Tonight is the night... Grey's deel 2 seizoen 6!!!

En ooohh als ik de voorstukjes al zie krijg ik alweer zin :dance: :dance: :dance: Ik kijk dus niet vooruit op welke site dan ook :lol:

Heb er ook zin in :dance: :dance: Heb al tegen vriendlief gezegd dat maandag mijn tv avond is :mrgreen:

Net5 is sowieso wel mijn zender eigenlijk op maandag en dinsdag :lol: :lol:

het staat al in de agenda :mrgreen:



It’s my day :smiley: :dance:

Nog wel eventjes de laatste 2 van PP kijken, want die is nu ook wel heel spannend aan het worden… uiteraard :roll: :wink:

Pffff iets meer dan 20 dagen voor mij, 23 september om precies te zijn :inlove:

Ik dacht even dat het eerder was door dit topic :lol:

Ik zal het teaserfilmpje voor seizoen 7 maar niet hier plaatsen, daar zitten spoilers in gok ik zo :angel:

Nee Mel :naughty: :naughty: Geen spoilers :lol: :lol:

Waaaaaaaaaaaaaaaaaah heb er zin an :dance: :dance:

@~Melanie~ wrote:

Pffff iets meer dan 20 dagen voor mij, 23 september om precies te zijn :inlove:

Ik dacht even dat het eerder was door dit topic :lol:

Ik zal het teaserfilmpje voor seizoen 7 maar niet hier plaatsen, daar zitten spoilers in gok ik zo :angel:




Ik dacht precies hetzelfde :shifty: :angel:

jaaahh het begint weer… :dance:

@~Melanie~ wrote:

Pffff iets meer dan 20 dagen voor mij, 23 september om precies te zijn :inlove:

Ik dacht even dat het eerder was door dit topic :lol:

Ik zal het teaserfilmpje voor seizoen 7 maar niet hier plaatsen, daar zitten spoilers in gok ik zo :angel:


Hi, kun je mij die link via pb sturen. ik kijk ook vooruit, kom net terug van vakantie, ben me nu al aan het opmaken voor een nieuw tv seizoen.

De afleveringen in NL zijn al bekend, maar ze zijn zoo gaaf, ik zal ze vast nog wel een keer willen kijken.

Die link wil ik ook wel :mrgreen:

Ik heb het eigenlijk nooit zo gevolgd, maar ik vind het wel een leuke serie.

Ik weet nog dat Izzy toen kanker had, maar ik weet niet welk seizoen dat nou was…



Iemand enig idee? En weet ook iemand waar ik dat dan eventueel terug kan kijken?

Mag ik die link ook??

Jeeeeeeej :dance:

Om nou iedereen te gaan peebeeën…Sorry, ik ben loom en moe van een dagje Plaswijckpark :oops:

Het zijn geen commerciële links dus die mogen gewoon maar ik doe ze wel onder een spoiler.

Dat helpt wellicht voor de mensen die het niet willen zien om niet te klikken :slight_smile:



TV guide en Youtube starter kit

begint deze nu over 20 dgn in nederland of in amerika?



wel spannend hoor… al moet ik zeggen dat ik in de linkies niks heb gezien wat ik nog niet wist…



Weet iemand trouwens hoe je de laatste aflevering kunt terugkijken?



of doet net 5 diet nogmaals herhalen?

Nee over 20 dagen hier op net5 (vorig seizoen dus) Nieuw seizoen Amerika op 23 september :slight_smile:

@~Melanie~ wrote:

Nee over 20 dagen hier op net5 (vorig seizoen dus) Nieuw seizoen Amerika op 23 september :slight_smile:




:oops: nee dan weet ik wel al dingen… maar maakt niet uit… ik kijk toch wel… :mrgreen:

@~Melanie~ wrote:

TV guide en Youtube starter kit












MY GOD!!!



heb heel wat afleveringen gemist van het afgelopen seizoen in NL dus had gehoopt dat ik dat om 18:00 zou kunnen inhalen toen Net 5 de oude afleveringen van grey’s uitzond… niet dus :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: stoppen ze er mee…



iemand een linkje voor me?? Ik weet nog dat Shepperd een hele moeilijke operatie had toen lag Mer thuis bijkomend van een orgaan donatie aan d´r vader en kwam ze met de oplossing doordat Shepperd al die echo’s etc mee had genomen?? Iemand enig idee welke aflevering dat is :mrgreen: