Nee deze maand kan ik nog niet zwanger zijn…
Naam…Leeftijd…Kindje…laatste ongi…cyclus
Charissa…26…2de…28 sept…30 dgn
Mamalena…35…2de…7 okt…?
Poeh…26…1ste…6 okt…?
Patricia…?..1ste…?..?
Pino…28…2de…?..?
Wawa…28…2de…5okt…30-34dgn
Wat ben ik al een ouwe doos he?..
whahaha je bent zo oud als dat je je zelf voelt mamalena
En ik vind 35 helemaal niet oud
Ach, als we samen in het bejaardentehuis zitten. Ik als 86 jarige en jij als z94 jarige valt niemand dat op :mrgreen:
Maar wat ligt onze cyclus dicht bij elkaar!
Poeh wat grappig! Ik ben ook 26 en mijn vriend wordt in december 29! Ook mijn vriend heb ik zo"n 2 jaar lang ‘moeten overhalen’
Zelf heb ik 3,5 jaar de Mirena gehad en daarvoor zo’n 9 jaar de pil, dus ik verwacht er ook maar niet teveel van de eerste maanden.
Ik ben wel heel benieuwd hoe mijn cyclus zal gaan verlopen. Tijdens het gebruik van de mirena ben ik vrijwel niet ongesteld geweest dus ik heb echt geen idee. Ik zit er echt op te wachten om ongesteld te worden!
Wel leuk he dat je hier met ‘lotgenoten’ kun babbelen. Met mensen in mijn omgeving vind ik het toch wel wat moeilijk.
Liefs, Patricia
Charissa ik ben dus 26 maar de laatste dag van mijn ongesteldheid is 3 jaar geleden
Ben dus bang dat ik je lijstje nog niet compleet kan maken…
Liefs, Patricia
Mamalena…35…2de…7 okt…?
Poeh…26…1ste…6 okt…?
Patricia…26…1ste…?..?
Pino…28…2de…?..?
Laten we die toch gewoon even open staan Patricia
Patricia dat is idd grappig, ik hoop voor ons beiden en natuurlijk de andere meiden hier dat we niet al te lang hoeven wachten en dat er veel Juli en Augustus 2007 baby,s verwacht zullen worden
ik ben zelf ook erg benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn, helemaal omdat ik het laatste jaar niet echt veel vertrouwen meer had in de pil, ik had erg vaak last van doorbraakbloedingen en dat was bepaald niet prettig.
Mamalena…35…2de…7 okt…?
Poeh…26…1ste…6 okt…?
Patricia…26…1ste…?..?
Pino…28…2de…?..?
Peetje…29…2de…28 sept…24-25 dgn
Sorry, peetje, ik had je niet in het lijstje genoemd.
@Peetje wrote:
@Wawa wrote:Sorry, peetje, ik had je niet in het lijstje genoemd.
foei!! :evil:
![]()
Ik vind dat soort vergissingen dus echt heel erg, maar ja, niets meer aan te doen. Vanaf nu vergeet ik je niet meer :mrgreen:
@Wawa wrote:
@Peetje wrote:@Wawa wrote:Sorry, peetje, ik had je niet in het lijstje genoemd.
foei!! :evil:
![]()
Ik vind dat soort vergissingen dus echt heel erg, maar ja, niets meer aan te doen. Vanaf nu vergeet ik je niet meer :mrgreen:
Nee joh, ben je gek. Ik meld mezelf vanzelf hoor!
Dan is het goed.
Hier een rustige dag. Ik heb een middag thuis gewerkt. Gelukkig sliep ons kindje van half 1 tot kwart over 3, dus ik heb veel kunnen doen. Vanavond nog even twee uurtjes werken als onze druktemaker in bed ligt.
Tussen anderhalf en twee jaar worden de middagslaapjes zo kort of is dat alleen bij ons?
Mamalena, ik zit de topic nog even terug te lezen…Ik vind jou ook niet oud hoor!! Mijn zus is afgelopen maart bevallen van haar eerste kindje, en zij was toen ook 35 hoor!
Meiden die inmiddels voor een 2e (of3e) gaan…hoe lang na het stoppen met anticonceptie waren jullie zwanger van de eerste?
Liefs, Patricia
@patricia26 wrote:
Mamalena, ik zit de topic nog even terug te lezen…Ik vind jou ook niet oud hoor!! Mijn zus is afgelopen maart bevallen van haar eerste kindje, en zij was toen ook 35 hoor!
Meiden die inmiddels voor een 2e (of3e) gaan…hoe lang na het stoppen met anticonceptie waren jullie zwanger van de eerste?
Liefs, Patricia
Eerste maand…maar wij gebruikten geen hormonale conceptie.
Voor 't zingen de kerk uit!
Bij ons was het meteen raak, de eerste maand dus :mrgreen:
Wawa, Loïs slaapt gemiddeld nu 2 a 2 1/2 uur op een middag maar er is een periode geweest dat dat maar drie kwartier was :roll: Ik teken dus voor die 2 uur hoor :lol: :lol: :lol:
Hier ook alles lekker, vandaag gewerkt, druk gehad en ik kreeg een regenbui op mijn hoofd dat ik naar huis fietste samen met Loïs :twisted: :evil: Gelukkig heeft zij een capuchon op haar jas, maar ik was drijfnat :shifty:
meteen in de eerste maand… hopelijk gaat dat bij ons ook zo
@Poeh wrote:
meteen in de eerste maand… hopelijk gaat dat bij ons ook zo![]()
Hier was het raak na 5 dagen zonder condoom bleek achteraf :oops: .