan het relaxen en het gaat wel weer. Het was gewoon mijn dagje niet, ben al 2 dagen misselijk, heb last van de warmte en heb heel veel werkā€¦ het akkefietje van vandaag was even de druppel, maar ik heb het al naast me neer gelegd.

Vanavond op bezoek bij de moeder van mijn stiefzoontje. Het wordt nu officieel vastgelegd dat als zij en mijn vriend zouden overlijden, ik de zeggenschap krijg over mijn stiefzoontje. Ik hoop dat ze nog heel lang leven natuurlijk, maar ben wel trots op het ontvangen vertrouwen!!

@meisje1974 wrote:

Hoi allemaal,

Bedankt voor de lieve woorden. Ik ben nu lekker thuis aan het relaxen en het gaat wel weer. Het was gewoon mijn dagje niet, ben al 2 dagen misselijk, heb last van de warmte en heb heel veel werkā€¦ het akkefietje van vandaag was even de druppel, maar ik heb het al naast me neer gelegd.

Vanavond op bezoek bij de moeder van mijn stiefzoontje. Het wordt nu officieel vastgelegd dat als zij en mijn vriend zouden overlijden, ik de zeggenschap krijg over mijn stiefzoontje. Ik hoop dat ze nog heel lang leven natuurlijk, maar ben wel trots op het ontvangen vertrouwen!!

daar mag je je zeker trots om voelen dat is niet niks! natuurlijk moeten ze nog lang en gelukkig leven maar het is nooit verkeerd om die dingen goed te regelen!!

fijn dat je je weer wat beter voelt jouw tijd komt ook hoor :-*

@meisje1974 wrote:

maar ben wel trots op het ontvangen vertrouwen!!

Nou, dat kan ik me voorstellen, dat is heel wat!! :-*

Fijn dat je je weer wat beter voeltā€¦ soms heb je van die dagenā€¦ :hug:

@roosje83 wrote:

catty de cyste was helemaal weg er was niks bijzonders meer te zien :thumbup: had net wat rozig verlies :think: maak me er niet te druk om hoort erbij heb het vandaag erg druk gehad misschien daar wel door?

hoe voel jij je? wanneer heb jij je eerste echo

goed te horen dat het weg is! Ik heb zelf sinds gisteravond enorme buikpijn maar geen bloedverlies. Ikmaak me hier wel heel erg zorgen om en ik wil zsm de gyn bellenā€¦ Dat kan vanaf half 9 pas :frowning:

ik benbang dat er iets nietgoed isā€¦

Update: vanochtend de Gyn gebeld en ze kunnen niets voor me doen omdat er met 6 weken nog niets op de echo te zien zou zijn. Afwachten dus tot volgende weekā€¦

heb je inmiddels de gyn gebeld? buikpijn hoort er wel bij hoor het zijn vaak je banden die oprekken zolang je geen krampen en bloedverlies hebt hoef je je niet bang te maken!

He Catty,

Ik zou me ook zorgen maken hoor. Het is toch allemaal reuze spannend.

Sterkte!

:hug: :hug: :hug: :hug:

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! :-*

Catty, hoe gaat het nu met de buikpijn?