toekomststoppers oktober/november/december '06 stoppers

Oh lastig, lastig. Al die twijfels. Succes ermee in ieder geval.

@Danielle_M wrote:

Oh lastig, lastig. Al die twijfels. Succes ermee in ieder geval.

Dank je.

Heeeee Daan ook hier?! :mrgreen: :mrgreen: Gezellig!!

Ook ivm een vakantie de tweedekindjeswens in de wachtkamer gezet dus. Idem als bij ons. We gaan in mei met een groepje familie naar Ierland. En zwanger daar rondlopen zou ik geweldig vinden (dan maar geen whiskey’s proeven haha ik neem wel een fles mee naar huis) maar hóógzwanger nee dat zou geen optie zijn… Vandaar… Ik denk dat het voor ons november wordt hoor… ik merk dat ik er toch steeds meer zin in krijg. En dan te bedenken dat we eigenlijk altijd dachten dat we één kindje wilden. :think: :mrgreen: Heel af en toe twijfel ik nog wel eens hoor… zouden we onze aandacht goed kunnen verdelen, bla bla bla… maar ja aan de andere kant: het lukt megaveel mensen dus waarom zou het ons niet lukken…? :smiley:

Hoe was jullie weekend? Ik ben druk in de weer geweest. Gisteren heb ik gewerkt (er was een vrijwilligersbijeenkomst waar ik bij moest helpen) en vandaag hebben we meegelopen met de Memorywalk die de stichting Alzheimer organiseerde. Een miniloopje hoor van enkele kilometertjes. We gingen met familie, een tante van Jeroen werkt bij Florence en wij gingen met haar werk mee met de oudjes. Zo sneu om te zien soms, die oudjes die werkelijk niks meer kunnen… alleen maar in hun rolstoel zitten… Er waren ook van die clowns die speciaal voor demente mensen werken (cliniclowns maar dan voor ouderen) Na de starttoeter, die dus echt enorm hard was, schrok een bejaarde vrouw heel erg. Die clown stond bij haar en hield haar handen voor de oren van de vrouw. Ze gniffelde “nou volgens mij zijn ze nu begonnen” en daar moest die vrouw een beetje om lachen dat was wel heel mooi om te zien. En later toen we uit het verpleeghuis waar we weer verzameld hadden weggingen, zat er een vrouwtje bij de uitgang. Isabel heeft toen al haar charmes in de strijd gegooid en gezwaaid en kushandjes gegeven. Zo lief, dat vrouwtje deed het allemaal terug naar Isabel, met een grote dankbare glimlach om haar mond… zucht Wat mogen we ons dan gelukkig prijzen he, met al wat wij kunnen en doen…

Hey Pino,

Ja ik ook hier. Maar we gaan echt pas januarie ervoor.

Klinkt leuk hoe je dat is geweest. Wat een verhaal zeg. Ik heb ook ooit gewerkt met demente bejaarden en het is soms zo ontroerend om te zien hoe ze op dingen reageren.

Het beeld dat me nog het meeste bijblijft is een beeld dat ik een vorige keer met die groep had meegemaakt in het verzorgingshuis: een volwassen man die van een verpleegster z’n fruithapje kreeg. Precies zoals we Isabel haar fruithapje gaven in die tijd… heel fijn gepureerd en zo… van een lepeltje… Toen moest ik ook wel even slikken hoor, zo’n man is heel z’n leven een stoere vent geweest en moest je hem toen zien zitten… :frowning:

Weet je, ik zit nu op mijn werk maar ben niet vooruit te branden. Ik voel me ook nog niet helemaal lekker (verkoudheid blijft lang hangen) en ik ben een beetje MOE. Nou ja… gelukkig ben ik morgen weer vrij.

Succes met je verkoudheid! :-*

Ik ben er ook, maar heb geen zin in typen :oops:

Ik heb net de ‘dradentest’ gedaan. Ik ben dus nu (bijna) vruchtbaar. Klopt met m’n cyclus want over 15 dagen moet ik ongesteld worden. Alles veilig hier hoor maar ik vindt het prettig als ik straks m’n cyclus goed weet.

TOen ik zwanger werd van Lucas was ik me nog niet zo bewust van cyclus, draden, slijm etc. Ik lette daar niet op. Ik was in 1 keer zwanger dus heb daar gewoonnooit zo bij stilgestaan. Maar ik merk dat ik m’n lichaam nu beter leer kennen.

Wat vinden jullie van m’n nieuwe avator???

Leuke avator Daan. Enne lekker praatje zo op de middag :mrgreen: Weten jouw ouders dat jullie er straks weer voor willen gaan Daan?

Pino, druk met werken?

M’n ouders weten dat we een 2e willen maar ze weten niet dat we er echt januari voor gaan. Maar ik denk wel dat ik het direct zou vertellen als ik zwanger ben. Heb ik toen met Lucas ook gedaan. Vrijdag een posi test, zaterdag voor de zekerheid nog 1 en toen zaterdag aan de ouders verteld.

M’n ouders gingen die zondag op vakantie voor 3 weken. Twee weken nadat ik het verteld had werd ik opgenomen in het ZH ivm uitdroging (wist je al) en toen was ik wel blij dat ze het al wisten. Want anders moet je vertellen dat je in het ZH ligt en ook waarom. Dat had ik niet zo leuk gevonden op afstand.

