toekomststoppers oktober/november/december '06 stoppers

@Stephie wrote:

Uk, ik hoef pas over 2 weken te beginnen. Wij hebben dus nog lekker vrij. Jammer dat het weer niet meer werkt! Hoe was het vandaag? Met je nieuwe klas?

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg wennen, maar daar heb ik elk jara last van. Pas na twee weken vind ik het vaak pas echt leuk.

Het lijkt mij wel super hoor, voor de klas staan. Maar ja… ik heb niet echt de puf om me om te laten scholen! Kan me wel voorstellen dat het wennen is elk jaar een andere klas…

Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws… 'k zit op mijn werk, 'k heb het druk en ik heb eigenlijk geen zin meer… gelukkig ben ik morgen weer vrij! :mrgreen: Nu hopen dat het nog een klein beetje mooi weer wordt, zodat ik er nog even op uit kan met ons Belleke! :mrgreen:

Ik sta nu 7 jaar voor de klas. Elk jaar vind ik de eerste dag maar niks, terwijl alle collega’s enthousiast zijn. ik mis altijd mijn oude klas. Nu natuurlijk helemaal, omdat ik nu een nieuwe baan heb op een andere school.

Ik vond het vandaag al veel gezelliger en beter gaan. Duzze het komt vast goed :mrgreen: .

Mooi zo! :thumbup:

Isabel en ik komen net terug van het Zuiderpark. Was leuk hoor, eerst in de speeltuin geweest, toen naar de kinderboerderij en toen in een stoomtreintje gereden. Niet zo gek dat ze dus in slaap viel op de fiets naar huis en dat ik haar slapend zo naar boven heb kunnen dragen en in haar bedje heb kunnen leggen :mrgreen:

Het is mooier weer dan ik verwacht had! :thumbup:

@Pinn wrote:

Hey Pino, wat leuk om te lezen. Ik (zie onderschriftje) kwam weer eens hier op het forum kijken en door een zoekterm kwam ik hier terecht. Sorry meis, maar nu las ik dus ook van jullie plannen. Helemaal leuk! Wil je gewoon succes wensen (en even laten weten dat ik het heb gelezen, gewoon…vond ik wel zo netjes.)

Hee hallo! Er zijn er meer die ook mijn log lezen hier… ennehm… die heb ik ook “mondje dicht” gevraagd… :mrgreen: :wink:

Pino, ik ben benieuwd of ik ook al gespot ben door kennissen. :oops:

ik hoop het nooit, maar ja ik ben nou eenmaal een kletskous!

Ach, kunnen ze tenminste ook geen vragen stellen.

Ja zo vraag ik me soms af of er geen collega’s of zo hier ronddwalen met schuilnamen die ik niet herken… maar ja, ik vind het toch wel lekker om het ERGENS over onze tweede-kindjes-wens te kunnen hebben behalve met Jeroen en met mijn mams die het ook al weet… als enige! :mrgreen:

Ergens is het wel raar dat men het hier weet en m’n familie niet… maar ja… dat is niet anders :mrgreen:

Ach, ik denk ook weleens, zou dat die en die zijn, maar ja. Ik wil hier prive schrijven, dus anderen ook.

Ik heb trouwens Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend. Heerlijk! Ik ben er echt aan toe.

Prettig weekend!! Het mijne is ook begonnen. Vandaag is Isabel echt verwend door mijn moeder :mrgreen: omdat het haar veranderhalfjaardag is :mrgreen: Ze heeft een roze knuffelpoes gekregen (Milly heet 'ie want dat staat op z’n pootje… nu roept ze de hele dag al “Miiiiiiiiiiiiiiimi” hihi) en ik kreeg een bosje bloemen. En net zijn we gezellig even wezen winkelen en heeft m’n moeder nog een trui gekocht voor Isabel ook. Ennehm… tja, ik kon me dus ook niet inhouden en heb nog een sweater, trainingsbroek, truitje en een cd met liedjes van Bert en Ernie gekocht… :roll: En fotolijstjes. En kaarten. Pff, nou ik hou voorlopig maar de hand op de knip… :mrgreen:

Oh ja… en vandaag kwam een voorbeeld van Het Meisjeskaartje binnen. Nu weten we al welke kaartjes we willen versturen voor als het een jongen of een meisje gaat worden… hahaha, nou volgens mij is er niemand zo vroeg bij als wij… :roll: :stuck_out_tongue:

Hi hi hi, lekker toch, dat je precies weet wat je wilt! Enne, ik had ook wel zo verwend willen worden.

Schreef jij trouwens ook al bij de zwangerschap van Isabel op KOK en zo ja welke maand? Ik schreef vanaf een paar dagen voor mijn NOD mee bij de maart 2005 mama’s, dus vanaf juni 2004 al.

Toch niet stiekem aan het klussen he Pino!!!

@Ukkie wrote:

Toch niet stiekem aan het klussen he Pino!!!

:naughty: Nee nee!! :mrgreen: Was het maar zo… :roll: :stuck_out_tongue:

Hoe is je weekend? Jammer van het weer he… nou ja gisteren viel het nog mee, wij zijn het bos in geweest, beetje gevoetbald :mrgreen: Hopelijk klaart het vanmiddag nog wat op zodat we er even tussenuit kunnen gaan! En anders trekken we onze kaplaarzen en regenkleding wel aan… :dance:

Deze week krijg ik het gemakkelijk… alleen morgen hoef ik te werken! Dinsdag en donderdag ben ik vrij! Lekker hoor… als het zonnetje dan ook nog kan gaan schijnen dan zou dat helemaal fijn zijn!

We hebben vanmorgen met mijn vriendin en haar gezin gezwommen. Heel erg gezellig. Merijn is lekker mee geweest van de glijbaan, maar hij is nu wel hartstikke moe. Hij ligt in bed en ik hoop, dat hij een flinke tuk maakt.

Hier is het weer ook niet echt lekker. Steeds een beetje regen. Jammer, want ik vind het heerlijk om even te wandelen op zondag.

Houden jullie het wel vol tot november/ december??? :roll:

@Ukkie wrote:

We zullen wel moeten… Anders valt echt onze familievakantie in het water en eigenlijk vind ik de 2,5 jaar die dan (minstens) tussen de ukkies komt te zitten wel prettig ook. Maarrehm… jullie houden het toch ook wel zo lang nog uit?! :wink:

@pino wrote:

@Ukkie wrote:

We zullen wel moeten… Anders valt echt onze familievakantie in het water en eigenlijk vind ik de 2,5 jaar die dan (minstens) tussen de ukkies komt te zitten wel prettig ook. Maarrehm… jullie houden het toch ook wel zo lang nog uit?! :wink:

Tja, het kriebelt heel erg, maar we proberen het vol te houden.

De eerste twee volle dagen deze week weer gehad. Morgen een halve dag en werk mee naar huis. Donderdag een hele dag en dan alweer weekend. ik moet zo wennen, dat ik vrijdag ipv maandag vrij ben.

Dat heb ik vanaf december: dan moet ik de vrijdagen juist werken en dan heb ik de maandagen vrij… da’s een beetje door m’n strot geduwd op m’n werk dus ik ben er niet echt blij mee maar ja… 't is even niet anders…

Vandaag ben ik voor de bijl gegaan bij V&D… voor het éérst heb ik er een foto bij gekocht… :roll: 'k Was nog zo van plan typisch hollands te blijven en alleen voor de gratis variant te gaan maarrrrrr het is me deze keer écht niet gelukt… Dertig euro voor een fotootje van 13 bij 18 waar je dan nog vier minifotootjes bij krijgt… belachelijk eigenlijk… Maar ja, lang leve de scanner en zo komen er via de Hema nog tig afdrukken voor de hele familie bij :mrgreen: :dance: 'k Heb nu nog één bonnetje voor een gratis foto… Ojee en dan krijgen we dat hele circus volgend jaar wéér :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kijken wat we morgen gaan doen op ons vrije dagje… Jeroen is ook vrij!! :mrgreen:

Als leerkracht heb ik dan dus geluk. Ik neem Merijn gewoon mee naar de schoolfotograaf :mrgreen: . Dat scheelt heel veel centjes. Kun je de foto hier niet even plaatsen. ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig. Ik vind je dochter namelijk sowieso al een prachtmeid op jouw fotootjes. :inlove:

Ze staan in het showforum!! :inlove: :mrgreen: