toekomststoppers oktober/november/december '06 stoppers

Lekker he, dat ze nog even slapen!

Ik ga nu (op vrijdagavond!!!) de was opvouwen. Geen zin, maar wel nodig.

Jaja, van die klusjes… :roll: Hier ligt ook nog een wasmand vol op mij te wachten. Nou ja, doen we morgen wel. Ik had het vanmorgen willen doen, maar… ik vond het leuker om naar het strand te gaan haha. Isabel en Jeroen ook, dus… moest die was lekker wachten.

En dan moet ik nu echt het huis even visiteklaar maken… dat is er eerder ook niet echt van gekomen. Vanavond komt er wat familie. Wel gezellig dus!

Gefeliciteerd en hoe oud is hij geworden? :mrgreen:

Jij en ik zijn namelijk even oud.

Wij hebben net heerlijk gewandeld. Het is idd prachtig weer!

Het was gezellig! Alleen… ik kreeg gisteravond onwijze keelpijn… :frowning: En nu ben ik verkouden en erger nog: het lijkt erop dat ons meiske óók een verkoudheid heeft opgelopen…

Jeroen is 29 geworden :mrgreen: Nog één jaar en dan issie echt oud haha

Trouwens gefeliciteerd met je prijs. Lijkt me erg leuk om zoiets te winnen.

Mijn hubbie is 28 jaar en wordt in juni pas 29.

Beetje overmacht op school, waardoor ik a.s. vrijdag zelf moet/ ga werken. Mijn moeder komt oppassen. Vindt ze overigens hartstikke leuk hoor, maar ik zie best op tegen een vijfdaagse werkweek komende week :frowning: .

Maar ja, over 5 weken hebben we een week lang herfstvakantie en daar denk ik dan maar aan.

:shock: Vijf dagen? Oe… ik heb met je te doen!

Ik vind drie echt het maximum, zou echt nooooooooooooit meer meer willen werken dan dat!

Komende zaterdag moet ik er trouwens zelf aan geloven: dan is er een vrijwilligersbijeenkomst voor onze vrijwilligers en moet ik dus ook naar Utrecht toe. Maar dat compenseer ik dan gelijk met komende donderdag, want dan moet Isabel naar het consultatiebureau.

Bah, ik voel me niet lekker… Isabel en ik hebben het echt goed te pakken. Ach gut, dat wijffie… ze had vannacht bij ons geslapen en ze pruttelde steeds zo met haar neusje, zo sneu. En op een gegeven moment draaide ik me op m’n andere zij, met m’n rug naar haar toe en even later voelde ik haar armpje om m’n nek en zag ik ineens haar gezichtje en kreeg ik een kus op mijn wang. smelt Zo lief was dat!!

Beterschap voor jullie.

Mijn man werkt overigens drie dagen en ik normaal 3 1/2 a 4 dagen, dus Merijn gaat normaal gesproken maar 1 1/2 dag per week naar de opvang hoor. Dit keer dus iets meer dan 1 1/2 dag, omdat ik woensdag langer moet werken en vrijdag komt mijn moeder een dag oppassen. Tja, ik kon dit keer niet anders, maar gelukkig is mijn man wel deze week twee dagen thuis net zoals normaal.

@Ukkie wrote:

Mijn man werkt overigens drie dagen en ik normaal 3 1/2 a 4 dagen, dus Merijn gaat normaal gesproken maar 1 1/2 dag per week naar de opvang hoor. Dit keer dus iets meer dan 1 1/2 dag, omdat ik woensdag langer moet werken en vrijdag komt mijn moeder een dag oppassen. Tja, ik kon dit keer niet anders, maar gelukkig is mijn man wel deze week twee dagen thuis net zoals normaal.

Oh maar het gaat me ook niet om de opvang hoor. Isabel gaat twee dagen in de week naar haar oma en heeft het daar reuze naar haar zin en de donderdag is papa thuis bij haar. De woensdag en de vrijdagen zijn voor mij. Ik zei het meer omdat ik niet zo’n werkpaard ben… :mrgreen: Als het zou kúnnen zou ik zo stoppen, zeker nu we Isabel hebben. Maar ja, het is wel fijn om wat extra financiële ruimte te hebben he… :roll:

Zohee en het is lekker buiten!! Het zonnetje is weer helemaal terug he?! Ik hoop dat het zo blijft de komende week!!

Ik heb het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk. Elke avond tot laat aan de slag. Als ik thuiskom is de aandacht voor Merijn. Als hij naar bed gaat, ga ik weer verder. ik ben nu kapot, dus ik ga even snel verder forummen en dan mijn bed in.

He getsie, ook niet leuk zo heel druk zijn… hopelijk krijg je binnenkort wat meer rust!! (Tenminste… ik hoop dat dit niet iets blijvends is…)

Vandaag zijn we naar het cb geweest (10,8 kilo en 85 cm) en daar vertelden ze dat kleintjes op deze leeftijd DRIE woordjes moeten kennen (= zeggen en begrijpen). :shock: :shock: Nou Isabel zit daar dus wel aardig overheen… papa, mama, opa, oma, (oom Mar)Tijn, Jeejee (daar bedoelt ze haar tante Wendy mee… hmm… misschien telt dat niet als echt woord haha), poes, vis, blauw, rood, eten, bed, stoel, beer… pff noem maar op… volgens mij kent ze wel DRIEHONDERD woorden… :roll: :mrgreen:

Hoe dan ook is ze weer “goedgekeurd” daar op het cb :mrgreen: Als ze twee jaar is krijgt ze de volgende oproep.

Verder weinig nieuws… alleen dat we voor morgen een andere daginvulling moesten zoeken… we gaan nu met m’n moeder op pad, want de muziekles gaat niet door. De juf is onverwachts verhinderd… :eh: Wel jammer maar ja dat halen we later wel weer in!

Goed hoor, dat ze goedgekeurd is.

Hier nog megadruk. Nog 1 dagje en dan eindelijk weekend. Wat kan een week lang duren :wink:

Hoi Ukkie en Pino,

Wij willen in Januari 07 voor een 2e gaan.

Ik sluit me graag bij dit topic aan want nov/dec is wel in de buurt toch?

Schrijft er verder nog niemand mee??

@Danielle_M wrote:

Hoi Ukkie en Pino,

Wij willen in Januari 07 voor een 2e gaan.

Ik sluit me graag bij dit topic aan want nov/dec is wel in de buurt toch?

Schrijft er verder nog niemand mee??

heeeeeeeeeeeeeeeeej Daantje,

Leuk, dat je meeschrijft. Enne misschien gaat het toch wel eerder kriebelen bij jullie. Dan maar even geen wintersport op de ski’s maaar lopend :mrgreen:

@Ukkie wrote:

Leuk, dat je meeschrijft. Enne misschien gaat het toch wel eerder kriebelen bij jullie. Dan maar even geen wintersport op de ski’s maaar lopend :mrgreen:

NEEEEEEEEE, Ik wil echt heel graag nog skien. Misschien wel voorlopig de laatste keer. Met 2 kids ga je niet zo makkelijk even skien denk ik…

@Danielle_M wrote:

@Ukkie wrote:

NEEEEEEEEE, Ik wil echt heel graag nog skien. Misschien wel voorlopig de laatste keer. Met 2 kids ga je niet zo makkelijk even skien denk ik…

Eerder op wintersport een optie???

Nee geen optie. Het is al geboekt en we gaan met z’n 12-en… EN: we wilden er zowiezo al vanaf januari voor gaan.

Ik merk dat ik er wel steeds meer mee bezig ben. Als iemand het nu al over de zomer van volgend jaaar heeft dnek ik: ja misschien ga ik wel niet weg en loop ik me een megadikke buik…

En ik ga ik maart naar een concert van Lionel Richie en dan denk ik: oh misschien ben ik wel zwanger dan…

Of ik denk: wieweet ben ik zwanger als Lucas jarig is… en zo zit ik er steeds aan te denken.

Dat heb ik dus ook. Soms word ik best verdrietig van het idee, dat we besloten hebben ivm mijn nieuwe baan om nog niet zwanger te raken. Maar ik weet wel dat het het beste is.

Ik zou het ook moeilijk vinden als we nu opeens zouden besluiten nog ene paar maanden te wachten. Je stelt je er toch op 1 dat je dan en dan gaat beginnen. Maar ik vind het wel een goede keuze van je. Een nieuwe baan kost tijd en energie en dan ook zwanger zijn kan wel eens heel zwaar worden. Maar hoe je het ook bekijkt het is toch moeilijk als je je eerst had ingesteld op een eerdere datum.

Gaan jullie er nu nov of dec voor???

"Danielle_M/ wrote:
Gaan jullie er nu nov of dec voor???

Het ene moment denken we, we gaan er in oktober al voor. Het volgende moment voelt het niet goed in combinatie met de drukte die de nieuwe baan met zich meebrengt en dan vragen we ons af of december zellfs niet te vroeg is.