Oh, sorry, dan had ik het verkeerd begrepen. Maar als je het graag wilt, waarom doe je het dan niet? (Stomme vraag misschien?Ik ben blond hoor, ik zeg het erbij.)
Hoi mamalena,
Ik wil wel al graag maar ben erg ziek geweest (spugen, uitdroging, ZH opnamen) tijdens m’n 1e zwangerschap. Ik ben erg bang dat ik weer zo ziek wordt. We wilden er in januari voor gaan en toevallig hebben we ook een wintersport geboekt 20 januari. Ik durf dus niet zo goed voor die tijd. Misschien raar maar ik ben bang dat er als ik 2 kinderen heb heeeeel lang niets van komt om z’n vakantie weer te doen. Stel dat het in 1 keer raak zou zijn en stel dat ik weer ziek ben dan loopt de vakantie in de soep… Tja misschien niet helemaal de juiste keuze maar we doen het maar gewoon zo.
Oh, sorry, dan had ik het verkeerd begrepen. Maar als je het graag wilt, waarom doe je het dan niet? (Stomme vraag misschien?Ik ben blond hoor, ik zeg het erbij.)
Ik ben 1 augustus met een nieuwe baan begonnen en ik wilde eerst wennen, voordat ik zwanger zou raken. Bij Merijn was het gelijk raak. Na bruiloft gestopt met condooms. Teruggerekend 5 dagen later de eisprong en het was raak. ik wilde dus niet het risico nemen. Ik wil het liefst het eerste schooljaar niet met zwangerschapsverlof hoeven. Snappie? Maar het kriebelt nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hoor!
Niemand is aan het klussen behalve jij, maar we willen allemaal al wel heel graag :lol:
Wat je zegt… :mrgreen:
Hehe, wat een dag. M’n moeder is vanmorgen met Isabel en mij meegegaan naar Delft, waar de wekelijkse muziekles is. Daarna zijn we daar even rond gaan neuzen want we waren er al heel lang niet geweest en het is superveranderd!! En oh we zijn echt verwend door m’n moeder. Ze koopt best vaak iets voor Isabel en vorige week had ze voor mij al oorbelletjes gekocht omdat ze nooit meer wat voor mij koopt (valt ook wel mee maar zo vindt zij het) en vandaag kreeg ik een blouse. Tegenstribbelen had geen zin, de lieverd… en daar bleef het dan niet bij want natúúrlijk zag ze ook weer wat voor onze kleine meid hangen… :oops: Ik heb zelf ook wat voor Isabel gekocht een schattig overgooiertje met turkooise bloemetjes erop. En dan in ongeveer dezelfde kleur een truitje, maillot en… snoopyspeldjes en kettinkje… :mrgreen: Echte feestkleren, gelukkig hebben we de komende tijd nog wat verjaardagen :mrgreen: Maar ik ben dus best moe nu van al dat sjouwen En m’n verkoudheid is ook nog niet over dus ik kruip vanavond maar vroeg onder de wol!
Haha! :lol: Ik zag net in de forumhuiskamer het topic ‘Flyer ontwerpen’. Dacht meteen dat er iemand van hier een flyer wilde maken om leden te werven voor dit topic… :lol: Was niet zo.
Waar heb je ongeveer gewoond? Ik woon bij de Escamplaan/Medemblikstraat in de buurt.
Ojee er wordt dus heel wat afgesnotterd als ik dat zo hoor… beterschap voor iedereen die het nodig heeft!
Ik heb me net opgegeven voor een Halloween actie bij ons in de straat. Dat was vorig jaar voor het eerst, dan lopen de kindjes uit de straat mee om snoep op te halen bij de huizen die meedoen. Ik denk dat ik van mandarijntjes met zwarte stift van die pompoenen met gezicht maak. Krijgen ze ook nog iets gezonds :mrgreen: :mrgreen:
Vandaag ben ik trouwens begonnen aan foliumzuur! :mrgreen: Ik was het nog vergeten… had het al een paar weken in huis namelijk… nou ja ik ben nog goed op tijd!
Pino, ik heb in Laakkwartier gewoond. De straat uit en ik stond in Rijswijk. Was toen nog een heel normale wijk. Maar zoals het de laatste jaren in het nieuws is geweest :eh: … Jammer hoor. Mijn familie woont nog steeds in D-H (of omgeving) dus ik kom er nog wel eens. Zou er alleen niet zelf meer willen wonen.
Oh Den Bosch is leuk!! Kan me voorstellen dat je daar liever woont dan in Den Haag… :roll: Maar goed, vooralsnog heb ik het toch nog wel naar m’n zin hier hoor. En ach, iedereen woont hier dus dan kunnen wij wel naar weet ik het waar verhuizen maar daar zou ik dan ook niet blij van worden. (Ik vind Apeldoorn e.o. altijd wel leuk om te wonen… maar ja… voorlopig even niet dus)
Hehe, wij zitten echt in een rustdagje vandaag haha. Vanmorgen uitgebreid gebadderd (of eigenlijk meer gedouched) zie ook showforum en nu slaapt Isabel en zijn we een beetje aan het opruimen. Als ze straks wakker is gaan we nog even naar koopzondag in een winkelcentrum hier in de buurt. En dan is het weekend alweer voorbij zowat… pff, gaat echt veel te snel allemaal.