Toiletblok... welke is lekker?

M@lieke, deze hebben wij ook gehad, een roze versie geloof ik en we konden gewoon niet op de wc zijn, zo sterk rook het. Is die blauwe ook zo aanwezig ?

WHAHAHAHAHAHA stelletje gekke wijven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :inlove:

@lydia wrote:

:mrgreen:

wij hebben deze altijd:

ehmmmm wat is da??? :oops: :oops: :oops:

@preggie wrote:

poepgeurtjes verdwijnen als je even dit doet:

heb ik ook wel eens gedaan… maarre zal wel aan al het buitenlands eten liggen of zo :mrgreen: hier werkt het niet… :oops:

@faizaa wrote:

@preggie wrote:
poepgeurtjes verdwijnen als je even dit doet:

heb ik ook wel eens gedaan… maarre zal wel aan al het buitenlands eten liggen of zo :mrgreen: hier werkt het niet… :oops:

WHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik hang geen blokjes op. Als ze in de wc vallen kun je verstopping krijgen. Ik heb ooit een loodgieter gesproken en verstopping nummer 1 en 2 waren luiers en wc blokjes…

Wij hebben zo’n rare pot daar passen geen blokjes in :eh:

@joseetje wrote:

Wij hebben zo’n rare pot daar passen geen blokjes in :eh:

Villeroy toevallig ?

Geen idee wat voor pot heb is, heb je die ook in verschillende merkjes dan?

ZO leer je nog eens wat :mrgreen:

Ambi Pur en dan de witte variant…want ik houd ook niet van chemisch :mrgreen:

Daarbij in de spuitdinggus aan de muur…ook Ambi en dan die nieuwe met cotton en air geur. Heerlijk! Niet overheersend maar wel ‘frisse lucht’.

@Rhiannon wrote:

Ambi Pur en dan de witte variant…want ik houd ook niet van chemisch :mrgreen:

Daarbij in de spuitdinggus aan de muur…ook Ambi en dan die nieuwe met cotton en air geur. Heerlijk! Niet overheersend maar wel ‘frisse lucht’.

wil je zeggen dat de witte varriant niet chemisch is dan?

Nou, het is uiteindelijk de roze grapefruit-geur geworden… maar ik vind hem eigenlijk nog wel iets te sterk :frowning:

Dus ik weet nog niet of ik hem ga laten hangen…

Nog een mutsig vraagje: is het eigenlijk de bedoeling dat dat ding onder de rand hangt of erop? Want ik heb het idee dat hij niet helemaal past zoals het hoort… in elk geval niet zoals op het plaatje; hij hangt tegen de rand aan zeg maar, maar komt het spoelwater er nu wel mee in aanraking?

geen idee zeg… :oops:

mijn man had ook al zoiets van ‘goh, ik wist niet dat wij hiervoor waren’… nou, ik ben er ook niet zo zeker meer van!

Ik geef het nog een paar dagen… en anders gaat ie gewoon de vuilnisbak in en verzin ik wel weer wat anders!

Ik hang geen blokjes op. Als ze in de wc vallen kun je verstopping krijgen. Ik heb ooit een loodgieter gesproken en verstopping nummer 1 en 2 waren luiers en wc blokjes....

Luiers??? :shock: Dan moet je dat ding nog aanstampen in de pot ook...

Die witte lijkt me ook wel lekker ja!! (door de verapkking heen:))
Ik denk dat ie minder chemisch ruikt Merel!! :wink:

@Nicje wrote:

Ik hang geen blokjes op. Als ze in de wc vallen kun je verstopping krijgen. Ik heb ooit een loodgieter gesproken en verstopping nummer 1 en 2 waren luiers en wc blokjes…

Luiers??? :shock: Dan moet je dat ding nog aanstampen in de pot ook…

Die witte lijkt me ook wel lekker ja!! (door de verapkking heen:))

Ik denk dat ie minder chemisch ruikt Merel!! :wink:

:shock: :shock: :shock: idd, luiers???

waar ik heb gewerkt kwam iemand er na zeeeer lange tijd en verstopte pot pas achter dat je maandverband NIET doorgespoeld moet worden… :wall: :wall: :wall:

Op het werk idd ook altijd verstoppingen door luiers (dementerende bejaarden) en de technische dienst komt daar niet voor.

Wij mogen ze zelf eruit vissen,meestal blijven ze wel hangen in de bocht.

Maar je moet wel lekker graaien in die pot :roll: :roll:

Groene vrouw, ik heb toevallig laatst ook iemand de blokjes van ambi pur aangeraden en zij twijfelde ook of ie wel goed hing.

De onderste helft, het witte zeg maar, komt in aanraking met het spoelwater en neemt dan steeds een heel klein beetje mee van het grape fruit spul, want daarvan zit de opening in dat witte gedeelte.

Laten we allemaal even een foto plaatsen om te vergelijken :mrgreen:

En let op!!

Het blokje van de Flush niet te hard in de houder drukken. Dan gaat ie nl kapot en blijft het spul eruit lopen :silenced: Licht erop drukken dus!!

:roll: Ja het moet natuurlijk niet gekker worden, maar ik doe het toch maar even, dan is het maar duidelijk :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol:

check Ja! Hij klopt!

Ik zag vanmorgen al dat er schuim in de wc achterbleef na het spoelen, dus ik dacht al dat ie toch wel goed hing, maar nu weet ik het zeker… goed zeg!

Die witte van ambipur, is dat trouwens ook om in de wc te hangen of is dat alleen een spuitje? Want die kon ik namelijk niet vinden bij de supermarkt… :frowning:

En ik vind deze eigenlijk toch te sterk geloof ik… de hele gang ruikt ernaar. (wij hebben geen raampje in de wc)

BTW: Wat zo’n topic al niet los kan maken zeg :mrgreen: