balen zeg maar zolang er nog geen bloed is hoop blijven houden meis! :-*
Vanmorgen was temp alweer 36.5. En krijg nu ongi krampen. Het is dus voorbij, deze ronde. Helaas, Nu maar wachten tot het doorzet en dan weer met clomid beginnen.
Heel vel liefs
:hug: :hug: :hug: :hug:
:hug:
Balen Wendy… :hug:
Ik hoef toch niet aan de hormonen…
Ik heb vanavond positief getest!! :mrgreen:
Hoi tierr,
Gefeliciteerd, echt supper man. Geniet ervan.
Liefs
Tiert, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
tier wat een geweldig nieuws en dat op de goede morgen :dance: :inlove: :inlove: :inlove:
Wow Tierrr, wat een goed nieuws. Gefeliciteerd!
sasa hoe is het met jou??
Sorry, ik was al een tijdje niet online Had zoveel werk hier liggen, dat ik niet aan kok toe kwam.
Alle zwangeren: van harte gefeliciteerd!!! Wat fijn :inlove:
Tja, hier niets nieuws - ik ben nog steeds in acupunctuurbehandeling en voel me er goed bij. Op het ogenblik willen we geen hormoonbehandeling meer doen. Mocht het spontaan lukken, dan is dat fantastisch. Lukt het niet, dan hebben we elkaar gewoon. We zijn acht jaar geleden tenslotte getrouwd omdat we van elkaar houden en niet om per se kinderen te krijgen. Het is natuurlijk nog wel steeds een grote wens, maar als het niet lukt dan genieten we gewoon van onze nichtjes (1 en 3 jaar).
Jullie zien, mentaal zijn we toch al een stapje verder gekomen Voor de rest wil ik proberen, me meer te bewegen (heb goede joggingschoenen en sportkleding gekocht en wil vooral nordic walking gaan doen). Misschien lukt het dan eindelijk dat ik wat kilo’s kwijt raak. Jullie lezen het wel!
Een fijne avond en morgen een goede start!
:-* Sasa
sasa: jee meis ik vind het erg bewonderenswaardig hoe je het omschrijft het is ook wel zo maar ik zou me geen leven zonder kinderen voor kunnen stellen als ik heel eerlijk ben :oops:
wens jou ook een hele fijne dag toe en succes met je beweging! :dance:
ego: ik heb een weekje vrij :dance: heerlijk zijn gister begonnen om het logerbed naar zolder te doen en ben van plan om vandaag behang te gaan trekken op de babykamer :inlove:
wel vroeg maar wij hebben lang genoeg hier op gewacht dat ik nu wel vind dat ik los mag gaan :dance:
morgen heb ik weer een echo dit om te kijken of de cyste weg is of niet het bloeden is gelukkig wel gestopt!
hoop zo dat jullie dit ook snel mee mogen maken :-*
Wauw Roosje, ik zie dat je al over de 12 weken heen bent! Wat geweldig!! :dance: Gefeliciteerd!!
dank je wel wat een mooie meid heb je kom je ook wat fotos showen?
Sas, knap hoe jullie met de situatie omgaan. Ik kan me wel voorstellen dat je gelukkig kan zijn, ook zonder kids. Maar ik denk dat ik het er wel heel lang heel moeilijk mee zou hebben.
Roosje: Geniet lekker van alle leuke dingen die bij een zwangerschap komen. Heerlijk zeg, klussen aan een kamertje.
Ego: De pregnyl is nu min of meer uit mijn lichaam, dus dan zouden mijn klachten (misselijk/gevoelige borsen) toch wel over moeten zijn?
Is de nod nou 15 dagen na de eisprong of 15 dagen na het spuiten van de pregnyl??
Waarom is wachten zo moeilijk??
je kan het beste 14 dagen na de pregnyl aanhouden wanneer is dat? ik duim me suf voor je! :thumbup:
vandaag om half 1 heb ik weer een echo :dance: hopelijk is de cyste dan weg wel spannend!
Hee Roosje, ik duim voornje cyste (of eigenlijk tegen je cyste)!
Bedankt voor het duimen. Echt lief! 14 dagen na het spuiten van de pregnyl is a.s. zondag. Ik dacht dat ik moest wachten tot dinsdag de 15de, dus dat valt weer 2 dagen mee!!
spannend!! heb je ook kwaaltjes of voel je je anders?
nee, ik voel me niet echt anders. Los van de misselijkheid en gevoelige borsten heb ik nergens last van. Nou hoor ik dat er veel gevallen van niet lekker zijn en misselijkheid in mijn omgeving zijn, dus wellicht heb ik gewoon iets onder te leden. Zondag ga ik testen!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
strooi nog ff wat hcg voor je ik duim :thumbup: