toekomststoppers oktober/november/december '06 stoppers

Oók al meteen raak! Wij allemaal zo’n beetje bij de eerste. Typisch! Hoop dat het ons nu weer gegund is.

Wat een mooi weer vandaag. Ik heb vanmorgen al in m’n moestuin gewerkt. Ga straks lekker wandelen met de kleine meid. Wel een frisse oostenwind, maar dasje om, mustje op en gáán!

Hoi meiden,

Ik heb een heel gezellig weekend gehad. Ben dus net weer terug. leuk hoor twee meiden erbij. Als Merijn in bed ligt meer!

Ukkie

Ach, mutsje was niet nodig. Dasje stiekem wel.

Ik heb een ontdekking gedaan. Onze kleine meid zegt me na als ik een koe nadoe. Mummuhmoemoe, maakt ze ervan. En als ik zeg dat het schaap beeeeeeeehh zegt, dan zegt ze mmbeh? met een hele vragende blik. Dus vandaag schapen gezien en ze heeft alleen maar zitten wijzen en lachen. :inlove: Ik geniet zo van dat prulleke!!

Iedereen een fijn weekend gehad? Ukkie lekker weg geweest, hoe was het?

@mamalena wrote:

Iedereen een fijn weekend gehad? Ukkie lekker weg geweest, hoe was het?

Heerlijk genoten. Vrijdagavond zoals al verteld 8 gangen diner. Njammie. Na een vroeg begin zaterdagochtend op kraamvisite geweest en daarna door naar mijn oma. Vervolgens naar mijn ouders. Daar gegeten en nachtje geslapen. Vanmorgen naar een zwangere vriendin gegaan en wonderbaarlijk heeft Merijn daar z’n middagslaapje gedaan, zodat wij nog konden kletsen. Aangezien we 6 uur thuis waren hebben we een frietje gegeten :oops: , maarre het was wel errug lekker.

Ik ga trouwens minder KOK-en. Ik zat tot vrijdag op een priveforum en daar ben ik dus gestopt. Door mijn nieuwe baan heb ik het te druk om echt goed mee te forummen. Ik merk, dat ik zoveel meer tijd heb hierdoor. Ik stop in ieder geval met dit onderdeeltje, zodat de echte oktober stoppers lekker kunnen kletsen. Dat is immers veel leuker.

Dikke kus Ukkie en we komen elkaar zeker nog tegen!

Klopt het, dat we nu met z’n vieren zijn?

Mamalena, Peetje en ik vanaf nu en Pino in november? Ik zie bij de andere stoppers ook lijstjes. Hoe kunnen we dat maken?

Vandaag bij een vriendin op de thee geweest. Onze kids hebben heel leuk gespeeld. Morgen zijn mijn man en ik beide een dagje vrij. Heerlijk.

Jammer dat je stopt Ukkie.

Oh, wat jammer Ukkie! Ik begon net te wennen aan iedereen hier. Maar ik snap het wel hoor. Ik kom hier op zich ook wel veel, maar ik heb er ook best de tijd voor. Kom af en toe nog eens langs en laat wel weten als er goed nieuws is he? :wink:

Even een vraagje. Ik was 5 oktober voor het laatst ongesteld. Ik heb een cyclus van 30 a 31 dagen. Wanneer ben ik dan het meest vruchtbaar?

Ukkie, jammer dat je minder komt KOKken… wel logisch haha als ik zie hoe druk je het nu weer hebt gehad met leuke dingen!

Wawa je kunt misschien even hier wat gegevens invullen? Volgens mij ben je daarmee dan wel geholpen.

Poeh, later meer zei ik… maar nu moet ik hollen naar m’n werk… hoop dat ik daar nog even aan KOKken toekom!! :mrgreen:

He een topic voor stoppers ook voor november/december! :smiley:

Wij hebben gisteren besloten dat we na mijn volgende menstruatie, dat is eind oktober zullen gaan voor een tweede :smiley: :smiley: :smiley:

Pino, dank je wel. Er komt te staan dat 22/10. De dag ervoor ben ik dan dus het meest vruchtbaar?

@Charissa wrote:

He een topic voor stoppers ook voor november/december! :smiley:

Wij hebben gisteren besloten dat we na mijn volgende menstruatie, dat is eind oktober zullen gaan voor een tweede :smiley: :smiley: :smiley:

Hee dan denk ik dat wij zo ongeveer gelijktijdig oplopen! Als ik goed gerekend heb kan het dan op z’n vroegst een augustusbaby worden en dan zit tussen onze vakantie nog de hele maand juli… Soms twijfel ik daar ook wel aan nog hoor want dan ga ik alsnog hoogzwanger met vakantie natuurlijk maar ja… ik kan m’n geduld niet nog langer op de proef stellen denk ik… In elk geval welkom ook hier, Charissa! En… ook fijn dat het met je relatie weer goed loopt nu! :thumbup:

@Wawa wrote:

Mamalena, Peetje en ik vanaf nu en Pino in november? Ik zie bij de andere stoppers ook lijstjes. Hoe kunnen we dat maken?

Ik wil binnenkort wel even kijken of ik iets kan maken. Welke gegevens willen we daar in elk geval in?

Wawa ik weet niet helemaal precies hoe het zit… (moet me daar ook nog helemaal in verdiepen)… Maar… je kunt ook gewoon héél véél klussen rond die dagen voor de zekerheid haha :wink:

@pino wrote:

@Wawa wrote:

Ik wil binnenkort wel even kijken of ik iets kan maken. Welke gegevens willen we daar in elk geval in?

Uhmmmmm, naam, leeftijd moeder, eerste/tweede/derde kindje??? laatste ongi en cyclusduur? Ik roep maar wat hoor.

Wij zaten dus ook te rekenen met de data (als het in één keer raak is uiteraard). Vakantie is dan aangebroken en aangezien ik dan bouwvak heb zou het mooi uitkomen, lekker lang verlof…

Maarrrrr dan moet het wel in één keer raak zijn. Dit was wel het geval bij Loïs maar we gaan erniet vanuit :mrgreen: dan valt het altijd mee!

hmmm over het lijstje…

Naam, Leeftijd, hoeveelste kindje, nod :think: :think:

Hetzelfde dus als wat Wawa zegt :mrgreen:

@pino wrote:

Wawa ik weet niet helemaal precies hoe het zit… (moet me daar ook nog helemaal in verdiepen)… Maar… je kunt ook gewoon héél véél klussen rond die dagen voor de zekerheid haha :wink:

Daar zijn we al druk mee bezig! :roll:

Vandaag trouwens een dag flink schoongemaakt. Ons kindje is een dagje naar de creche. Mijn man en ik zijn vrij. We hebben het hele huis schoongemaakt inclusief ramen. waar je maar zin in hebt! Maar ja, het was allemaal wel even nodig.

@Charissa wrote:

Maarrrrr dan moet het wel in één keer raak zijn. Dit was wel het geval bij Loïs maar we gaan erniet vanuit :mrgreen: dan valt het altijd mee!

Tot nu toe zijn we met meiden bij wie het de eerste keer raak was.

Ik ben dus heel benieuwd. :smiley: