Toekomstige mei-mama's ?

Ohnee, toch niet, mail liep op achter :smiley:

Maargoed, waar was ik gebleven :think:

Becca:

Ik had het op een gegeven moment gewoon elke maand: zere tieten, buikpijn, noem maar op...en toch gewoon ongesteld worden. Alle klachten zeggen dus gewoon echt geen hol....

Wat druk je je weer subtiel uit, heerlijk :mrgreen: Maar ik ben het dus wel helemaal met je eens 8)

Ha Dames,

Kayleigh, nee ik testte positief op mijn NOD dag en zes dagen daarna alsnog ong geworden.

groetjes Leonie

Hoi meiden,

effe geleden, maar druk bezig met het verven van de schuttingen in de tuin.

Hier wordt het al aardig spannend, nog effe geduld. En Becca ik ga ook effe wachten met testen tot een aantal dagen erna, wantja ten eerste zonde van de testen en als je zwanger bent inderdaad dan ben je het een week later ook nog. En die verschijnselen zeggen niks, vorige maand ook van alles gehad marre niks hoor. Nu een een beetje misselijk, maar dat kan goed niks zijn. Dus we gaan lekker door met het verven van de schuttingen, haha…

Liefs Priscilla :smiley:

hallo dames heb f een halve dag niet meer gekeken en moet meteen een uur bij lezen!!

ik heb vandaag bij de etos multi zwanger worden gekocht foliumzuur en groene thee was 7,50 en je doet er een maand mee dus dat valt weer mee.

en een zwangerschaps test van de etos 2 stuks 13,00 hoe duur zijn die andere??

nou maar hopen dat ik ze snel nodig heb!! maar goed ik ga er niet van uit.

ben vandaag ook in de prenatal geweest sjongen jongen jongen wat een leuke dingen hebben ze er!! wil wel als ik zwanger ben weten of het een jongen of een meisje wordt haha maakt mij niet uit voor allebei hebben ze bergen leuke kleding!!

heb twee rompertjes gekocht dat mocht vanmezelf!!! 1 voor de liefste papa die krijgt me vriend vanavond en 1 met lime groen nijntje!!

jullie zullen wel denken die is gek!! haha ben ik ook ach die 6 euro boeien!!

Ik ben pas ongesteld geworden en heb ookal zwangerschaps verschijnselen vrijwel onmogelijk dus veel plassen misselijk raar gevoel in me buik noem het maar op haha.

Oh, hou op hoor! Ik kan ook de Prenatal binnen lopen, en echt helemaal wegdromen! :wink: Ik hoop zo dat het snel raak is, want heb al zo ontzettend veel dingetjes gezien die ik gewoon wil hebben!

Had laatst ook bijna een supergaaf pakje meegenomen, maar heb hem toch maar laten liggen…

Het wordt nog wat als ik echt zwanger ben zeg… :oops: :shock:

Hihihi

x

Nee, ik ga geen prenatal binnen :naughty: Ik zou mezelf er alleen maar gek of verdrietig mee maken ben ik bang.

En, als ik wel zwanger ben, nou dan is het eerste rompertje mijn beloning :inlove:

@Sterre74 wrote:

Nee, ik ga geen prenatal binnen :naughty: Ik zou mezelf er alleen maar gek of verdrietig mee maken ben ik bang.

En, als ik wel zwanger ben, nou dan is het eerste rompertje mijn beloning :inlove:

Moet zeggen dat ik het nog best goed achter me kan laten… Helemaal nu ik weer lekker aan het werk ben, druk in ons nieuwe huisje aan het rommelen ben en nog aan het nagenieten ben van onze bruiloft… :dance:

Manlief is helemaal enthousiast, wil het liefs vandaag nog een positieve test zien. Hij heeft zelfs al een kamertje gezien, wipstoeltje en zelfs al flessen! :shock:

Hihihihi

Hahaha Lautje, wat heerlijk dat je man er ook zo mee bezig is! Ik geloof niet dat die van mij over flessen heeft nagedacht of zal na gaan denken, hahaha, laat dat maar aan mij over 8)

Ik heb nu ook een pijntje in mijn onderbuik, dat heeft iets met de eisprong te maken, want ik heb het vaker deze tijd, maar het kan niet de eisprong zelf zijn, vaag dan eigenlijk he. Sommige vrouwen voelen de eisprong echt, maar ik niet denk ik. Of ik herkende het nooit :think:

ik heb mezelf voor genomen om lekker ons huisje af te maken,verven van de zolder enzo en we zien wel wanneer het zover is!!

kunnen we in ieder geval nog even sparen!! misschien ook wel lekker kan ik tenminste echt kopen wat ik wil!!

maar goed ze zeggen dat het in het begin normaal is om er zoveel aan te denken hopen dat het wel wat minder wordt.

morgen lekker met een vriendin de dag door brengen met lekker veel kletsen.

nou dag dames!!

Kayleigh: Was er pas ook heel benieuwd na hoe lang zoiets nou duurde voor het ingenesteld was en vond het ook erg lang, maar het is toch echt zo.

Sterre: Gewoon lekker aan de klus gaan, om de 1 a 2dagen :D, dan zit je altijd goed. Welke testen gebruik jij?? Hij zal vast een deze dagen donkerder worden, als er nu al een licht streepje staat.

Priscilla: Jij hebt je NOD toch dit weekend of heb ik het fout??

Bianca: Ik heb je een pbtje gestuurd. Welkom bij de club, je lichaam is je echt voor de gek aan het houden, heel iritant :?

Ook ik ga uit prencipe niet bij babywinkels naar binnen :naughty:. Denk dat ik mezelf alleen maar meer gek van maak. Als ik dingen zou gaan kopen, ga ik er alleen maar meer naar verlangen en das ook niet bevordelijk voor het zwanger worden. Denk dat hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer spanning er in je lichaam komt. Nou hier beetje een baaldag gehad. Wist niet wat ik moest doen, had nergens zin in en was best chago, nu gelukkkig niet meer :).

Sterre: Ik voel mijn eisprong eigenlijk ook nooit hoor, heb de dagen ervoor wel steekjes links en rechts, maar echt iets specefieks nee, dat niet.

Zijn er hier dames die hun eisprong voelen en zo ja wat voelen jullie dan??

Wat is het hier toch een gezellige boel! :smiley:

Sterre, ik denk dat ik idd maar doorga met de ovutesten en dan heel hard :pray: voor een mooi ei!

Het zou toch helemaal super zijn dat ik nu en veel kortere cyclus had…

Heb jij al eerder ovulatietsesten gebruikt of is dit voor jou ook de eerste keer? Weet het niet meer :oops: Zwangerschapsdementie begint alvoor ik zwanger ben haha :wink:

Heb jij wel een regelmatige cyclus dan en op welke dag zit je nu?

Voor alle prenatal-verslaafden: ik kan het me heel goed voorstellen hoor, vooral die ienieminie-maatjes zijn echt superschattig!

Ik loop er ook altijd wel even doorheen als ik in de buurt ben, gewoon even kijken en soms kom ik nog wel eens wat leuks tegen voor Robbin…

Maar ik duik zo mijn bedje in. Morgen weer voor het eerst aan het werk na 6 weken vakantie!

Morgen zijn we ook een jaar getrouwd! :dance:

Liefs, Daantje xxx

Zal ook voor jou duimen voor een mooi ei :pray:. Gefeliciteerd allvast voor als ik het morgen vergeet.

Daantje: Gefeliciteerd!!! :clap:

Nou, gisterenavond flink geklust, hoewel ik mijn ei pas ergens volgende week donderdag zou moeten hebben. :oops:

Toch maar besloten dat we gewoon om de dag gaan klussen, want ik heb geen iedee wanneer ik mijn eisprong heb… En of mijn cyclus deze maand weer netjes 29 dagen is, is ook nog maar de vraag!

En het is gewoon zo ontzettend leuk/lekker/ enz enz enz!!! :oops: :lol: :oops:

Manlief vind het ook helemaal geweldig!

xxx

Tammy, ik voel mijn eisprong wel iedere keer.

De ene keer wel meer dan de andere hoor, maar toch.

Het is een beetje moeilijk om te omschrijven, maar hou het maar op steken links of rechts onder in de buik. (bij de eierstokken)

Soms doet het zó zeer dat ik er krom van loop, haha.

Maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg.

Dan weet ik weer waar ik aantoe ben, haha.

Meteen na de ‘ovulatiepijn’ (zoals ze dat dan noemen) worden mijn tepels gevoelig.

Dat heb ik dan ongeveer een dag of 2.

De laatste 4 of 5 dagen voor de NOD krijg ik dan gevoelige borsten.

En dat is de ene keer ook meer dan de andere keer.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Esther :**:

Wat is het rustig hier, dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt.

Lautje: Is ook het beste om om de dag te klussen. Hier weet ik ook niet precies wanneer mijn eisprong is. we zijn nu een half jaar bezig, als het deze ronde niet raak is gaan we evulatietesten gebruiken.

Juf_essie: Ik heb dat gevoel ook wel zo rond mijn eisprong, maar dat zijn dan wel meerdere dagen, dus weer geen pijl op te trekken. We gaan gewoon als het deze ronde niet raak is ovulatietesten gebruiken.

Nou tot vanavond :-*

Grrrr vergeet ik dat testje te bekijken! Je moet 10 min. wachten voor het goed zichtbaar is, maar wel binnen 20 min. Nou ja, nu is er dus een half uur voorbij en staat er een heel licht streepje, lichter dan gister. Nou weet ik het ook even niet meer hoor. Als ie morgen nog lichter is dan was het misschien toch gister wel positief? Zucht, toch wel gedoe…

Gelukkig zijn we wel aan de klus dus daar zal het niet aan liggen… :wink:

Essie, wat jij beschrijft herken ik wel, met die gevoelige tepels en borsten, het lijkt wel of ik nu pas mijn lichaam wat dat aangaat leer kennen. Al heb ik die steekjes dus niet, maar vooruit :wink:

Daantje, ik gebruik de testen voor het eerst inderdaad, omdat ik niet zeker wist wat ik als de eerste dag van mijn cyclus kan tellen. Maar sinds dat donkerdere streepje van gister denk ik toch dat vandaag dag 14 van mijn cyclus is, omdat 14 dagen geleden op woensdag het heldere rode bloedverlies goed doorbrak, daarvoor was het 4 dagen bruine rotzooi :sick:

Ow jee, nou je weet in ieder geval dat je eisprong ergens rond deze periode licht. Las er wel wat over op internet, dat het soms voorkomt dat het streepje niet donkerder wordt dan het teststreepje. Welke testen gebruim jij eigenlijk??

Van Matcare Tammy :slight_smile:

Ik ga ze denk ik bestellen bij sensitest, moet nog even kijken. even surfen kijken waar de beste ervaringen mee zijn.