Tonight is the night... Grey's deel 2 seizoen 6!!!

fuck ik dacht dat het een dubbele aflevering was…

Is ook maar de andere helft komt volgende week :wink:



Wel retespannend zeg :shock:

@ren0t0 wrote:

f*ck ik dacht dat het een dubbele aflevering was…


is ook een dubbele (was het in de us wel), maar bij net5 zenden ze ze niet allebei uit, weet niet of ze dat volgende week doen, of dat ze dat pas over een tijdje doen.

Ik hoop wel volgende week… Menn wat spannend :shock: :shock:

tering jantje zeg wat was het spannend zeg poeh hey alleen jaamer dat we weer een week moeten wahten

@Esther75 wrote:

@ren0t0 wrote:
f*ck ik dacht dat het een dubbele aflevering was…


is ook een dubbele (was het in de us wel), maar bij net5 zenden ze ze niet allebei uit, weet niet of ze dat volgende week doen, of dat ze dat pas over een tijdje doen.




grrrr inderdaad zo rot van net 5

Mennnnnnn he!!! I am not amused :hand: :hand: :hand: :snooty: :cry: Ik heb echt zitten vloeken hier op dat domme schaap :oops: Ik zat er helemaal in :oops: :lol: :lol: Even kijken op de gids van net5 of het maandag weer komt :pray: :pray:

Volgens mij komt volgende week wel het vervolg.

ja moet wel, ze zijn net begonnen…



maar eh… dinnetje van me heeft al gegoogled…

:naughty: :naughty: :naughty: :lol: Ik doe het bewust niet :lol: Zou al mijn kijkplezier vergallen denk ik :think: Dan kan ik er niet zo helemaal in gaan zitten als ik nu doe, al zou dat voor hub hier wel rustiger zijn :lol: :lol:

ik heb het dus niet gezien…





wat heb ik gemist… heeft het met mc dreamy te maken?

en een gefrustreerde man?

nou, ik zie al dat het niet te zien is op programmagemist… dacht ik al…

vondt het geen leuke uitzending was me te spannend :oops:



was erg pissig toen ie ineens midden in een spannende scene was afgelopen dus kon me niet bedwingen en heb de volgende aflevering online gekeken.



het mag opzich best spannend zijn maar dit sloeg alles :naughty:

Ha ha, wat grappig! Ik vond het juist helemaal niet spannend! Ik had al gehoord dat dit een allesbepalende aflevering zou worden, nou dan weet je wel hoe laat het is.

Meteen toen ik die meneer Clark zag lopen wist ik het al. Niemand aandacht voor hem, ik dacht die draait door. Vond het eigenlijk nog wel " jammer" dat er niet meer slachtoffers vielen (klinkt heel naar zo! haha).

En het einde… dat was te verwachten en te horen aan haar woorden gaat het HEEL HEEL anders worden in het zh… :eh:

ook ik zat met mn handen voor mn gezicht! wat een spanning!

manlief vond het wel erg vermakelijk om mijn kreten te horen: oooooo karev :o ooooooooo bailey :o

en op het laatst OOOOOOHHHH NEEEEEEE :o :shock:



:mrgreen: zijn opmerking na afloop: tja, nu moet je weer een week wachten :mrgreen:

de draak :wall: :smiley:

Tjee, ik was gewoon te geshockeerd om te janken :shock: …



Mennnn…ik zat echt te gillen voor de TV, NIET MIRANDA NIET MIRANDA!!!



pfffff…

@#puk# wrote:

Ha ha, wat grappig! Ik vond het juist helemaal niet spannend! Ik had al gehoord dat dit een allesbepalende aflevering zou worden, nou dan weet je wel hoe laat het is.

Meteen toen ik die meneer Clark zag lopen wist ik het al. Niemand aandacht voor hem, ik dacht die draait door. Vond het eigenlijk nog wel " jammer" dat er niet meer slachtoffers vielen (klinkt heel naar zo! haha).

En het einde… dat was te verwachten en te horen aan haar woorden gaat het HEEL HEEL anders worden in het zh… :eh:




als een soort Dynastie, haha… bam bam bam… iedereen neergeschoten.

Ben geen fan van t programma, maar zag een stukje.

Ik zei ook al gelijk toen ik Mr. Clark zag lopen “oh die heeft een pistool!” :? Zo overduidelijk nonchalant en genegeerd, dat moest fout gaan :frowning: Ik heb dus idd ook zitten zuchten, steunen en kreunen hier op de bank "OH NEEE,OH NEEEE!!! YESSSS (toenb hij Miranda niet neerschoot!) :shifty: Tim vroeg zich al af of ik auditie aan het doen was voor bepaalde films ofzo :shock: :naughty: :lol: :lol: Maar ik wacht braaf de week af hoor, vind het altijd zo zonde om het nu al te kijken (heb ik maandagavond niks te doen :mrgreen: )

@ilsederooy wrote:

vondt het geen leuke uitzending was me te spannend :oops:



was erg pissig toen ie ineens midden in een spannende scene was afgelopen dus kon me niet bedwingen en heb de volgende aflevering online gekeken.



het mag opzich best spannend zijn maar dit sloeg alles :naughty:




kun je mij een link sturen waar je dit kunt kijken?



vlg wk ben ik er ook niet… maar wil nu wel weten wat er is gebeurd… :angel:

Ik vind jullie knap :lol: Ik zou me echt niet kunnen bedwingen.



Ik heb de kinderen toen echt de speeltuin in gestuurd en mooi de andere helft gaan zitten kijken :angel:

Ik weet ook nog wel dat ik mijn man zat te smsen toen : 'oooh mijn god, neeee ze hebben m neergeschoten :shock:



Ik kreeg een lichtjes verontrust smsje terug :lol: