Fijn weekend en wel condooms meenemen he??? :mrgreen:
Hahaha… 'k heb ze wel ingepakt maar het zal mij benieuwen… meer kans dat meneer nog tot diep in de nacht buiten fikkie staat te stoken met z’n broer, vader en ooms… :roll:
Hi hi hi
Merijn slaapt nu even. Hij slaapt tegenwoordig heel wisselend. De ene keer een half uur tot uur. De andere keer tukt hij de halve middag. Hebben jullie kids daar ook last van?
Mijn cyclus varieert enorm. Van 29 tot 34 dagen per cyclus. Dus ergens tussen 5 en 10 oktober moet ik ongi worden. Ik baal wel van mijn onregelmatige cyclus. Voor Merijn geboorte was ik netjes om de 28 dagen ongesteld.
Zooo daar ben ik weer. Het was leuk! :thumbup: En we hebben geen baby gemaakt hahaha
Het was een erg geslaagd weekend: veel gelachen en weinig geslapen (laat erin en vroeg eruit… ) Isabel heeft driedubbeldik genoten van al die ooms en tantes en vooral van Luna, de labradorpup. Zo leuk om te zien hoe die twee door het gras aan het rennen waren.
Jaja en nu is het alweer voorbij… ik moet er nog maar even niet aan denken dat ik morgen weer midden in de vergaderingen zit op m’n werk… brr…
Morgen is mijn dag. Ik hoop dat ik ongo wordt want dan is het deze keer weer netjes 28 dagen. Ik vindt het wel fijn om het een beetje in kaart te hebben. Maar we liepen gelijk. Jij moet toch ook deze week?
Morgen is mijn dag. Ik hoop dat ik ongo wordt want dan is het deze keer weer netjes 28 dagen. Ik vindt het wel fijn om het een beetje in kaart te hebben. Maar we liepen gelijk. Jij moet toch ook deze week?
Dat was in 1x raak, dus ik ben benieuwd! Ik hoop er niet te veel op, maar het zou wel weer heel leuk zijn. Ach, kan goed zijn dat het veel langer duurt…
Dat was in 1x raak, dus ik ben benieuwd! Ik hoop er niet te veel op, maar het zou wel weer heel leuk zijn. Ach, kan goed zijn dat het veel langer duurt…
Jee, spannend. Volgens mij was het bij Pino, Daan en mij alledrie de eerste keer raak. Nou ja, teleurstellingen kunnen we met elkaar delen natuurlijk.
Jeeeeeeeeeee, inderdaad heel erg spannend. Wij durven het nog steeds niet. Merijn slaapt heel wisselend. De ene periode gaat het heel goed. De andere periode dus helemaal niet. Hij is 's nachts dan ontroostbaar, maar oooooooooooooooooit zal hij natuurlijk wel gaan logeren!