Tonight is the night... Grey's deel 2 seizoen 6!!!

www.yidio.com bovenin kiezen voor grey’s anatomy en dan daar zoeken naar episode 4 van seizoen 6. De aflevering met de operatie heet tainted obligation. Via deze site kom je dan op diverse linksites terecht, waarbij je zelf kunt kiezen welke site voor jou het beste werkt.



of

www.surfthechannel.com, dat werkt op dezelfde manier, grey’s anatomy bij het zoekwoord invoeren, dan op de link klikken en op zoek gaan naar de aflevering in de lijst.

@Esther75 wrote:

www.yidio.com bovenin kiezen voor grey’s anatomy en dan daar zoeken naar episode 4 van seizoen 6. De aflevering met de operatie heet tainted obligation. Via deze site kom je dan op diverse linksites terecht, waarbij je zelf kunt kiezen welke site voor jou het beste werkt.



of

www.surfthechannel.com, dat werkt op dezelfde manier, grey’s anatomy bij het zoekwoord invoeren, dan op de link klikken en op zoek gaan naar de aflevering in de lijst.




owww dank je dank je dank je!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: ik zoek een knuffel smiley maar dan een blije :stuck_out_tongue: dank je!!!

Zit er echt al de hele zomer op te wachten, mijn wekelijkse uurtje janktherapie. PP is wel een goede vervanger, maar Grey’s blijft toch echt mijn favoriet!

Maandag eerst nog de laatste aflevering van seizoen 6 en dan de 30e gaan we echt van start met de eerste van seizoen 7 :dance: :dance: :dance: Edit zie mijn post hierna :oops:

Ze gaan hier toch nog niet het nieuwe seizoen uitzenden?!

Ik dacht dat dat pas 23 sept meen ik (amerika) uitgezonden werd.

Ik heb gister maar de laatste dubbele aflevering nog een keer gekeken, bij gebrek aan nieuwe en heel veel behoefte (hoofdpijn, hormonen…moe je kent het wel, met chocola en een kop thee Greys kijken helpt altijd :mrgreen: ).

Ik snap er nu werkelijk geen fluit meer van :think: :think: :think: :think: :think: :think: Ze maken reclame op Net5 dat ze vanaf 30 augustus nieuwe afleveringen gaan uitzenden, dan begint het 23 augustus al en zie ik in de gids staan dat dat aflevering 16 is van seizoen 6, waaruit ik dan opmaak dat ze dan dus de 30e beginnen met nieuwe afleveringen zijnde seizoen 7 :think: Maar ik heb net even op vriend Wiki gekeken en nu begrijp ik het :roll: Aflevering 16 is nog niet het einde van seizoen 6 :oops: :oops: :oops: We krijgen vanaf de 30e aflevering 17 t/m 24 zien :lol: Ik zal de titel eens even aanpassen :wink:

Hi,



In amerika loopt het seizoen 6 tot aflevering 23/24 (dubbele laatste aflevering)

Dus we hebben hier vanaf aflevering 16 tot 23/24 de afleveringen van seizoen 6, waarna we vervolgens na een tijdje weer verder gaan met het begin van seizoen 7.

De seizoensstop van Grey’s in NL is dus niet de cliffhanger die er in America was.

Dit is volgens mij veroorzaakt doordat er twee jaar geleden een staking was van de scenarioschrijvers, toen had een seizoen maar 16 afleveringen.

HEY PSSSSSSSSSSSSTTTT VANAVOND IS HET ZOVER :dance: :dance: :dance: :dance:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa natuuuuuuurlijk :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :lol: Ik heb ook helemaal in een vouw gelegen om haar opmerkingen over haar “operatiegebied” :lol: :lol: Alleen beetje vreemd dat een “arts” daar staat te verkondigen dat je het moet wassen met water EN zeep :think: :think: Ik heb toch juist altijd geleerd dat zeep daar helemaal niet goed is :think: Maar goed, het is maar tv he :wink: Ik heb zo heerlijk weg zitten zuchten in de bank toen ze zo heerlijk stonden te zoenen in die keuken… Jummie!!! :inlove: :inlove:

Nou ik ben er juist ook met de buitenkant toch wel wat voorzichtig mee om daar met zeep te knoeien hoor :shifty: :lol: :lol: Maar idd een lekker ding :drool: :drool: :drool: :inlove:

ik vond het eigenlijk een enigzins saaie aflevering ben benieuwd wanneer ze die afleveringen van die voor stukjes uitzenden!!

baal als een stekker want ga vrijdag op vakantie en ben bang dat ze in belgie geen net 5 hebben!!

@marloes vip wrote:

Is Meredith zwanger? Ze heeft een wat voller gezicht vind ik.


September vorig jaar is Ellen Pompeo bevallen dus ze was idd nog zwanger in seizoen 6 :slight_smile:

meredith komt ook niet met haar buik in beeld… :wink:



vond de aflevering leuk, niet spectalulair… maar ja greys is greys… blijft leuk…



en bailey… dat ze zoiets durft te vragen op een 3e date…

@~Melanie~ wrote:

Pffff iets meer dan 20 dagen voor mij, 23 september om precies te zijn :inlove:

Ik dacht even dat het eerder was door dit topic :lol:

Ik zal het teaserfilmpje voor seizoen 7 maar niet hier plaatsen, daar zitten spoilers in gok ik zo :angel:




:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Het is de 24ste, bijna binnen, 2night is the night!!!

Ik heb net al gekeken hoor!!! seizoen 7 afl 1 :dance:

@crazymom wrote:

@~Melanie~ wrote:
Pffff iets meer dan 20 dagen voor mij, 23 september om precies te zijn :inlove:

Ik dacht even dat het eerder was door dit topic :lol:

Ik zal het teaserfilmpje voor seizoen 7 maar niet hier plaatsen, daar zitten spoilers in gok ik zo :angel:




:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Het is de 24ste, bijna binnen, 2night is the night!!!




Ja wij hebben hem ook binnen!!! :dance: :dance: :dance:

Ik heb bier, een grote zak paprikachips en een heerlijke knoflookstinkdip klaar staan voor me myself and I whoei!!!



Ik heb al een clipje van Owen gezien :drool: (veul lekkerderder dan Derek) :inlove:

DAMMMMM reclame!!! ik zit te trillen op mijn stoel…!!!

En wéér reclame :? Het is zooooo spannend :wall: Maar wel weer heerlijk om te kijken :shifty:

man oh man, dit is niet goed voor mijn adrenaline



belde mijn zusje al, ff pesten… maar die moet er nog 20 kijken of zo… tut!

Jeetje, wat spannend allemaal.

Dit is een echte cliffhanger