toekomststoppers oktober/november/december '06 stoppers

@Charissa wrote:

Wawa, Loïs slaapt gemiddeld nu 2 a 2 1/2 uur op een middag maar er is een periode geweest dat dat maar drie kwartier was :roll: Ik teken dus voor die 2 uur hoor :lol: :lol: :lol:

Daar teken ik dus ook voor.

@Peetje wrote:

Eerste maand…maar wij gebruikten geen hormonale conceptie.

Voor 't zingen de kerk uit!

Wel lef hoor. dat durf ik dus niet

Inderdaad Poeh, laten we hopen dat het bij ons ook zo snel gaat!!

Als ik het geod begrijp zit jij ook te wachten op je nieuwe cyclus? Of ben je al een ker ongesteld geweest nadat je met de pil gestopt bent??

Liefs, Patricia

Dag dames,

Ik zie dat jullie al heel veel samen hebben gekletst, maar zou ik er nog bij kunnen? Misschien heb ik wel teveel gemist?

Wij gaan in elk geval ook voor een tweede. We hebben een zoontje van bijna 14 maand en zijn in augustus gestopt met de pil. Toen zijn we nog niet zonder rubbertjes aan de slag geweest. Afgelopen maand wel, maar dit is helaas op niks uitgelopen. Op naar de volgende ronde dus. Zo rond 15 november wordt het weer spannend

Liefs Til

Ik zit hier ook pas 2 dagen. Leuk dat je er ook bij komt! Welkom :hug:

Liefs, Patricia

@Wawa wrote:

@Peetje wrote:
Eerste maand…maar wij gebruikten geen hormonale conceptie.

Voor 't zingen de kerk uit!

Wel lef hoor. dat durf ik dus niet

Tja, bij ons was het sowieso gewenst…Bewust het risico genomen zeg maar. Ook na de geboorte van Rick.

welkom Tilly :smiley:

Patricia ik zit idd te wachten op mijn eerste cyclus nadat ik gestopt ben met de pil, maar ik zou het helemaal niet erg vinden als die niet kwam en het gewoon in een keer raak bleek te zijn, want al reken ik daar niet op het zou wel erg leuk zijn :slight_smile:

Naam…Leeftijd…Kindje…laatste ongi…cyclus …NOD

Charissa…26…2de…28 sept…30 dgn…28 okt

Mamalena…35…2de…7 okt…? …?

Poeh…26…1ste…6 okt…? …?

Patricia…26…1ste…?..?..?

Pino…28…2de…?..?..?

Wawa…28…2de…5okt…30-34dgn…3 nov?

Peetje…29…2de…28 sept…24-25 dgn…?

Tilly…?..2de…?..?..15 nov

Welkom Tilly

Zo, de groep wordt groot…

Heel leuk en natuurlijk spannend!

Wordt het misschien niet tijd dat er een aparte ‘oktober stoppers’ topic komt?

Liefs, patricia

Welkom Tilly, tuurlijk kan je er nog gewoon bij!

Ik zal me even voorstellen voor degene die mij nog niet kennen, is wel zo leuk en handig. :mrgreen:

Ben dus Charissa, 26 jaar en woon samen met Theo in Amsterdam. Sinds januari 2005 de trotse ouders van onze pretletter Loïs. Theo heeft nog twee kids uit zijn vorige huwelijk en die zijn hier 1 x in de twee weken een dag en een nacht. Werk drie dagen in de week bij een bouwbedrijf. Theo en ik zijn een aantal maanden apart gaan wonen maar bij nader inzien ga je pas wat missen (hoe cliché) als je het niet meer hebt :shifty: Dus zijn we weer bij elkaar en verliefder als dat we waren :inlove: en daarom na een aantal maanden weer bij elkaar besloten om voor een tweede te gaan en meteen om te gaan verhuizen naar een groter woning. :mrgreen:

Tsja, ik zal me iegenlijk ook maar meteen iets uitgebreider voorstellen…

Ik ben dus Patricia, 26 jaar en woon 3,5 jaar samen met Oktay, die in december 29 wordt. Oktay is Turks. Dat heeft nadelen, maar ook voordelen. We hebben vooral in het begin van onze relatie (bijna 5 jaar geleden heb ik hem ontmoet) veel problemen gehad. Niet zozeer met elkaar, maar wel met mensen in onze omgeving en vooral met zijn familie. Wij hebben er altijd in geloofd dat onze liefde alles overwint en kijk waar we nu zijn…We zijn zo zeker van elkaar dat we samen een kindje willen. We zijn tegelijkertijd ook op zoek naar een koophuis. We huren nu een leuk flatje, maar mocht er een kindje komen is het echt te klein.

Ik ben de trotse tante van de zoon van mijn zus, Kyte genaamd, geboren op 19 maart 2006. Uiteraard heeft hij mijn moedergevoelens extra doen opspelen…maar eiegnlijk heb ik van kinds af aan al geweten dat ik graag moeder wil worden.

Sinds gisteren is mijn mirena er dus uit en wacht ik op mijn eerste menstruatie (of niet hahahaha…)

Nou, dat was dus een iets uigebreidere ik.

Liefs, patricia

@patricia26 wrote:

Wordt het misschien niet tijd dat er een aparte ‘oktober stoppers’ topic komt?

Op zich wel, maar alleen als Pino ook mee blijft doen :mrgreen:

Is misschien wel handig een apart topic. Ik stop eind oktober en klus pas in november…

Pino, verhuis je met ons mee naar het oktobertopic? :dance: :dance: Doe je gewoon een rondje mee voor ‘spek en bonen’ :mrgreen:

Uhmmmmmm voorstellen. Tja, jullie mogen alles van me weten, maar aangezien ik niet wil, dat mijn real life vriendinnen en mijn familie hier lezen dat we voor een tweede gaan, houd ik alles liever even voor me. De KOK-meiden die me al langer kennen, herkennen mijn schrijfstijl al, dus als ik nog meer vertel, dan halen mijn echte vriendinnen me er ook zo tussenuit :roll: . Die wil ik toch liever verrassen met goed nieuws t.z.t…

Ik ben 28 (bijna 29), heb een heel lief kindje die begin 2006 twee wordt. Ik ben gelukkig getrouwd met mijn lieve mannetje. Verder ben ik best een saaie muts :mrgreen: . Geen spectaculair leven, maar wel tevreden zo als alles gaat.

Wil je iets weten PB me dan maar. :mrgreen:

@Charissa wrote:

Is misschien wel handig een apart topic. Ik stop eind oktober en klus pas in november…

Pino, verhuis je met ons mee naar het oktobertopic? :dance: :dance: Doe je gewoon een rondje mee voor ‘spek en bonen’ :mrgreen:

Zullen we doorkletsen tot pagina 30 en dan gelijk starten met een mooi lijstje bovenaan?

Gelijk heb je dan dat je nog niet alles verteld…We horen vanzelf wel meer ter zijner tijd :thumbup:

En vanaf pagina 30 een nieuw topic is :thumbup:

Wie maakt er een mooi lijstje? Ik wil wel kijken of ik wat leuks in elkaar kan brouwen maar als een ander het wilt doen, ook prima :thumbup:

Welterusten en tot morgen!

:-*

Ook voor mij gaat het op dat ik nog niet wil dat mijn familie en real life vriendinnen weten dat wij voor de eerste gaan, ik wil ze namelijk graag verassen als het zover is.

Maar net als bij Wawa wil ik best antwoord geven op vragen via een pb :smiley:

Poeh, prima toch?! We merken het wel als je zwanger bent :wink: en dat is hopelijk snel :smiley:

Ook ik zou best iets meer willen vertellen over mezelf, maar dan loop ik ook de kans dat bekenden mij herkennen. Zou ik erg jammer vinden. Dit kletst zo lekker makkelijk. Je hoeft niet bang te zijn dat een vriendin etc je herkent en kan dus alles zeggen wat je wilt.

Om even iets meer info te geven voor het lijstje.

Leeftijd 24

Ongi dag was 15 okt

cyclusduur 30-35?

Was dat alles nog wat er moest staan. 'k Weet het niet meer, maar dan staat dat er al vast

Liefs Til