Jemig, ruikt de hele gang ernaar ? Ben ik dan immuun geworden ? :think: :mrgreen: Ik vind het helemaal niet zo sterk…
Het is wel zo dat het de eerste 2 dagen even sterk ruikt omdat het dan vers is misschien ?
Bij mij hangt ie net zoals op de foto, maar dan in het oranje :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Ge-wel-dig!
8)
Niemand heeft nog gezegd hoe mooi schoon mijn toilet is!
:mrgreen:
Keurig!!
En het ruikt ook nog eens fris :thumbup:
Het is wel zo dat het de eerste 2 dagen even sterk ruikt omdat het dan vers is misschien ?
Dat zou kunnen... ik geef het tot het einde van de week!
Niemand heeft nog gezegd hoe mooi schoon mijn toilet is!
Nee maar ik heb het wel gedacht! Echt waar! Die van mij glanst niet... maar da's dan ook wel n oude, misschien ligt het daaraan?
Ik poets heus wel hoor... :oops:
Nou ja, vroeger zat er een soort kalkaanslag in het onderste deel, niet weg te krijgen maar na drie keer een bruiszakje erin is dat gelukkig wel weg, dus ik ben eigenlijk al lang blij... :mrgreen:
:oops: Danku
Ik denk dat het een vrij nieuw toilet is, hij zat er al in toen we dit huis kochten 1 jaar geleden, ben er dan ook wel heel blij mee en zuinig op!
(ja, mutserig enzo, maar toch is het zo)
Bij een ouder toilet is het vrij lastig om geurtjes weg te krijgen, ik spreek uit (thuiszorg) ervaring. Aanslag is wel mogelijk ja, ik heb goede ervaring met de goedkope variant van antikal.
Ja, antikal… heb ik me nou altijd afgevraagd: is antikal nou echt iets anders/beter dan gewone schoonmaakazijn? Want dat werkt toch ook tegen kalk…
Ik heb hier niet de ‘mogelijkheid’ om anti-kalkdingen uit te testen; wij hebben hier grondwater dat vrijwel helemaal geen kalk bevat :dance: dus dat is dan alweer meegenomen…
Oh heerlijk is dat he, hier in Almere ook van dat zachte water! Het smaakt veel beter dan in mijn vorige woonplaatsen, noord holland en zuidholland, daar dronk ik niet uit de kraan, maar hier wel, en het scheelt inderdaad een hoop boenen!
Ik heb eigenlijk nog nooit schoonmaak azijn gebruikt… :think:
Hier AmbiPur Flush… grapefruit!
Ik heb nooit van die blokken hangen, want hier worden ze dan namelijk vies if you know what I mean. :sick:
Maar heb de laatste keer, gekregen, een surfertje gehad, roze met blauw geloof ik…errug lekker luchtje. :thumbup: