Zou wel grappig zijn als het bij iedereen in 1 x raak zou zijn!
Grote schoonmaak, dat moeten we hier nog doen :oops: Ben een week alleen geweest met Loïs maar toen totaal geen zin in de schoonmaak (naast het toilet en het stofzuigen e.d.).
Morgen maar eens aan beginnen, dan gaat Loïs een paar uur bij de onderbuurvrouw spelen met haar zoontje in de tuin (wij hebben geen tuin) en heb ik mijn handen vrij 8)
Charissa, wat heerlijk, dat Lois af en toe bij de onderbuurvrouw kan spelen. Is het zoontje een beetje in dezelfde leeftijd?
Mijn man en ik hebben vanmiddag nog even gewinkeld op zoek naar kleertjes voor ons kindje. Helaas hebben we nauwelijk iets kunnen vinden. hebben jullie nog goede ideeën waar we leuke kleertjes kunnen kopen. Het gaat om maat 92/98. Op kwart voor 4 stonden we al bij de creche :mrgreen: . Toch veel gezelliger met z’n drietjes.
@Wawa wrote:
Charissa, wat heerlijk, dat Lois af en toe bij de onderbuurvrouw kan spelen. Is het zoontje een beetje in dezelfde leeftijd?
Mijn man en ik hebben vanmiddag nog even gewinkeld op zoek naar kleertjes voor ons kindje. Helaas hebben we nauwelijk iets kunnen vinden. hebben jullie nog goede ideeën waar we leuke kleertjes kunnen kopen. Het gaat om maat 92/98. Op kwart voor 4 stonden we al bij de creche :mrgreen: . Toch veel gezelliger met z’n drietjes.
Tja, ik vind Hema, V&D en H&M wel geschikte winkels!
Inderdaad daar slagen wij normaal ook. Bij H&M had ik al een tijd geleden 2 truitjes en een bloesje gekocht en de rest vond ik dus niet zo geslaagd. V&D en Hema normaal ook altijd mijn smaak, maar ik kon dit keer niets vinden en wat leuk was, viel erg smal. Uiteindelijk met 1 truitje van de Prenatal thuis gekomen. Viel zo klein dat ik een maat groter heb genomen. Misschien is het dit jaar niet zo erg mijn smaak. Kweenie.
Wawa, het zoontje van de onderbuurvrouw is ruim een jaar ouder maar Loïs zag hem altijd vanaf het balkon in de tuin spelen en dan stond ze te brabbelen tegen hem en hij hele verhalen tegen haar. Dus dan maar ‘live’ ontmoeten en sindsdien speelt ze er regelmatig. Lekker op het gras ravotten met de bal en in de zandbak! :mrgreen:
Ik slaag ook regelmatig bij H&M, V&D en de Hema maar soms ook (als ik in het centrum ben) bij Zara
Wow, wat is er veel geschreven!
Wawa, volgens mij is je vruchtbare periode 3 (4 en 2 kan dus ook) dagen vóór je eisprong. Ik heb het ook op de dvd van The miracle of life gezien. Effe zwart-wit gezien: Jongetjes-sperma is snel en wil in één keer doorzwemmen. Meisjes-sperma zwemt een eind, rust dan een dagje en zwemt weer verder. Als je dus klust 3 a 4 dagen voor je eisprong, dan zijn de jongetjes al dood tegen de tijd van je ‘sprong’. Maar meisjes hebben daar profijt van en halen het wel. Als je 2 dagen voor je ‘sprong’ klust komen de jongetjes als eerste aan en hebben de meiden pech doordat ze te lang hebben liggen loungen.
Snappie? (Dr. Mamalena heeft gesproken.)
Hmm, grote schoonmaak… :think: …Da’s (te) lang geleden, mensen! Hier altijd het hoognodige… :oops: Lukt gewoon niet. Dan zou ik eens per twee weken de kleine naar opa & oma moeten laten gaan en er dan met manlief even flink tegenaan met de poetsdoek. Tussendoor?! :naughty: No way! Maar daar ben ik echt niet de enige in. Toch?
Wat mij betreft hoeft er niet zoveel in een lijstje te staan hoor. Maar dat is mijn idee. Naam, hoeveel kindjes, wanneer gestopt met…(of begonnen met klussen). Niet heel veel meer. Ik hou mijn cyclus niet echt bij en ik heb ook geen banner van wanneer m’n nod is ofzo. Maar wat jullie willen hoor. Als ik sommige gegevens niet heb of niet geef dan blijft het bij mij toch gewoon blanco? Ook oké.
Ik vind het wel heel typisch dat wij allemaal meteen zwanger waren van de eerste! Echt opvallend hoor!!
Leuk Charissa, dat je er ook bij komt. Ik vind jouw avatar altijd zó leuk, net als die van jou Pino. Ze zijn me altijd opgevallen. Zulke mooie meiskes!!
Thanx voor het compliment mamalena! :-*
Tussendoor schoonmaken lukt hier dus ook niet altijd. Probeer het wel maar negen van de tien keer vind ik het leuker om te knutselen en spelen met Loïs. De wc en de douche, slaapkamer Loïs en de voorkamer hou ik wel goed bij omdat we daar het meeste zijn, en omdat Loïs nogal snel vol zit als het te stoffig is :eh:
Charissa, leuk zeg zo’n buurkindje. Dat zou ik ook wel willen. Wij hebben overigens wel een tuin, maar helaas niet groot.
Mamalena, inderdaad gezellig, dat hier zoveel geschreven wordt.
Hebben jullie voorkeur wat betreft het geslacht van een volgende kindje?
Ik ga trouwens naar bed. Er moet nog geklust worden :mrgreen: . Ik schreef bijna geklutst. Kan natuurlijk ook! Morgenmiddag moet ik werken. Misschien dat ik morgenochtend nog even tijd heb.
Wij hebben nog een heel mooie jongensnaam in het verschiet, dus ik zou het heel leuk vinden om die te kunnen ‘gebruiken’. Maar nog zo’n pracht van een meid erbij? Jahoor, laat maar komen. Hebben we ook nog een mooie naam voor liggen. Wie o wie komt wat halen?!?! :dance: Zo leuk en zo spannend.
Hoorde vandaag via via dat een collega van me een maand of 3 zwanger is. Krijg ik helemaal de kriebels van! Ik wil ook!
Heb nu een vette keelonsteking en weinig kluszin…
Voorkeur heb ik niet, maakt mij niet uit. Theo wil graag nog een meid maar een jongen is ook erg leuk. We hebben al een jongensnaam (hadden we al dat ik zwanger was van Loïs) dus die gebruiken we dan gewoon :mrgreen: en een meisjesnaam ook…
Even snel een berichtje, want ik ga zo weg. Lekker even zwemmen met onze dreumes.
Mamalena, gewoon klussen he??? Het is voor een goed doel .
Zwem ze Wawa!
Gewoon lekker klussen mamalena, dan vergeet je je keelontsteking
Hier alles goed. Vanmiddag na het schoonmaken maar even kijken voor een winterjas en een paar nieuwe broeken want die heb ik echt nodig…Loïs en Theo zitten supergoed in de kleren, maar ja als ik ga shoppen voor mezelf kom ik met spullen voor hun thuis :think: :eh:
Heel herkenbaar Charissa.
Ha allemaal!!
Nou we zitten alweer in onze nieuwe-vloerbedekte kamer :mrgreen: Is al met al best snel gegaan…
Die Isabel blijft maar hoesten… ze wrijft ook steeds over haar oortjes, dus morgen gaan we maar even langs de huisarts, om tien voor half tien hebben we nu afgesproken.
Of we een voorkeur hebben voor de tweede? Het maakt mij niet zoveel uit. Jeroen zou een jongen misschien wat leuker vinden maar nog een meissie is net zo welkom. Ik had het bij Isabel wel heel sterk, daarvan zei ik altijd “als ik naar de babywinkel zou gaan zou ik met een meisje thuiskomen” :mrgreen: Gevoelsmatig zou ik een jongen aan de ene kant fijner vinden omdat Isabel dan lekker m’n kleine wijffie kan blijven maar nog een meisje is misschien leuker voor Isabel zodat ze samen kunnen tutten.
Ik ben hoe dan ook wel heel benieuwd hoor, naar die tweede :inlove: Oooh was het maar vast volgende maand :mrgreen:
Hallo allemaal,
Mag ik me ook bij jullie clubje voegen? Ik heb vanmiddag mijn mirena laten verwijderen en hoop dus ook binnenkort trots zwanger te zijn!
Ik zal hier zeker nog vaker terug komen.
Liefs, Patricia
Leuk Patricia, gaan jullie voor de eerste?
Hoi!
Ja voor de eerste inderdaad, dus erg spannend allemaal.
De kinderwens is er al heel lang, maar doordat ik nogal veel medicijnen gebruik kon het niet zomaar. Ik heb en aantal medicijnen moeten afbouwen en voor andere heb ik minder schadelijke varianten gekregen. Dit hele proces heeft ook al een jaar geduurd dus ik sta echt te popelen!
Soms word ik wel wat bang van alle verhalen die je leest, over dat het heel lang kan duren voordat je zwanger bent.
Maargoed, we houden de moed erin natuurlijk!
Liefs, Patricia
Welkom hier Patricia
Nathalie: Sterkte morgen bij de huisarts! Hoop dat het niets is en gewoon een virusje…
Nou ik ben dus geslaagd voor een winterjas. En meer ook niet :? Naja volgende keer beter :mrgreen: Heb me nu wel tenminste ingehouden met kleding voor Loïs, want ik heb niets gekocht voor haar :lol: :lol: :lol:
Mamalena, hoe is het met de keel? Gaat het al wat beter?
Mag ik hier ook gezellig mee komen kleppen?
Ik heb net 2 weekjes geleden de laatste pil geslikt