Mijn NOD is 2 september, als het raak zou zijn zou ik volgens internet dus een meimama worden. .
Nog meer mensen die mei-mama willen worden? Of uitgerekend zijn in mei?
:lol: dit topic wordt maandelijks meer regel dan uitzondering :mrgreen:
Maarre: :thumbup: Woeshi, hoop dat je hier over een week of 3 goed nieuws kunt posten!! En succes he…
Ik hoop het ook, we doen braaf ons best :lol: .
Ik doe mee, gezellig samen wachten, ohnee, eerst aan de klus
Het was even rekenen, mijn nod is ergens tussen 1 en 5 september.
Ik het een poosje geleden al een topic geopend over mijn cyclus, ik vind het maar raar hoe het gaat en kan daardoor niet goed bepalen wat nou de eerste dag van mijn menstruatie is, vandaar ook dat ik ovulatietesten heb gekocht, die ik binnenkort dus voor het eerst ga gebruiken.
Bij de vorige 2 soortgelijke topics las ik een beetje mee, maar het lijkt me leuk om nou eens mee te doen.
Oja, ik ben in april gestopt met de pil.
Grappig, ik ben ook in april met de pil gestopt! Alleen pas in juli er echt voor gegaan, omdat we eerst nog even op vakantie wouden.
Veel succes met de ovulatietesten. Is het zo’n test met je urine?
Ja, met urine in een potje moet je testen, en een stripje erin houden, tis wel nog nieuw voor me, maar ik vind het ook wel interessant.
Ik wil ook wel een mei-mama worden… (April lukt niet meer…)
Maar als het mijn NOD (6/7 september) is, zitten we net een aantal dagen in Amerika… En we komen pas 26 september terug… Dus heeft het weinig zin om mij op een lijstje te zetten…
Succes dames…
Hoi!
Ik heb ook al meegeschreven met de wannabe aprilmama’s, maar kreeg helaas zondag de :twisted: :twisted: :twisted: op bezoek…
Ik heb 1 zoontje die bijna 2 wordt. Ondertussen 2 keer een MK gehad en een hele onregelmatige cyclus. Op advies van de gyn vandaag met clomid begonnen voor een goed en eerder ei!
We wachten af ( natuurlijk wel actief haha ) en hopen dat ik deze medicijnen maar heel kort hoef te gebruiken!
Ben ook van plan om ovulatie-testen te gebruiken deze cyclus, ook nog nooit eerder gedaan… Spannend!
Tot gauw, vind het gezellig om hier mee te kletsen…
Hoe is het met jullie?
Over mijn NOD kan ik dus nog niet zoveel zeggen, eerst maar even zien wat de clomid doet…
Ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes, Danielle
Noortje, wie weet kan je bij terugkomst op een veel leuker lijstje
Daantje, jij hebt al heel wat achter de rug :hug:
Ik denk dat ik morgen maar vast ga beginnen met de ovulatietesten, ik heb er 10 van matcare, de goedkoopste, als ik morgen begin hoop ik toch wel genoeg te hebben daaraan
Zeg, weten jullie hoe dat ookalweer zit? Is het bij een normale cyclus zo dat je 14 dagen na de eisprong ongesteld wordt?
Ik meen mij te herinneren dat ik altijd een regelmatige cyclus had, ik heb maar kort de pil gebruikt (of helemaal niet, ben het vergeten) tussen mijn 2 kinderen in. Nu vind ik het heel raar gaan, ik hou het op ‘ontpil-verschijnselen’ wat volgens mijn zus een half jaar kan duren, er zijn nu bijna 5 maanden om.
Lijkt me super om een mei 2008 mama te worden, mijn nod is ook ongeveer 2 september! 2 jaar geleden teste ik op 2 september (toen ook mijn nod) positief en was uitgerekent op 11 mei 2006.
