Dank je Charissa :-*
Gezellig Poeh! Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Gaan jullie ook voor de eerste?
Liefs, Patricia
Natuurlijk mag je dat vragen
Ik ben 26 en mijn vriend is 29 en wij gaan idd voor de eerste
Ik hoop natuurlijk dat ik heel snel goed nieuws heb maar na ruim 12 jaar de pil gebruikt te hebben weet ik dat het best even kan gaan duren.
Zelf wilde ik al 2 jaar gelden met de pil stoppen maar toen was mijn vriend er nog niet aan toe, gelukkig ziet hij het nu helemaal zitten om papa te worden
Hoi Patricia, Hoi Poeh, leuk dat jullie er ook bij zijn!! Veel succes allebei!
Nou Charissa, ik heb nog steeds een heel dikke keel. amandelen 2x zo groot en moeilijk kunnen slikken. Drink veel tijmthee, met tijmhoning. Helpt wel. Maar vanavond voel ik ineens de kriebelhoest op komen zetten…Ik ben het zó beu…
Het wordt trouwens wel tijd voor een lijstje ja! Straks ben ik de draad kwijt van wie wie is als er in dit tempo mensen bijkomen.
Enne, geslaagd voor een winterjas, Charissa?? Toemaar, dat kan ik niet zeggen. Ik kan echt maar weinig leuks vinden voor mezelf, als ik al de moeite neem om te gaan shoppen. Ook nog eens chronisch geldgebrek. (Ik heb last van het Loesje-syndroom: Aan het eind van m’n geld hou ik altijd een stuk maand over… :wall: )
Weet je waar ik wel moeite mee heb, nu we voor een tweede gaan? Dat m’n lijf eigenlijk nog niet goed in vorm is. Ben nog steeds erg blubberig en slap. Ik ben wel in conditie hoor; fiets me gek. Maar wil ook best nog wat kilo’s afvallen…Maar ik wil óók zo graag weer zwanger zijn…Dilemma. :think: Hoe is het met jullie contouren?
Nou Poeh, ik had ook zo’n 13 jaar de pil geslikt…Maar sinds onderstaande banner weet ik dat na 1x de klus ook geklaard kan zijn. :lol: Goeie les voor m’n kids als ze puber worden: Weet je wel hoe jij verwekt bent…!
Ik ga dan wel voor de eerste maar heb wel overgewicht, weeg 90 kilo en ben 174 dat is dus echt te zwaar…
Ik heb dan ook besloten om tot ik goed nieuws heb maar eens dat sonja bakker dieet te proberen en hopelijk krijg ik er nog een paar kilo,s af, zo niet dan is het ook prima want dan stel ik het afvallen met plezier een hele tijd uit
Poeh, welkom hier! Wordt gezellig druk zo :thumbup:
In het nieuwe deel is een lijstje met namen idd straks wel handig :mrgreen:
Mamalena, eh mijn contouren…Ik ben bij de zwangerschap van Loïs maar 6 kilo aangekomen en die waren ook gelijk weg na de bevalling. Heb alleen nog ‘last’ van een kleine zwemband maar die neem ik voor lief 8)
Beterschap voor jou en je keel :hug:
Trouwens, morgen zijn manlief en ik 1 jaar getrouwd. Wel een prachtige dag om een tweede op te verwekken…!
Vanavond is hij aan het repeteren met z’n band en daarna slaapt hij meestal in het logeerbed omdat hij met een biertje op nogal snurkt. Ik moet de volgende dag altijd weer gewoon werken dus wil hij mij niet uit m’n slaap houden. Vroeg ik vanavond na het eten: Slaap je vannacht weer daar? Hoeft niet hoor. Ik kan best wel tegen gesnurk ( :liar: ) En anders drink je toch geen bier? Jullie moeten toch geconcentreerd repeteren (binnenkort optreden)…Je kunt beter meteen naar huis komen, dat is ook beter voor je. Toch? (Slijm, slijm, paai, paai :-* :-* :-* )
Hij moest er wel om lachen. Ben toch erg benieuwd hoe laat hij thuiskomt. Hihi
Ik hoop voor jou niet te laat en zonder een biertje op :mrgreen:
hahahaha mamalena, ben benieuwd wat hij gaat doen. We lezen het morgen wel hier :mrgreen:
Ha ha ha, die Mamalena! Gefeliciteerd alvast!
Idd tijd voor een lijstje, maar ik word helemaal enthousiast van dit hele gebeuren. leuk nieuwe meiden erbij.
Ik maak hieronder even een berichtje. Als je het lijstje quote, dan de quote-tekens weghaalt en het lijstje aanvult, is het straks voor degene die het lijstje maakt, handig in te vullen.
Naam…Leeftijd…Kindje…laatste ongi…cyclus
Charissa…?..2de…?..?
Mamalena…?..2de…?..?
Poeh…26…1ste…?..?
Patricia…?..1ste…?..?
Pino…28…2de…?..?
Wawa…28…2de…5okt…30-34dgn
Charissa…26…2de…30 dgn
Mamalena…?..2de…?..?
Poeh…26…1ste…?..?
Patricia…?..1ste…?..?
Pino…28…2de…?..?
heb mijn laatste ongi nog niet ingevuld want die moet nog komen, maar mijn cyclus is redelijk constant dus dan rond de 28e oktober
@Charissa wrote:
heb mijn laatste ongi nog niet ingevuld want die moet nog komen, maar mijn cyclus is redelijk constant dus dan rond de 28e oktober
Je kunt dan natuurlijk ook de ongi van september invullen? als ik trouwens iemand vergeten ben, moeten jullie het zeggen hoor. Zou een beetje slordig zijn.
ik neem aan dat je met laaste ongi de laatste dag daarvan bedoeld?
@Poeh wrote:
ik neem aan dat je met laaste ongi de laatste dag daarvan bedoeld?
Voor het berekenen van je ei-sprong en het berekenen van de uitgerekende datum heb je de datum van de eerste dag van je laatste ongesteldheid nodig.
ok even terug rekenen dus…
Mijn cyclus weet ik niet omdat ik nu net met de pil ben gestopt
Charissa…?..2de…?..?
Mamalena…?..2de…?..?
Poeh…26…1ste…6 okt…?
Patricia…?..1ste…?..?
Pino…28…2de…?..?
Charissa…26…2de…28 sept…30 dgn
Mamalena…?..2de…?..?
Poeh…26…1ste…6 okt…?
Patricia…?..1ste…?..?
Pino…28…2de…?..?
Charissa, deze eerste maand kan jij nog niet zwanger zijn toch? Kan er nog een juni mama onder ons komen of is het vroegst een juli-mama?