Toiletblok... welke is lekker?

ehmm Nicje er gaat wel om de dag een toiletdoekje over de bril en pot en een scheut chloor erin, maar dat geborstel, heb ik zoooo’'nnn hekel aan :wink: :mrgreen: en die strepen kwamen volgens mij van dat er afentoe wat water “nalekt” :think: was in elk geval geen po*p :lol:

@wisje wrote:

NOu, deze muts zal dan ook even mee mutsen :lol:

Ik heb altijd de blokjes van C100*, ocean geur is dat… Navulling kun je gewoon met plasticje in de houder doen, dus ook geen chemisch spul aan je vingers…

Lekker geurtje, geeft nét wat frisheid, maar geen opdringerig geurtje.

Deze heb ik ook en ik vind ze precies goed qua sterkte van de geur. Oh en als je hebt doorgespoeld zit er altijd zo’n laagje schuim in de pot en dat vind ik mooi staan :oops:

(wordt nu wel heel erg mutserig hoor)

als ik de pot doe poetsen mag er de eerste 2 uur niemand gaan hoor… :naughty: :snooty:

:mrgreen:

ik ben niet zo'n poetser en had zwarte strepen, cola geprobeerd etc, niks hielp, dit een maand erin en hij is weer wit

Da's wel een goeie, daarvoor gebruik ik nu van dat poeder, dat werkt ook wel (maar wel pas na n paar keer)... Dit gaat meer om de geur, maar een 'automatisch' schoon toilet is ook wel meegenomen... misschien ga ik die maar ns proberen.

Nou ja, we kunnen het wel mutsig vinden, maar te zien aan de reacties leeft het wel!

hier geen chemische blokjes in huis…het raampje staat wel open…veel gezonder.

Annette, ik vond je al zo eerlijk hahaha

Die kalkstreep achterin de pot…oooooooooooh :mrgreen: Dacht al… :oops:

Whaha Faizaa :thumbup:

Nou laat ik nu iemand zijn die dol is op geurtjes en dezelfde zoektocht heb gemaakt. Ik hou niet van chemische luchtjes en al helemaal niet van alles waar “te” voor staat.

Ik zweer bij deze :

De geur is grapefruit.

Noot : Wat ik wel ranzig vind is een verpakking met 3 navulverpakkingen. De houder komt ook wel eens onder de poep en ziet er na een tijdje ook gewoon goor uit. Dus navullers gebruik ik niet :sick:

ohhhh jaaaa… Karin idd… die houder… gadverrrrrr… ik heb zo’n ding es schoongemaakt met de toiletborstel en afgedrukt, ging ie zoooo hupppp weg… doorgespoeld… Heeft Azzy de hele toiletpot eraf kunnen halen… :mrgreen:

Ha, die ene die karin net neerzet die heb ik ook graag, maar dan in de citroen variant! Zeer bescheiden geur!

Helaas heb ik nu een groene, geen idee hoe die heet, maar die is zo sterk dat je hem proeft :sick:

Ja, die houder, die wordt ook weleens vies ja, getver wat is dat een onsmakelijk gezicht! Gewoon nieuwe kopen dan dus :shifty:

Ik heb d’r ook een keer eentje doorgespoeld ja, bij een oudere meneer, waar ik gewerkt heb. (thuiszorg). Ik geschrokken verteld wat er gebeurd was, en toen zagen we hem toch nog liggen onderin!

Hij stroopt z’n mouw op, graait dat ding eruit, droogt z’n hand af en gaat weer aan de koffie met speculaas :shock: :shock:

:sick: :roll: :mrgreen:

:lol: :lol:

@faizaa wrote:

als ik de pot doe poetsen mag er de eerste 2 uur niemand gaan hoor… :naughty: :snooty:

Hahahaha hier precies zo alleen die kerel van mij moet dan meestal meteen een grote boodschap :sick:

MANNEN :roll:

Maarre ff on-topic, ik gebruik ook de flush (mintgroene) extra hygiene heet die :lol: :smiley:

Whahahaha ik lig echt dubbel nu :lol: :lol:

Eerst om de man die in de toiletpot gaat graaien en dan lekker speculaas ging eten PROEST !

En nu om de opmerking dat manlief altijd moet poepen na het schoonmaken van de wc. Hier dus ook zo en dat mag ook niet van mij :twisted:

Dat ding is lekker schoon, heeeerlijk !

Afblijven dus, nooooit meer poepen !

Ik poep ook nooit namelijk. :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

sorry, ik lach niet, maar ik wil dit topic toch wel nomineren voor het mutserigste topic van kok :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol:

En ik dacht bij de titel…een toiletblok moet je ook niet eten 8)

@Sterre74 wrote:

Ha, die ene die karin net neerzet die heb ik ook graag, maar dan in de citroen variant! Zeer bescheiden geur!

Helaas heb ik nu een groene, geen idee hoe die heet, maar die is zo sterk dat je hem proeft :sick:

Ja, die houder, die wordt ook weleens vies ja, getver wat is dat een onsmakelijk gezicht! Gewoon nieuwe kopen dan dus :shifty:

Ik heb d’r ook een keer eentje doorgespoeld ja, bij een oudere meneer, waar ik gewerkt heb. (thuiszorg). Ik geschrokken verteld wat er gebeurd was, en toen zagen we hem toch nog liggen onderin!

Hij stroopt z’n mouw op, graait dat ding eruit, droogt z’n hand af en gaat weer aan de koffie met speculaas :shock: :shock:

:sick: :roll: :mrgreen:

Whoehahahhhhhah… echt waar… :shock: hhahahahaa…

@Karin2 wrote:

Whahahaha ik lig echt dubbel nu :lol: :lol:

Eerst om de man die in de toiletpot gaat graaien en dan lekker speculaas ging eten PROEST !

En nu om de opmerking dat manlief altijd moet poepen na het schoonmaken van de wc. Hier dus ook zo en dat mag ook niet van mij :twisted:

Dat ding is lekker schoon, heeeerlijk !

Afblijven dus, nooooit meer poepen !

Ik poep ook nooit namelijk. :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Zooooo herkenbaar he… vreselijk… :roll: wij doen een grote boodschap :snooty: MANNEN poepen… :mrgreen:

@renzosmam wrote:

@fiep klophout wrote:
sorry, ik lach niet, maar ik wil dit topic toch wel nomineren voor het mutserigste topic van kok :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol:

En ik dacht bij de titel…een toiletblok moet je ook niet eten 8)

Dit soort topics kunnen ook nooit serieus blijven he… stelletjes kinderachtige wijffies… :roll: :roll: :roll:

:-*

wij hebben deze altijd:

poepgeurtjes verdwijnen als je even dit doet:

Klopt Preggie maar die geur vind ik helemaal :sick: :sick:

Ik heb er ook heel wat verbruikt tot ik een lekkere vond.

Vind dat de geur zo snel er vanaf gaat, maar deze ruikt wel sterk en lang.

Hij is ook wel prijzig…Dacht rond de 2,50.

Wij hebben helaas geen roosters of raampje wat open kan…