toekomststoppers oktober/november/december '06 stoppers

Geniet lekker van je vrije dag! Ben je al wat meer uitgerust??

@Danielle_M wrote:

Geniet lekker van je vrije dag! Ben je al wat meer uitgerust??

Nou is Merijn ziek :roll: . Hij heeft de vloer van de bibliotheek onder gespuugd :oops: . Met 1 hand schoongemaakt en met de andere hand Merijn vastgehouden. Ik voelde me niet echt op mijn gemak. :oops:

Oh… arme Merijn… veel beterschap!! Voelt hij zich nu wel al wat beter?? Ik kan me voorstellen dat je je ongemakkelijk voelde…

Sneu zeg. :frowning:

Over het speelgoed: in principe is alles netjes in boxen opgeruimd. En een deel staat in haar kamertje (en de rest bij haar oma’s hahaha) Het grappige is dat ze steeds zelf wat anders uitkiest: eerst was het boeken, boeken, boeken… en nu speelt ze meer met little people en met haar poppen bijvoorbeeld. En tekenen daar is ze ook helemaal weg van. Leuk om al die fases te zien, ze doet echt wat ze het leukste vindt :inlove:

Onze dag begon om half 6 :shock: . merijn was wakker!

Zo Merijn half 6 dat s wel errug vroeg. Merijn Beterschap. Misschien moet je mama vanmiddag ook maar even naar bed dan…

@Danielle_M wrote:

Zo Merijn half 6 dat s wel errug vroeg. Merijn Beterschap. Misschien moet je mama vanmiddag ook maar even naar bed dan…

Het middagslaapje heeft driekwartier geduurd, dus mama heeft een half uurtje geslapen. Gaap gaap. gelukkig mocht ik van mijn mannetje vanmorgen weer 1 1/2 uur terug in bed kruipen. Maar met dezee vermoeiende weken heb ik eerlijk gezegd wat meer slaap nodig.

Even boven aan de lijst komen :mrgreen:

Hoe is het nu met Merijn??

Hallo daar!

Jeetje zo’n weekend vliegt ook voorbij he…

Gisteren zijn we naar de Apenheul geweest met een vriendin van mij. Was erg gezellig. Ik moest wel om haar lachen hoor, ze is zelf verre van bezig met mamadingen en op een gegeven moment gaf Isabel haar een handje zo lief… maar daar wist ze zich haast geen raad mee hihi Ze was blij toen Isabel weer losliet geloof ik hahaha

Zijn jullie nog aan leuke dingen toegekomen?

Ons eigen kleine aapje

Hoi,

Klinkt leuk je weekend. Ik had een druk weekend.

Ik ben vrijdagavond met Tjerk uit eten geweest.

Zaterdag ben ik gaan winkelen met m’n zusje. Daarna richting Hilversum voor een forum-etentje van het ‘andere’ forum. Tot laat op een terrasje gehangen het was erg gezellig.

Zondag zijn we naar Plaswijckpark geweest in Rotterdam. Dat is een soort minipretpark/dierentuin voor kleine kinderen. Daar ging ik vroeger al heen op schoolreisje toen ik nog op de kleuterschoool zat.

Lucas vond de aapjes erg leuk en hij heeft heel lang op een skelter gezeten in de verkeerstuin. Daarna even gewinkeld in Rotterdam en hapje gegeten en toen naar huis. Dat was dus 3 x uit eten in 1 weekend. Ik heb geen pan aangeraakt al die dagen… :oops:

Foei Daan! Maarre wat doen jullie leuke dingen Daan en Pino. Het ontbreekt ons vaak aan tijd en geld. Als we vrij zijn, willen we ook graag lekker thuis zijn.

Merijn slaapt op moment bagger helaas!

Zohee dat was een druk weekend inderdaad, Daniëlle!! Leuk!!

Ach, zo heel veel dure uitstapjes maken wij ook niet hoor. De apenheul kwam eigenlijk tussendoor omdat m’n vriendin twee vrijkaartjes had. We hoefden dus alleen één kaartje bij te kopen :smiley:

Poeh en nu ben ik ECHT aan het aftellen tot volgend weekend. Elk jaar (tenminste: de afgelopen twee jaar :mrgreen: ) gaan we met m’n schoonvaders kant naar de Ardennen. Da’s dus wel gezellig. Ik ben benieuwd hoe Isabel het gaat vinden, vast heel leuk. Vorig jaar toen we gingen was ze nog klein natuurlijk (even rekenen… zo’n acht maandjes)

Vanmorgen was ze ook zo lief: m’n schoonmoeder is jarig vandaag en we hebben haar vanmorgen gebeld. Toen heeft Isabel op haar manier gezongen voor oma. Ik begon met “lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de…” en toen maakte zij het af “glooooorie” hihi :inlove: En daarna natuurlijk “Hoeba!!” :mrgreen:

Lieffffffffffffffffffff :inlove: en gefeliciteerd natuurlijk.

ik heb het weer hartstikke druk> Pfoef!

He meiden,

Ja dit was wel een beetje te gek hoor dit weekend wat uitgaven betreft. Dit is niet de normale gang van zaken. Ik moet wel toegeven dat we er niet zo heel erg op hoeven letten wat uitgaven betreft. Maar dit doen we normaal niet.

Ik vind het ook altijd erg leuk om met z’n 3-en thuis te zijn maar af en toe een uitstapje is wel leuk. Lucas vond het pretparkje erg leuk. Maar hij was er nog wel iets te klein voor. Ik zal binnenkort een foto plaatsen.

Ukkie, wel een beetje rustig aan doen hoor!! Voor zover dat kan natuurlijk… maar toch…

En… Daniëlle, kom maar op met die foto’s! :mrgreen: :thumbup:

Ik ben vandaag de hele dag met mijn moeder op stap geweest. Gezellig hoor. Eerst winkelen en boodschappen gedaan en toen lekker bij haar thuis geweest (en gegeten) Nu doet Jeroen Isabel naar bed. Dat moet hij echt af en toe doen want eigenlijk wil ze dat helemaal niet. Eerst huilt ze dus (gelukkig maar even) om mij maar nu is het wel weer goed.

Nou nog een dagje werken en dan begint ons familiefestijn :mrgreen: Ik heb er echt veel zin in. In tegenstelling tot alles wat nog opgeruimd en ingepakt moet worden vóór morgenavond… pfff… ik heb helemaal geen tijd om te KOKken haha

Pino veel plezier met je familiefestijn!

@Danielle_M wrote:

Pino veel plezier met je familiefestijn!

Thanks!

Ik kom alvast dag-zeggen. Vanavond druk met inpakken en opruimen en morgenochtend eerst naar muziekles en daarna HUP naar de Ardennen :dance:

Ik wens jullie ook alvast een gezellig weekend toe, Ukkie (en anderen) jij ook natuurlijk!! :-* Tot dinsdag!!

@pino wrote:

Ukkie, wel een beetje rustig aan doen hoor!! Voor zover dat kan natuurlijk… maar toch…

Het is alweer donderdag, dus morgen vrij :mrgreen: .

Fijn weekend en wel condooms meenemen he???? :mrgreen:

@Ukkie wrote:

Fijn weekend en wel condooms meenemen he??? :mrgreen:

Hahaha… 'k heb ze wel ingepakt maar het zal mij benieuwen… meer kans dat meneer nog tot diep in de nacht buiten fikkie staat te stoken met z’n broer, vader en ooms… :roll: :stuck_out_tongue:

@pino wrote:

@Ukkie wrote:

Fijn weekend en wel condooms meenemen he??? :mrgreen:

Hahaha… 'k heb ze wel ingepakt maar het zal mij benieuwen… meer kans dat meneer nog tot diep in de nacht buiten fikkie staat te stoken met z’n broer, vader en ooms… :roll: :stuck_out_tongue:

… en dat is ook leuk!