Toiletblok... welke is lekker?

Misschien een rare vraag maar… wat voor toiletblok gebruiken jullie?

Ik heb tot nog toe nooit zo’n ding gebruikt, maar de laatste tijd irriteer ik me eraan dat de wc soms niet fris ruikt terwijl ik hem net nog heb schoongemaakt (oud huis en oud sanitair, dus soms blijven geurtjes langer hangen… :roll: ).

Maar ik heb nogal een hekel aan ‘chemische’ luchtjes, van die opdringerige nep-bloemengeurtjes zeg maar… en nu is mijn neus natuurlijk helemaal gevoelig dus is dat nog tien keer zo erg!

Ik las ook dat sommige van die dingen schdelijke stoffen kunnen bevatten die je tijdens de zw niet binnen moet krijgen :shock: maar daar weet ik het fijne ook niet van???

Ik vind gewone schoonmaakmiddelen bijna nooit lekker, hoewel ik moet toegeven dat ik wel fan ben van de ‘roze Aj*x’… al mijn vriendinnen toevallig ook, dus dat is schijnbaar een favorietje :wink:

Dus als iemand nog een soort toiletbloc weet dat niet al te overdreven ruikt en ook niet schadelijk is :think: … graag!

hoii

ik haal me sulletjes voor de wc geurtjes bij de lidl… ze hebben er een interieur spuitbus ocean die gebruik ik in de wc heerlijk fris en die overdreven geurig… en ze hebben er van die flesjes waar je een soort londje uit trekt ook heerlijk en ruiktlang maar ook niet te sterk…

groetjess

Ik heb sowieso ook een hekel aan al die nep geurtjes.

Zo’n spuitbus vind ik helemaal vies… En dan die vieze spaytjes die om het half uur spuiten bah.

Ik kan niet geloven dat het niet schadelijk is voor de gezondheid. :naughty:

Lekker de ramen en deuren regelmatig openzetten scheelt al heel veel. (En niet binnen roken haha)

Welk toiletblokje… :think: Ik heb er nu een hangen die ik niet zo heel lekker vind. Blauwe Flush van Ambi Pur. Die roze vind ik wel weer lekker.

Wat je ook kunt doen is een kleine bakje pot pouri neerzetten op het toilet. Of van die geurzakjes voor in de kast (Robijn bijv)

sorry, ik lach niet, maar ik wil dit topic toch wel nomineren voor het mutserigste topic van kok :mrgreen:

Fiep, je moet toch iets op een regenachtige maandagochtend??? :mrgreen:

oooh regenachtig??? ihihihih hier droog was uit pure verveling

Ik vind spuitbussen ook vies. Dan nog liever even een stront lucht dan zo’n vieze bloementjes damp.

Ik zelf hou meer van de oceaan en bos lucht, dan van de bloementjes.

Ik zelf heb altijd zo’n lelijk ding met zo’n gel blok erin. die ik verstop achter de wc. en dan ruikt het wel fris, maar je hoeft dat lelijke ding niet te zien.

hahaha vandaar dat ik dat gele ding heb weg gegooid en de ocean spuitbus heb trouwens die harpid nog wat blokken zijn ook nog wel te doen al vind ik zebest prijzig

Ik heb het luchtroostertje altijd open staan, tenzij het echt heeeeel koud is…

Dan heb ik er een geurzakje hangen… die ik zelf maar…Van potporri toelie…Of van die bruistablet figuurtjes… Voor in bad…

En anders een 2tal waxine lichtjes met een geurtje die ik wel lekker vind…

Voor de rest doe ik snachts chloor in de pot… en voor de rest geen nepgeurtjes…

Daar ben ik op dit moment ook erg gevoelig voor.

Hier regend het ook pijpestelen…

Grt bri

sorry, ik lach niet, maar ik wil dit topic toch wel nomineren voor het mutserigste topic van kok

Tsja... :mrgreen: is het ook wel n beetje... maar ik heb gewoon niet zon zin om tientallen euro's uit te geven aan die dingen tot ik de goede gevonden heb... :mrgreen: :mrgreen:

Hoe dan ook; ik heb wel een zelfgemaakt puur natuur-spraytje, maar dat is toch iets anders dan iets dat permanent een beetje fris luchtje verspreidt...
Tenslotte komt de geur ook uit de toiletpot, ik vind het op zich wel logisch om daar dan ook het kwaad te bestrijden...
De toiletreinigingsspul van de lidl vind ik trouwens niet te doen, ik denk er zelfs over om die gewoon weg te doen en die fles te vullen met roze Aj*x :inlove: , dan kan ik dat onder de rand spuiten... zou dat werken?

geen idee of dat zou werken moet idd zeggen de reinigings flessen zijn niks idd voor de reiniging gebruik ik harpid die zwarte fles…vind sowieso de reinigins mddelen nooit lekker ruiken vandaar aprte geur dingen mischien zo geur kaarsje dan geen idee die van ikea ruiken altijd wel lang… zonder dat ze gebrand hoefen worden

@fiep klophout wrote:

sorry, ik lach niet, maar ik wil dit topic toch wel nomineren voor het mutserigste topic van kok :mrgreen:

Whahahahaha Fiep :lol: :thumbup:

En wij lekker allemaal reageren!!! :clap:

Laat wel zien wat voor mutsen wij allemaal zijn! :shock: :? :oops:

Maar om even op het onderwerp terug te komen.

Hier geen nare :sick: luchtjes.

(ook geen oud huis trouwens)

Wij hebben de groene van Ambi Pur erin hangen :wink:

Ik heb ook altijd ambi pur (toilet flush) erin hangen en dan met de paarse kleur :wink:

NOu, deze muts zal dan ook even mee mutsen :lol:

Ik heb altijd de blokjes van C100*, ocean geur is dat… Navulling kun je gewoon met plasticje in de houder doen, dus ook geen chemisch spul aan je vingers…

Lekker geurtje, geeft nét wat frisheid, maar geen opdringerig geurtje.

Ik haaaaaat geurtjes… :thumbdown:

Als we op het werk gingen zei ik altijd: he, ik moet straks misschien een plasje doen en niet spuiten voor de grote boodschap want ik zit liever in jouw poep geur dan koppijn krijgen van die fles… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Als we op het werk gingen zei ik altijd: he, ik moet straks misschien een plasje doen en niet spuiten voor de grote boodschap want ik zit liever in jouw poep geur dan koppijn krijgen van die fles… :mrgreen:

raar wijf :smiley:

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:

raar wijf :smiley:

ik zat er al op te wachten :roll: :roll: :roll:

:mrgreen:

ach, en als MUTS mag ik best meepraten in dit topic…

hier de blauwe van harpic max, echt het werkt en ruikt ook fris, geen bloemengeurtje in elk geval :wink: ik ben niet zo’n poetser en had zwarte strepen, cola geprobeerd etc, niks hielp, dit een maand erin en hij is weer wit :thumbup: :-*

ik ben niet zo’n poetser en had zwarte strepen, cola geprobeerd etc, niks hielp, dit een maand erin en hij is weer wit

:think: :sick: :mrgreen: