Nou Pino, kunnen we hier vast dromen!
Nou Pino, ik ga nu even een dagje hard werken, maar even een berichtje plaatsen, zodat je weet waar we staan.
hey, wat goed van jullie!
droom er maar lekker van, voor je het weet is het november!!!
gaat allemaal sneller dan dat je denkt …
succes met het oefenklussen :mrgreen:
Jaaaaa dromen maar!!! :thumbup:
Ik vind het eigenlijk best wel heel lastig om te wachten hoor, zoals ik ook al in m’n pb-tje schreef. Maar ja, vorige keer was het in één keer raak en als we NU zwanger zouden raken dan komt onze Ierland-vakantie van mei/juni volgend jaar in gevaar. Niet dat een kindje niet belangrijker is dan vakantie, maar we gaan met familie en het is al geboekt… :roll: Toen Isabel heel klein was is Jeroen met de mannen uit de familie naar Schotland gegaan. Datzelfde groepje gaat nu naar Ierland, maar nu mogen de vrouwtjes mee :mrgreen: Daarvoor gaan we met ons drietjes Schotland door. Hmm… met wat geluk ben ik dan in elk geval wél zwanger en moet ik dus de whisk(e)ys laten staan. :mrgreen:
Tja, lastig he wachten. Wij hebben het er ook heel moeilijk mee hoor. Van de forumgroep van Merijn zijn namelijk nu ook alweer 4 zwanger. Kriebel kriebel kriebel, maar ik vind het eerste schooljaar met zwangerschapsverlof gaan niet erg handig. Bovendien vonden wij een leeftijdsverschil van 2 1/2 a 3 jaar persoonlijk altijd heel mooi. Mijn nicht heeft erheel weinig leeftijdsverschil tussen zitten en dat vind ik toch wel heavy.
Maar ach, het is zo november/ december.
@Ukkie wrote:
Maar ach, het is zo november/ december.
Echt??? :think:

Niet lachen hoor, maar… we weten waarschijnlijk al welk geboortekaartje we willen. Hoezo voorbarig?? :roll: Ik had wat kaartjes laten bezorgen via Mercard en Intercard en daar zit er ééntje tussen waar ik echt helemaal verliefd op ben. :inlove: Hoe vaker ik ernaar kijk hoe leuker ik hem ga vinden…
Weten mensen in jouw omgeving het eigenlijk, jullie wens voor een tweede en dan m.n. wanneer? Ik heb het mijn moeder wel gezegd. Ook een beetje om haar voor te bereiden want we waren eigenlijk altijd heel stellig in één kindje en dat vond zij altijd ook wel leuk (ik was ook altijd háár enige kind en dus meteen altijd haar kleine meissie hihi) Maar nu ze dit weet vindt ze het ook wel leuk hoor. Voor wat de rest van de familie betreft: die horen het vanzelf wel als het zover is… :mrgreen: 'k Heb nu al zin in Het Vertellen :thumbup:
Wij hebben duidelijk aangegeven naar vrienden en familie toe, dat we in de toekomst graag een tweede kindje willen , maar dat we er op dit moment nog niet voor gaan i.v.m. mijn nieuwe baan. Mijn schoonouders willen graag een tweede kleinkind, dus nu is het gewoon duidelijk voor hun.
In onze omgeving zijn heel veel zwangeren, dus dan is al snel de vraag en jullie? Tja, dan zijn we best open, maar we zeggen niet we gaan er in november of december voor, maar in de toekomst en 2 1/2 a 3 jaar tussen Merijn en een tweede zou mooi zijn.
Ik denk, dat ik op dit moment onvoldoende van een zwangerschap zou kunnen genieten door de drukte op mijn werk. dat vind ik oneerlijk t.o.v. een kindje. Ik wil veel liefde en aandacht aan mijn buik kunnen geven en die tijd is er in deze hectische tijd niet. We zijn nu het schooljaar aan het opstarten en dat kost veel tijd.
Wij denken ook vooruit. Je moet kunnen dromen vind ik. Geen zorgen voor de dag van morgen. Mocht het zwanger worden tzt niet lukken, dan zien we dat dan wel.
Gisteravond kwam ik thuis van het etentje met mijn nieuwe team.
Na een kwartiertje hooor ik Merijn gillen. Ik ging naar z’n kamertje.
Hij had overgegeven. lekkere thuiskomst :wall:
Nou ja, ik was wel blij dat ik er zelf was.
Ooh wat sneu! Is hij nu wel helemaal opgeknapt??
Wij komen net thuis van ons weekendje weg. We zijn in het Deltahotel in Vlaardingen blijven slapen. Heerlijk was het. Lekker gegeten (en gedronken hips jaja nu het nog kan hihi) en 's avonds met de watertaxi naar Rotterdam.
Intussen had Isabel het heel gezellig met oma gehad. Op een minder leuk moment gisteravond na, ze werd wakker en riep om mij en moest huilen :shock: als ik dat dan weer hoor dan vind ik dat zo sneu… maar ja het duurde maar kort want ze mocht verder naast oma slapen en dat vond ze zo gezellig dat ze van één uur tot drie uur 's nachts heeft lopen keten :roll: :mrgreen: Ik denk dat oma vroeg naar bed gaat vanavond… :mrgreen:
Maar… was je etentje wel gezellig??
@pino wrote:
Ooh wat sneu! Is hij nu wel helemaal opgeknapt??
Maar… was je etentje wel gezellig??
Het etentje was erg gezellig. Daarna ben ik niet meer mee gegaan naar het cafe. ik was zo moe van het werken die week. Echt bikkelen, maar ja, dat heb je met een startende school. Morgen weer echt beginnen.
Merijn heeft maar 1 keer overgegeven, maar is nog steeds niet helemaal fit. Hij eet namelijk slechter dan normaal en dat zijn we niet gewend.
Jullie weekend klinkt erg lekker. Wij zijn nog nooit een nacht zonder Merijn geweest. Ik kan het nog steeds niet. Had jij er in het begin veel moeite mee?
Wij gaan zo eten. Ik heb voor twee dagen lasagne in de oven staan. Dat scheelt morgen weer al ik uit mijn werk kom.
Alvast een topicje gemaakt zie ik!!!
Meiden wil jullie alvast bij deze succes wensen :-* :-*
@Anne-marie wrote:
Alvast een topicje gemaakt zie ik!!!
Meiden wil jullie alvast bij deze succes wensen :-* :-*
Dank je wel. En jij gefeliciteerd!
Meiden, wat leuk! Ik wens jullie heel veel succes! Dikke kus! :-*
@Stephie wrote:
Meiden, wat leuk! Ik wens jullie heel veel succes! Dikke kus! :-*
Jij ook. Moet jij morgen ook weer voor het eerst werken trouwens?
Ik heb de hele week al gewerkt, maar morgen zijn de kids er voor het eerst weer.
Steph heeft nieuws
@Ukkie wrote:
Wij zijn nog nooit een nacht zonder Merijn geweest. Ik kan het nog steeds niet. Had jij er in het begin veel moeite mee?
Dit was voor ons de derde keer. De eerste keer toen “moesten” we wel, toen ze drie maandjes was ging m’n zwager trouwen en toen is ze bij mijn moeder gaan slapen. De tweede keer was vorige week, toen waren we bij mijn schoonouders en werd het heel laat (twee uur of zo) en vonden we het zo zielig om haar wakker te maken (ze heeft daar een heel eigen bedje/kamertje omdat ze daar twee keer per week is) Na enig aandringen van oma en opa die het natuurlijk helemaal geweldig vonden als ze eindelijk eens kwam logeren :mrgreen: zijn Jeroen en ik maar zonder haar weggegaan…

Ik ben echt héél erg… ik heb een babyboek gekocht :shock: :oops: :roll: 8) Ik zag hem bij de Bruna en kon hem simpelweg NIET laten liggen. Ik ga hem vanavond aan m’n moeder, waar we gaan eten, laten zien :mrgreen: Toen ze van onze kinderwens-voor-de-toekomst wist voor we Isabel kregen had ze nog ver voor m’n zwangerschap ook al eens zo’n boek gekocht voor mij hihi Ze zal wel moeten lachen om mij…
Maar ja, het illustreert wel weer hoe je in de ban van baby’s bent zodra je ook maar dénkt aan zwanger willen worden… ik had dat tijdens de zwangerschap (en zelfs daarvoor dus) van Isabel ook… :roll: :mrgreen:
En intussen zit ik hier op mijn werk waar ik nog wel een paar klusjes te doen heb, dus… daar ga ik maar gauw mee aan de slag!
Hi hi hi, ik zou ook al het liefst weer in de babyboeken willen duiken hoor, maar ja het echte klussen bewaren we even voor later :mrgreen: .
Ik heb een megadrukke dag gehad en ben helemaal kapot.
Steph, gefeliciteerd trouwens. helemaal super!
Thanks meiden! En jullie, heerlijk dromen! Het is heel snel november, december hoor meiden!
Ik ga jullie blijven volgen hoor!
Uk, ik hoef pas over 2 weken te beginnen. Wij hebben dus nog lekker vrij. Jammer dat het weer niet meer werkt! Hoe was het vandaag? Met je nieuwe klas?