He nov/dec stoppers waar zijn jullie… aan het oefenen soms???

Haha, nee niet aan het oefenen hier… TOCH NIET OP MIJN WERK haha dat zou wat zijn…

'k Heb het wel een beetje druk de laatste paar dagen… pff… maar nu neem ik alvast m’n pauze hoor dus kan ik even komen KOKken!!

Wat de verkoudheidjes betreft: die zijn nu weer overgewaaid. Alleen nog een beetje schor af en toe. Aggus, die kleine ook, die leek vanmorgen Katja Schuurman wel… :roll: :mrgreen: Weet je wat ook zo lief is? Ze vindt zichzelf nu mooi haha dat heeft m’n moeder haar geleerd. Als je nu vraagt “wat ben jij?” dan zegt zij “moooooiii!!” :inlove:

Dradentest?? Ehm… volgens mij iemand mij even bijpraten… ik denk dat ik me deze keer net als toen met Isabel niet zo ga verdiepen in die dingen… vooralsnog. Misschien hebben we deze keer net zoveel geluk als toen (ook in één keertje…) en anders zien we wel…

Ik vind je avatar geweldig, Daniëlle!! Supercool!! 8)

Nou ik ga de rest van m’n “internetcontactjes” even bijhouden… :mrgreen: CU soon! :-*

Hai hai, nee niet op je werk oefenen. Maar ik poste m’n berciht in de avond…

De dradentest… taj hoe leg je dat uit. Even op google zoeken:

Naarmate de eisprong dichterbij komt, wordt de baarmoedermond zachter en de opening wijder. Intussen wordt het slijm vloeibaar, elastisch, minder zuur en helder, kortom: zaadvriendelijk. Het helpt de zaadcellen om naar boven te ‘klimmen’, de baarmoederhals en verder de baarmoeder in. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Je kunt er draden van trekken.

Kun je, je er iets bij voorstellen… haha.

Ik ben Lucas z’n speelgoed aan het opruimen. Hij had een rommel gemaakt van z’n speelgoed kast en nu liggen alle blokjes en puzzelstukjes weer op hun plek. Ik vindt het lastig beorodelen welk speelgoed opgeborgen kan worden. Sommige dingen bekijkt hij niet en laats pakte ik een babyrammelaar voor een baby die op visite was en daar loopt Lucas nu steeds mee rond. Hij vindt alles nog wel leuk denk ik.

Hij heeft ook een garage, treinbaan en boerderij van Little People. Die stonden allemaal in de woonkamer omdat m’n neefje en nichtje er mee wilden spelen. Maar nu staat het er maar en Lucas kijkt er niet meer naar. Hij is er even klaar mee denk ik. Dus ik zet al het LP weer een tijdje weg en haal weer wat anders (groots) uit de kast. Zo wissel ik maar een beetje af. Ik weet ook niet goed wat de beste manier is.

Oh nog iets grappigs: Lucas heeft een Teletubbies huis (berg) gekregen van m’n ouders toen hij geopereerd was (amandelen/buisjes). En gisteren zette ik een dvd van teletubbies aan en toen ging hij zo’n teletubbie erbij pakken uit de kast en die hield hij steeds richting de televisie. Alsof hij bedoelde: dat is dezelfde. Zo grappig.

Hey meiden, ik wil jullie super veel succes wensen! Zet hem op!!!

Dank je Brechtje. Ik hoop dat we je snel kunnen volgen… :stuck_out_tongue:

@Brechtje1 wrote:

Hey meiden, ik wil jullie super veel succes wensen! Zet hem op!!!

Dank je wel!

Ja, lastig is het he met dat speelgoed. Ze hebben ook al zoveel… Net was ik even in Bart Smit en toen ik al dat Little People speelgoed zag toen moest ik concluderen dat ze van wat daar stond op één ding na alles dus al had… :oops:

Isabel heeft ook wel eens met haar Nijntje voor de televisie gestaan toen Nijntje daarop was. Zo lief om te zien is dat echt grappig!!

Op zich valt de hoeveelheid speelgoed bij ons mee. We zetten regelmatig speelgoed weg. Een soort rouleersysteem, zodat er geen overlading van speelgoed is en er wel elke keer iets uitdagends staat.

@Ukkie wrote:

Op zich valt de hoeveelheid speelgoed bij ons mee. We zetten regelmatig speelgoed weg. Een soort rouleersysteem, zodat er geen overlading van speelgoed is en er wel elke keer iets uitdagends staat.

Ja zoiets probeer ik ook. Ik vindt dat we veel speelgoed hebben maar als ik soms bij anderen kijk dan valt het toch wel mee. Maar dat rouleren is een goed idee.

Het rouleren werkt hier echt super hoor.

Vandaag weer lekker vrij. Het is prachtig weer, maar ik heb heeeeeeeeeeeeel lui de was in de droogtrommel gegooid. Ik had geen zin om het buiten op te hangen en als drukke moeder vind ik het belangrijk om mezelf af en toe ook wat rust te gunnen.

Ik ga overigens wel zo beneden even opruimen, voordat Merijn wakker wordt.