Uiteindelijk wilde Amy liever een april kindje zijn en kwam 3 weken eerder, lijkt me ontzettend leuk om dit jaar weer op 11 mei uitgerekent te zijn, maar aangezien we al voor nr 2 bezig zijn vanaf okt '06 , verwacht ik er niet zo veel van…
Ha Dames,
Ik ben in april gestopt met de pil en praat dan ook mee met de april stoppers. Maar zou heel graag een mei mamma willen worden, ik ga mijn best doen, mijn NOD dag zit tussen 10 en 12 september. Ik heb geen regelmatige cyclus nu 28- 29/30/34 dus ik neem de klusdagen erg ruim.
groetjes leonie
Hoi Dames,
Ook mij lijkt het super om een mei mama te worden, al heb ik dat eerlijk gezegd bij elke maand . Maar voor de zomer is toch ook wel weer leuk, kun je straks lekker met de kleine wandelen. Het zou leuk zijn als het deze ronde raak zal zijn, dus we zien het wel. Iedereen heel veel succes.
:-*
Hoi allemaal,
spannend allemaal.
Ik ben gestopt in juni, en we gaan voor een broertje of zusje voor Luuk.
De eerste 1,5 maand flink last gehad van ontpillen (leek wel zwanger), maar nu na mijn ongi 29 juli nergens geen last van gelukkig. Mijn NOD is 26 augustus.
Afgelopen week klusweek gehad, dus nu maar afwachten…spannend!
Ik hoop natuurlijk een mei mamma te worden, we zullen het gaan zien.
Iedereen succes gewenst :thumbup:
Gr. Priscil
Hee Tammy en Leonie Gezellig met z’n 3en een mei mama straks :inlove:
Voor het eerst ovulatietest gebruikt, nou, geen spoor nog hoor, van een eisprong. Ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat. Ik ben zó gewend om zodra ik thuis kom te gaan plassen! Nu moest ik nog zeker een half uur wachten, omdat je 4 uur niet geplast mag hebben. Dus je moet er wel goed rekening mee houden, omdat ze aanraden het elke dag rond dezelfd tijd te doen. Nou heb ik dit weekend overdag niet veel bijzonders, maar ik ga geloof ik niet in de wc van de v&d ofzo dat doen :shock:
Ik las ooit een boek en daarin deed een vrouw een ovulatietest in het vliegtuig :mrgreen:
En morgen ben ik 2 uur later thuis dan vandaag :think: nou ja, daar ga je al. We zien het wel… :roll:
Sterre: is het niet handiger om de test dan in de ochtend te doen als je uit bed komt? Dat deed ik als ik er ze eens gebruikte.
Helaas mag je de matcare testen niet met ochtend urine gebruiken Becca, vandaar het gedoe zeg maar. Ik las laatst wel ergens dat je ook ovulatietesten hebt die je met ochtend urine mag gebruiken, maar die zijn veel duurder :?
@Sterre74 wrote:
Helaas mag je de matcare testen niet met ochtend urine gebruiken Becca, vandaar het gedoe zeg maar. Ik las laatst wel ergens dat je ook ovulatietesten hebt die je met ochtend urine mag gebruiken, maar die zijn veel duurder :?
Oh, dat wist ik helemaal niet! Ik had die van matcare en van clear blue en gebruikte die allebei in de ochtend :think:
HOI,
Ik probeer ook om een mei mama te worden!!
Mijn zoontje wordt 12 september 2 jaar en mijn NOD zit ook rond die datum ergens!!
(zou een leuk cadeautje zijn, ook al snapt hij er niets van :mrgreen: )
Succes allemaal met KLUSSEN :mrgreen:
Ha Sterre,
Ja ik hoop ook dat jij, Tammy en ik mij mei mamma´s kunnen worden. Voor de rest van de dames hoop ik dat natuurlijk ook. Ik moet nog even wachten omdat te weten.
Stond vandaag te dubben om een ovulatietest te kopen, maar mijn gevoel wil het nog niet. Ik wil het eerst zo proberen en als het over een maand of drie nog niet zover is dan ga ik daaraan denken. maar als jij natuurlijk succes zou hebben deze maand wil ik er wel eens over nadenken.
groetjes Leonie
He minniemouse,
Dat is lang geleden zeg! Ik heb nog meegeschreven en hgelezen met de september 2005-mama’s. Robbin wordt 25 september 2!
Nu allebei een mei-mama zou natuurlijk super zijn!
Omdat ik deze ronde ben begonnen met clomid heb ik nog geen idee wanneer mijn NOD is. 12 augustus ben ikvoor het laatst ongesteld geweest…
En voor alle nieuwe mei, meeschrijvers… welkom!
Duimen dat we allemaal naar de echte mei-mama’s doormogen…
Groetjes, Daantje xxx