Tonight is the night... Grey's deel 2 seizoen 6!!!

Hahahaha Lune :mrgreen:

:lol: :lol: Lune, arme man!!!

Hij vermoedde wel dat het over grey’s ging hoor, hij had het voor me gedownload. Maar dat wilde hij toch wel even zeker weten :lol:

:lol: :lol: :lol:

Het eerst schot was het meest heftig. Gewoon, poef, midden in het hoofd.



Was dit nou de laatste aflevering, of is er volgende week nog een deel?

Aaaaarggggghhhh ik heb hem opgenomen en kan nu niet kijken omdat hub beneden dat stomme voetbal zit te kijken :wall: (maar ja anders worden de jongens vast wakker van gemopper of gejuich en kan ik ook niet rustig kijken :think: :roll: ). Zal ik opblijven en straks nog gaan kijken… of morgen heeeeel vroeg opstaan of vannacht als Sem weer eens wakker is op de bank gaan liggen… Ik denk er nog even over na :mrgreen:

hahaha… het maakt een hoop los he!!!



ik zat er ook helemaal in, ik heb idd wel een beetje gehoord hoe het afloopt… ben er ook voolgende week niet, dus eh, als iemand een link heeft, haha…

Sjeeeezus heb net zitten kijken en hub een keer of 3 de kamer uitgestuurd en heel hard sssst nu niet geroepen. Ik vond hem echt heel spannend en wacht dus heel ongeduldig netjes tot maandag voor mijn avondje janktherapie… En het einde vond ik echt weer zo’n k… einde…

heeft iemand hier een link zodat ik terug (en vooruit) kan kijken?



misschien via pb, omdat linkje hier niet mogen… :wink:

Heb alvast gekeken of ik enigsinds iets kon vinden over seizoen 7.



Word ook een leuk seizoen.

Ik heb het laatste deel gedownload. Ik kan niet meer wachten tot maandag. Vanavond lekker voor de buis met een bakje m&m’s :mrgreen:

ik heb het ook gezien… en wooooh… sommige dingen vond ik wel voorspelbaar, maar sommige dingen schrok ik ook van… wat een spannend aflevering… ga stiekem andere delen ook kijken… :oops:

Wie heeft gisteren gekeken? Ik wel, was weer een mooie aflevering. Hihi ik hou mijn operatiegebied schoon en gewassen en verder zoals God het geschapen heeft. Toen ze over de postzegels begon (van 3 cent of van 44 cent) lag ik bijna naast de bank van het lachen. :mrgreen:



Mijn man houdt er niet zo van maar ik had een mooie deal: ik Grey’s kijken en hij daarna TopGear op Canvas.

Ik denk dat ze ook niet de binnenkant bedoelde maar de zichtbare delen. Buitenkant sop ik meestal gewoon mee met wassen en dan zit er ook gewoon wasspul op mijn washand.



Lekker ding he waar ze mee stond te zoenen. :inlove:

Is Meredith zwanger? Ze heeft een wat voller gezicht vind ik.

Dan had ik het dus toch goed gezien.