toekomststoppers oktober/november/december '06 stoppers

@mamalena wrote:

@Ukkie wrote:
@mamalena wrote:
Als het ontstoken is en er komt vuil uit, kun je het schoonmaken met gekookt water. Als het alleen maar rood is…niks doen.

Ik hoop, dat je AFGEKOELD! gekookt water bedoeld. :mrgreen:

Ja, hehe, wat denk je?! Ik schreef toch niet kokend water… :roll:

Whaha, ik weet dat het afgekoeld moet zijn… (of bar-le-duc)… maar het is niet echt onstoken maar hij is wel erg verkouden nu. Maar geen groen snot maar geel dus geen ontsteking. Dat scheelt wel. Eerst had hij aptijd gelijk oortonsteking als hij verkouden was maar sinds hij buisjes heeft is dat gelukkig nooit meer voorgekomen.

Hoe gaat het nu met Lucas? al beter?

Hoi Uk, ja het gaat al een stuk beter. Hij heeft van 1 tot 5 geslapen. En om 8 uur is hij er weer in gegaan. Hij slaapt nog niet maar het gaat best goed. Hij heeft wel een loopneus. Morgen gaat hij naar het kdv. Dat vind tik nu wel zielig maar eigenlijk is hij nu alleen verkouden. Niet echt een reden om thuis te blijven.

Altijd balen he? Merijn is sinds woensdag ook al(weer) ziek. vandaag ging het al een stuk beter. morgen kdv dag. Dus nu maar hopen!

Met Lucas is het goed gegaan vandaag. Wel erg snotterig maar geen verhoging ofzo en het ziet er ook naar uit dat hij geen last van z’n oren heeft ofzo. Gelukkig maar. Morgen is Lucas bij m’n moeder, dat is altijd leuk. Ziek of niet oma verwend hem toch wel…hihi!

Morgen heeft mijn mannetje papa-dag. Dus hier komt het ook goed! tenminste, eerst de nacht maar weer eens afwachten. Was vannacht niet zo heel super!

Jeetje wat blijft dat dan toch heersen he… hopelijk is iedereen binnenkort helemaal “winterhard” en blijven al die griepsels en verkoudheidjes helemaal weg…

Oooh ik moet echt even babybeppen hoor. Ik denk dat de kraamvisite van gisteravond toch wel wat heeft losgemaakt bij mij… We zijn bij Noah gaan kijken, van één week oud :inlove: Hij is het zoontje van een neef van Jeroen. En dat was zo’n lekker gevoel die kleine hummel in m’n armen :inlove: zucht Maar ja ik moet nog even volhouden. Op z’n vroegst december “kunnen” we ervoor gaan… :roll:

Ach, het kriebelt zo bij ons allemaal. Zullen we stiekem… Hi hihi of houden we het vol.

mamalena, wanneer moet je aan de klus???

Nou, ik zit nu midden in m’n ongesteldheid… :? Voel me niet erg lekker; barst van de koppijn, maar ik vind het wel een goed gevoel dat het een nieuwe tijd aankondigd. Normaal gesproken zou ik morgenavond met een nieuwe pilstrip begonnen zijn… Nu dus niet. :shifty: Ben zaterdag ongesteld geworden dus zou ik 2 weken daarna m’n eisprong hebben. Maar m’n cyclus is de afgelopen tijd bepaald door de pil natuurlijk, dus of dat ook zo is…?! Weet ik even niet. Ik denk dat we de komende tijd gewoon héél knuffelig worden. :-* :stuck_out_tongue: :lol: Volgende maand weet ik waarschijnlijk weer wat m’n cyclus is. Was vorige keer na het stoppen ook. Ik zat meteen weer in m’n oude ritme.

Ik ben ook een tijdje geleden op kraamvisite geweest, samen met een collega. Ik was met haar de vorige keer tegelijkertijd zwanger en voordat we op kraamvisite waren geweest zeiden we allebei: nou, we zien wel hoor. En vorige week hebben we aan elkaar opgebiecht dat we er weer voor willen gaan. Wat het zien van zo’n nieuwe kleine spruit al niet kan doen he? :wink:

Wat grappig, dan lopen Daan, jij en ik dus echt helemaal gelijk met elkaar op!

Ik heb aan mijn vader en zus trouwens nog niet verteld dat we weer zwanger willen worden, maar aan een aantal vrienden en collega’s al wel. Gek eigenlijk, want zeker aan mijn zus vertel ik altijd alles. Maar het lijkt me ook zo’n leuke verrassing om het ze te kunnen vertellen, :dance: terwijl ze het helemaal niet verwachten. Elke keer als ik ze aan de telefoon heb, moet ik me inhouden om niet te vertellen van onze plannen. Ben benieuwd of ik me in kan houden…

Ik durf het niet zo goed aan anderen te vertellen. het lijkt of je je leven op die manier kunt plannen, maar het liefste zou ik het er de hele dag over willen hebben.

Maar doordat ik het aan anderen vertel krijgt het voor mij meer …eh…vorm? Weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik denk dat het komt doordat ik moeilijk knopen door kan hakken en ik zo’n beslissing als dit echt baanbrekend vind. (Dat is het ook, maar voor mij is dit echt niet niks. Ik ben de eeuwige twijfelaar, in alles)

Hi hi hi, daar is ook wat voor te zeggen natuurlijk

:mrgreen:

Ik moet oppassen dat ik me niet verspreek :mrgreen: Alleen m’n moeder weet dat we een tweedekindjeswens hebben én dus m’n KOKdinnetjes… :roll:

Net als van de week bij Jeroens neef: z’n vrouw had het over hun geweldige kraamhulp en dat dat echt een aanrader was (ze werkt freelance) toen zat ik dus heel geïnteresseerd te knikken en alles… later dacht ik pas “oeps!” Niet dat het erg is dat je iets laat doorschemeren over je wens, maar toch.

Poeh ik ga zo echt m’n mandje opzoeken. We zijn toch nog niet echt fit hoor alledrie. Isabel hoest veel, Jeroen snottert nu en ik zit met een dichte keel. Brr… die R is echt weer in de maand hoor… nou ja, het gaat wel weer over.

Vandaag was ik met Isabel en m’n moeder in de speeltuin. Toen moest ik me wel een beetje inhouden, er waren kindjes in zo’n speelhuisje en van hen mocht Isabel er niet bij… Ik heb toen maar gezegd “kom maar, we gaan leuke kindjes zoeken, deze kindjes zijn niet zo aardig”… één meisje, een kop groter dan Isabel, begon haar later echt te duwen en te zeggen dat ze weg moest. Toen heb ik dus even streng gezegd dat duwen nergens voor nodig was… GRR. Kom niet aan m’n baby hoor :roll: :mrgreen: :evil: Maar goed, ik vind het wel lastig want ergens vindt ik ook dat die kindjes dat soort “conflicten” onderling een beetje uit moeten zoeken, het hoort er misschien ook wel gewoon bij… maar toch…

Nou… ik maak m’n KOKrondje even af en dan ga ik slapen! Truste!

Ik was gisteren bij iemand op bezoek die een kindje van 1,5 heeft. Ik vertelde haar van onze wens. Haar eerste reactie was: Dat meen je niet!! Ik moet er niet aan denken!!

Ik merk toch dat ik dan even twijfel. Of we niet te snel aan een tweede kindje beginnen, of we het wel aankunnen, enz…

Ik zei al: de eeuwige twijfelaar… That’s me! Terwijl ik weet dat we het allebei echt heel graag willen en dat het hoe dan ook druk is met 2 kids.

Hoi meiden,

Ik schrijf hier even wat minder, ik heb het erg druk en aangezien we er nu toch nog niet allemaal voor gaan kom ik over en tijdje weer terug.

Doeiiii

Oké, we zien je wel weer verschijnen. Toedeloe!

@Ukkie wrote:

Ach, het kriebelt zo bij ons allemaal. Zullen we stiekem…

Ukkie, ik denk…waarom niet??? Als je het wil dan wil je het… Je bent er nu al zo mee bezig waarom zou je langer wachten? :stuck_out_tongue:

@Danielle_M wrote:

@Ukkie wrote:
Ach, het kriebelt zo bij ons allemaal. Zullen we stiekem…

Ukkie, ik denk…waarom niet??? Als je het wil dan wil je het… Je bent er nu al zo mee bezig waarom zou je langer wachten? :stuck_out_tongue:

Nou… in mijn geval lijkt het me niet fijn om heel hoogzwanger op de boot naar Ierland te varen… of precies dan te bevallen… :roll: :mrgreen: Ik moet toegeven dat ik nu wel eens denk “&$#@ die vakantie, dan gaan we maar niet” maar ja… het is al geboekt en de helft van de vakantie trekken we met een groepje familie op en da’s dan ook weer zo bijzonder dat ik dat Jeroen ook niet wil onthouden (want daarmee is hij in 2005 naar Schotland gegaan, met alleen de mannen en deze keer ‘mogen’ de vrouwen ook mee).

Dus voorlopig slik ik gewoon elke dag een foliumzuurtje en hoop ik dat we binnenkort weer ergens op kraamvisite gaan zodat ik eerst nog even andermans baby’s kan knuffelen :mrgreen: :mrgreen: