Mamalena, welkom bij de club.
Ik ga er pas in januari voor maar we wilden vast een kletshoek.
@Danielle_M wrote:
Mamalena, welkom bij de club.
Ik ga er pas in januari voor maar we wilden vast een kletshoek.
Maarre, ben je al ongesteld geworden :mrgreen:
Nou nee dus… :oops:
Maar morgen zal het er wel zijn… dat betekent dat m’n cyclus niet klopt…
@Danielle_M wrote:
Maar morgen zal het er wel zijn… dat betekent dat m’n cyclus niet klopt…
Ach, gaan we samen voor een onregelmatige cyclus
Ik ben toch nog ongesteld geworden. Dus cyclus loopt halve dag uit…
Mamalena, welkom! Oh, jij bent nu dus al gestopt… spannend!!
Ik word een decemberstopper denk ik. Moet daarvoor wel een hoop kriebels overwinnen maar goed. Met het oog op dat het vorige keer inderdaad in één keer raak was zou het kunnen dat ik anders zeven/acht maanden zwanger ben op het moment dat we naar Ierland gaan. Als het in december in één keer raak mag zijn dan is het zes/zeven maanden. Ook wel ver, maar da’s beter te behappen denk ik… Langer wachten wil ik echt niet. Dit vind ik eigenlijk al een vervelend soort “plannen”. Jeroen kwam laatst met dat we anders in januari/februari moesten stoppen want hij wordt in september dertig en dat wilde hij in eerste instantie groots vieren… maar ja toen hij het zei had hij zelf ook al zoiets van “nee, dat gaat te ver” Er is immers altijd wel “wat” en dan maar geen groot feest. Waarschijnlijk zullen we hoe dan ook alle centjes wel kunnen gebruiken voor de baby en verbouwingen die hij/zij met zich meebrengt dus is er helemaal geen geld voor een groot feest :mrgreen:
Aargh, hebben we gisteren een hoop moeite gedaan om opvang voor Isabel te regelen omdat Jeroen ineens tóch moest werken, hoorde ik net van hem dat hij niks te doen heeft omdat… ZE NIET OP HEM GEREKEND HADDEN!! :roll: :evil:
Nou Daan, mijn cyclus is deze maand opeens weer korter! Ik ben vandaag ook ongi geworden.
@Ukkie wrote:
Nou Daan, mijn cyclus is deze maand opeens weer korter! Ik ben vandaag ook ongi geworden.
Ja zet een stel vrouwen bij elkaar en ze worden op den duur allemaal gelijk ongesteld… Dat zeggen ze toch altijd?? Ik loop ook altijd gelijk met m’n zussen en moeder. En als er 1 uitliep dan kwamen we uiteindelijk toch wel weer gelijk uit.
Hi hi hi, inderdaad
6 oktober en nog maar 1 oktoberstopper???
We moeten dit topic echt gaan promoten… hihi
Meiden, kom erbij, kom erbij! Zo goed Daan?
@Danielle_M wrote:
@Ukkie wrote:Meiden, kom erbij, kom erbij! Zo goed Daan?
Nee nog een beetje magertjes…
:mrgreen: Oktober een mooie maand om te stoppen.
Kom Mamalena net als ons vergezellen! :mrgreen:
Haha :lol: , zullen we flyers gaan maken en die her en der op het forum gaan plakken?
Bedankt voor het welkom! We zijn net terug van ons uitje en het is allemaal erg goed gegaan.Meiske is wel verkouden, maar heeft zich goed gehouden en opa & oma waren natuurlijk helemaal in de wolken.
Heb even geen zin om terug te lezen, maar als ik het goed heb is iedereen hier nu aan het ‘klussen’ behalve Pino?
Hoi mamalena. Nee ik be nnog niet bezig. Wij gaan er in dec/jan voor. Maar ik was (heel) even over tijd dus wel spannend. Maar we gaan dec/jan voor het echie.
Niemand is aan het klussen behalve jij, maar we willen allemaal al wel heel graag :lol:
Oh, sorry, dan had ik het verkeerd begrepen. Maar als je het graag wilt, waarom doe je het dan niet? (Stomme vraag misschien?Ik ben blond hoor, ik zeg het erbij.)