topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

wisten ze ook wanneer je je ei hebt gehad? dan 14 dagen er bijop als je zaterdag test is prima lijkt me :thumbup: :pray:

Ja 18 of 19 augustus is mijn ei geweest, want 17 aug zat ie er nog en 20 aug was ie weg.

Dus zit nu 15 of 16 dagen na mijn ei.

Kun je het beste testen met ochtendurine of maakt dat niet uit.

@wendy1984 wrote:

Ja 18 of 19 augustus is mijn ei geweest, want 17 aug zat ie er nog en 20 aug was ie weg.

Dus zit nu 15 of 16 dagen na mijn ei.

Kun je het beste testen met ochtendurine of maakt dat niet uit.

dan was ik nu gaan plassen :mrgreen: ze zeggen dat ochtendurine geconcentreerder is maar goed ik heb 2x met middag gedaan(Nadat ik net geplast had :silenced: ) positief getest ik ga zo hard duimen voor je :pray:

Het liefs test ik ook nu, maar ik heb maar 1 testje. Kan maar beter wachten tot morgen of zaterdag. even aankijken wat mijn temp gaat doen. Hij was vanmorgen nog steeds hoger dan normaal. normaal zit ik rond 36.2/36.3 en nu is ie nog steeds rond de 36.8.

je hoort het nog wel morgen of zaterdag.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

winkel heeft wel meer testen :silenced: :wink: ben erg nieuwsgierig

Ja ik weet het. Maar ben erg bang dat ik tevroeg test, en dat ie negatief is.

Denk dat ik morgen test.

succes meid :-*

Roosje, 12 weken, gefeliciteerd!! :thumbup:

Wendy, jeetje, spannend hoor!! 15 dagen na je ei klinkt positief!! Heb je ook kwaaltjes? Nouja, in elk geval super dat de uitslagen goed waren! :slight_smile:

hoi tierr,

Kwaaltjes?? tja je lichaam kan je goed voor de gek houden, ben wel erg moe, hoofdpijn, buikpijn en heel soms misselijk. Maar ik heb me vandaag ziek gemeld. Last van me keel en voel me niet helemaal fit. We zullen het morgen of zaterdag wel zien. :pray:

Ben idd blij dat het met mijn mannetje goed is. Dat is een hele zorg minder.

Maar hoe gaat het met jouw???

Liefs wen

Sja, eigenlijk kun je er vaak niet zoveel van zeggen en is het gewoon afwachten he?

Ik ben mezelf nog steeds lekker voor de gek aant houden met een ‘zou ik zwanger zijn?’

Voor de duidelijkheid: ik voel echt helemaal niks, het enige is dat ik misschien wat emotioneler ben en slecht slaap, maarja…

IK WIL ZO GRAAG!! :pray:

(En het zou zo mooi zijn als het nu gebeurde, nog voor die hele mmm…)

Wanneer is jouw nod dan??

Ik zal dan hard voor je :thumbup: en hopen dan we dan allebij goed nieuws zullen hebben.

Zelf houd ik me eigen ook voor de gek, Met misschien ben ik wel zwanger. Probeer het van me af te zetten, maar dat is best moeilijk.

@wendy1984 wrote:

Probeer het van me af te zetten, maar dat is best moeilijk.

Vertel mij wat… haha… :roll:

Mijn NOD is zondag, nog een paar daagjes dus…

Kunnen we mooi voor elkaar gaan duimen!! :slight_smile:

He Wendy spannend hoor! Wel knap dat je zo lang kan wachten! Dat was mij nou echt nooooit gelukt!

Dat je temp nog hoog is is ook een erg goed teken!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

mijn duimen draaien overuren :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Vind het ook knap van mezelf, maar ik wacht liever tot zaterdag. Dan weet ik zeker dat ik niet te vroeg test.

Doei doei.

Jeetje Wendy, je maakt het wel spannend!

Vanmorgen een test gedaan!! En ja hoor NEGATIEF. Had het zelf al verwacht. Mijn temp was vanmorgen gezakt naar 36.6, gister was ie 36.8. Ben bang dat ie morgen nog verder gaat zakken. Wat ik niet hoop. Maar wie zien het wel.

Doei doei.

:frowning: :hug: Wendy

Heb even op internet geneusd, maar het kan natuurlijk nog alle kanten op. Zit nu 16 a 17 dagen na mijn ei. Weet het ook allemaal niet meer.

Komt wel goed. Laat het wel weten als de :evil: op bezoek zijn. ( of niet )

Liefs

http://www.babybytes.nl/vip/stier1984

Hier op de site staan mijn tempcuvers.