Toekomstige mei-mama's ?

Nog niet bestellen he, straks wordt je helemaal niet ongesteld en dan heb je die dingen in huis :pray:

Ik heb toch maar weer een banner gemaakt, vond ik wat vrolijker staan :slight_smile:

Zit een beetje te twijfelen, kan ze natuurlijk nu toch wel bestellen, heb ze dan over 2 dagen binnen en kan er dan gelijk een testje tegenaan gooien. Maar kan beter even wachten, denk ik. Had er ook al aanzitten denken, dat als ik ze nu bestel en ik wordt zwanger, dat het dan zonde van mijn geld is.

Das inderdaad wel, het staat vrolijker, ga er zelf alleen steeds dan op kijken :? en dan duurt het zo lang

Oh Tammy, ik dacht dat jouw vruchtbare periode al voorbij was, ik heb niets gezegd, je moet het zelf beslissen :silenced:

Nee het is juist goed dat je het zegt. Zo kan ik er over nadenken, heb eigenlijk ook met mijn vriend afgesproken dat we vanaf volgende ronde pas met die testen aan de slag gaan, dus laten we dat dan maar doen hé.

Zit nu in mijn vruchtbare periode, heb mijn eisprong nog niet gehad, maar denk wel dat hij een van deze dagen komt.

Hoi, hoi,

Tammy, officieel heb ik zondag mijn NOD, maar ik denk dat ik maandag NOD heb, omdat ik na mijn gevoel de 15de dag mijn eisprong had. Maar we zullen gaan zien. Begint stiekem wel spannend te worden. Ik moet wel zeggen dat het nu wel anders is als bij mijn eerste. Als ik nu ongesteld word vind ik het natuurlijk ook niet tof, maar als ik m’n ventje zie rondlopen denk ik “wat een mooi en gezond ventje hebben we toch”, de rest komt vast wel goed. En we zijn pas bezig (juni stopper).

En hoe is nu bij jouw?

Qua spulletjes van te voren kopen, zou ik ook nooit doen. Toen ik van Luuk zwanger was ging ik pas iets kopen toen de 3 maanden voorbij waren. Heerlijke tijd was dat, en ik hoop dat iedereen hier dat mee gaat maken, en natuurlijk heeeeeeeel snel!!!

Weet iemand trouwens op welke site je een temperatuurkaart kan invullen. Ik ken alleen de engelse site fertility friends???

Liefs Priscilla

Ik ben nu een half jaartje bezig en zit nu in mijn vruchtbare periode, dus hard aan het klussen :D. Wij gaan voor de eerste, dus het is allemaal nog erg spannend. 6 september heb ik als het goed is mijn NOD, dus we zullen zien. Wat betreft de temeperatuurkaart zou ik het niet weten, heb ook al eens lopen zoeken, omdat ik niet zo’n ster ben in engels, maar niks gevonden.

Tammy, spannend voor je, ik ga voor je duimen :thumbup: Ben je trouwens wel aan het temperaturen??

Normaal ben ik nu aan het werk, maar onze Luuk is ziek. Hij ligt nu lekker te slapen. En moeders gezellie achter de computer.

Hebt er trouwens nog iemand dit weekend NOD??? Zou gezellie zijn, haha

Liefs Priscilla

Ik vind stiekem een keer bij Prenatal naar binnen erg leuk, maar koop ook niets. Wel de neiging hoor, maar heb met mezelf afgesproken dat als ik echt een positieve test heb, ik dan pas iets mag kopen…

( En dan wordt het een speen met " papa is the best" en die geef ik dan in de trant van " o ja, had nog wat kleins voor je!!! " :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

x

hallo dames

moest eerst weer een kwartier bijlezen haha zit te wachten op me vriendin we gaan zo schilderen!!

verder gaat met mij alles goed ik ben er minder mee bezig maar vind het hier wel gezellig en ben benieuwd wanneer de eerste zwanger wordt!!

gaan we mei mamma’s sluiten als er niemand zwanger is in aug? en dan gaan we voor de juni mamma’s?

nou meisjes ik ga nog ff verder lezen op aug stopppers en april stoppers!!

heb er een hobby bij haha.

verder slik ik nu netjes de capsules.

Je kan als je deze ronde niet niet zwanger bent ervoor kiezen om naar de wannabe Juni mama’s te gaan. Meestal wordt er een nieuw topic gemaakt en daar verhuizen we dan naar. schilderse.

Ik heb toch maar ovulatietesten besteld, hoop dat ik ze morgen in huis heb, kan ik gelijk gaan testen. Ben echt heel benieuwd, eigenlijk. Had eigenlijk met mijn vriend afgesproken dat ik pas vanaf volgende ronde, als ik dan niet zwanger ben te gaan testen, maar nu ik het had besloten kon ik toch niet wachten. :smiley:

Haha Tammy, ik snap het hoor, je nieuwsgierigheid :wink:

Priscilla, geen idee of zo’n temperatuurlijstje ook in het nederlands te vinden is, zou wel fijn zijn, want ik kwam er niet erg uit bij die fertilityfriend. Ik heb me wel aangemeld en ook alle ‘lessen’ ontvangen, maar nog niets gelezen :oops: Omdat het engels is heb ik d’r niet zo’n zin in :think:

Ik had dat dus ook al, maar ik ben echt een ramp met engels en vooral lezen :?. Heb wel een 10 voor engels op mijn diploma staan, rara hoe kan dat?? Heb mijn engels deels door een vriendin laten maken die heel goed in engels is :oops:. Erg hé. Had echt slapeloze nachten als ik een mondeling voor engels had en toch moet ik zeggen dat ze me elke keer reuze mee vielen, kon het volgens mijn leraar beter dan ik zelf dacht :think:

Avond!

Ik kome ven snel buurten, heb het erg druk dus niet echt tijg gehad om bij te lezen :cry:

Maar ik voel mijn eisprong ook, het voelt eigenlijk als ongi-pijn, maar dan vaak heel heftig aan een kant en soms minder heftig.

Opzich is dit wel een gezellig clubje zo! We kunnen straks doorsluizen naar de juni-wannabe’s, maar evt ook eigen topic openen met

Kletsenkousen on the run ofzo en door gaan tot de laatste zwanger is :mrgreen:

Tot morgen!

priscilla01: ook ik denk dit weekend mijn NOD te hebben. Pas als er woensdag nog niks is dan ga ik denk ik maar voorzichtig aan een test denken. Wordt dus er spannend.

Het is voor ons het eerste kindje en we zitten pas in de tweede ronde, dus ik zal nog nergens van uit gaan. We hebben alle tijd.

Sterkte en succes

Dames: die temp. lijstjes zijn ook heel erg makkelijk zelf te maken. Ik maakte er altijd eentje in excel en hield het dan gewoon op papier bij. Legde die bij mijn bed met een pen en noteerde er zo alles op.

Ik heb hem hier nog op mijn pc staan, dus als je hem wilt hebben, stuur me dan even een PB met je email adres en dan mail ik hem naar je door met uitleg erbij.

Ha Dames,

Tammy, veel plezier met klussen zet hem op he haha. :wink: Laten we hopen dat er mooie meibaby uit voort komt. :lol:

Twinkie, dat word spannend, ik :thumbup: voor je.

groetjes Leonie :smiley:

Priscilla: Voel je je trouwens anders ofzo?? Het is wel heel spannend voor je, zal voor je :pray:. Ben nog niet bezig met temperaturen, wel 1 keer gedaan, maar dat vond ik zo’n gedoe. Dat wil ik het liefst nog even uitstellen. Heb ovulatietesten bestelt, als het goed is zijn ze morgen binnen en kan ik ze gaan gebruiken. Ben echt heel benieuwd.

Becca: Das wel een idee om van dit clubje de kletskouzen te maken. Kijken we aan het eind van de maand wel even. Vind het wel leuk, maar, ja er is wel een maar :wink: , vind het juist wel leuk dat hier dames komen die allemaal nog bezig zijn voor een kleintje. Ik klets namelijk ook bij de aprilstoppers mee en heb gemerkt dat wanneer de meeste eenmaal zwanger zijn, afhakken en naar de 9 maanden mama’s gaan. Als je er elke maand wannabe … van maakt, kom er steeds meer meiden bij en vallen er ook steeds weer wat af, dan heb je niet dat er op een gegeven moment nog maar een paar meiden zijn. Snap je wat ik bedoel?? maar als jullie er de kletskousen van maken, ga ik wel mee hoor.

Twinkie: Ook voor jou dus een spannende tijd. heb je al ergens last van?? Hoop het echt voor je :pray:.

Leonie: Jij natuurlijk ook hé :wink:. ben echt heel benieuwd. Zal wel heel leuk zijn als sterre, jij en ik tegelijk na al die maanden samen kletsen zwanger raken. Ga er heel hard voor :thumbup: :thumbup:.

Weltrusten allemaal :-*

Wat is het toch gezellig hier zeg!

Ben trouwens heel benieuwd hoeveel meiden deze maand zwanger zullen worden… En anders gaan we lekker gezellig naar de toekomstige juni mama’s!

xxx

Ik ben wel benieuwd hoeveel meiden er hier nu mee kletsen, ik hou het niet meer zo erg bij. Zullen we het lijstje weer even wat updaten?

Woeshi, waar ben je? Kun jij hem aanpassen als alle nieuwe even hun gegevens in dit lijstje erbij zetten?

Esther: 31 augustus

Bec: 1 september

Woeshi: 2 september

Sterre: Ongeveer 5 september

Tammy: 6 september~

Leonie: 12 september

Goedemorgen dames,

Ha Tammy, ja ik hoop ook zeker dat we meimamma´s worden. Heb je de ovulatietesten al gebruikt.

Ik wel vanmorgen maar niks dus nog ff wacjhten, ik doe om de dag een test omdat mijn cyclus varieert van 28 tm 32 dagen. Ik zou dan dus vanaf morgen tm dinsdag ergens vruchtbaar kunnen- moeten zijn.

Twinkie, merkl je al wat

groetjes Leonie