Toekomstige mei-mama's ?

Esther: 31 augustus

Bec: 1 september

Woeshi: 2 september

Sterre: Ongeveer 5 september

Tammy: 6 september

Leonie: 12 september

Lautje84: Ongeveer 12 september

( Liever niet natuurlijk :lol: :lol: :lol: )

Hallo meiden,

nou hier is gisterenavond oma op bezoek gekomen :evil: :evil: balen, veel te vroeg, ik had nu maar een cyclus van 24 dagen. Ik snap er helemaal niks van. Dus we gaan op voor de volgende ronde. Ik heb mijn banner gelijk aangepast en toch maar op 28 dagen gezet, want ik weet het niet meer.

Enne Twinkie we gaan hier hard duimen voor je het weekend, ben benieuwd… :thumbup:

En de andere meiden hoe gaat het allemaal??

Liefs Priscil

Hallo meiden,

Hier een ervaren mei-mama :smiley: :smiley:

Tomas is van 2 mei 2005 en Suzan van 16 mei 2007!!!

Mei is echt een supermaand dus ik zal duimen voor jullie allemaal!!!

Dikke :-*

He, balen Priscilla! Ik had het vorige maand ook, opeens 24 dagen, ipv 27/28. Ben deze maand zeer benieuwd…

Lastig he, dat je niet weet waar je aan toe bent. Nou ja, je hebt in ieder geval niet heel lang in spanning gezeten toch?

Ha Wolkje, jij bent zeker ervaren! Nog tips voor ons? :wink:

Lautje: Hoop dat we eigenlijk niet door hoeven te stromen naar de wannabe Juni mama’s :pray:

Leonie: Nou blijven testen, komt vanzelf een streepje. Heb ze binnen gekregen, zit nu heel hard mijn best et doen om mijn plas op te houden en das best lastig :shock:. Nog even en dan ga ik testen, liefs 17.00, maar denk dat ik dat niet ga reden.

Priscilla: Balen meid :hug:. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :pray:. Hoop dat er dan wel zo’n wondertje in je mag groeien.

Wolkje: Das wel heel toevallig 2 kinderen in dezelfde maand :). hoe krijg je dat voor elkaar, iets speciaals gedaan :wink:

Hee Tammy, ik zat even te zoeken naar die sensitesten, die zien er bijna hetzelfde uit als van matcare (ik heb alleen de goedkoopste bekeken, die kleine dip stickjes) en die mogen dus wel met ochtend urine, had ik dat maar eerder bekeken. Nou ja, ik heb d’r nog maar 1, dus volgende keer bestel ik dus sensitest geloof ik. Of wie weet gok ik het de volgende keer…moet er nog over nadenken.

Maar waarom dan je plas ophouden? Bij de matcare testen stond dat je niet extra moest gaan drinken, had iets met de concentratie te maken denk ik, van veel water krijg je natuurlijk ‘dunnere’ plas.

Over 2 kinderen in dezelfde maand gesproken, 2 van mijn zussen hebben dat ook! Allebei met 3 jaar er tussen. De een heeft er 2 in april gekregen, en de ander kreeg er 2 in juli. En die zussen zijn een tweeling, best grappig he.

Ik kreeg er 2 met bijna 4 jaar ertussen! In februari en in oktober, volgens mijn ex-schoonmoeder kwamen de meeste kinderen in de familie uit een maand waar een ‘r’ in zat. Maarja, nu heb ik een andere man en dus niets meer met die ‘r’ te maken, hahaha, mei, kom maar op! :pray:

Weet dat ik niet meer moet drinken, maar drink van altijd al best veel. Heb vanmiddag een halve liter gedronken, dus tja, dan moet je wel hé :?. Zag het ook dat ze met ochtendurine gedaan konden worden, stond alleen wel in de beschrijving dat het beter was om dit op de dag te doen. Staat het liefst niet met ochtendurine het kan dus wel. Hou het gewoon nog even op, dat kan niet zo’n kwaad. Heb om 2 uur namelijk voor het laatst geplast.

Grappig dat er in je x mans familie veel kinderen geboren werden in een maand met een r. hopelijk wordt mei dan nu jou maand :pray:

Nou heb er hier een ovulatietestje tegenaan gegeooid, maar er was nog niks te zien. Zit nu op dag 19 van een cyclus van 33 dagen, ga er vanuit dat dat ongeveer weer zo is. Ben benieuwd wanneer ik er iets op te zien krijg.

he Priscilla :hug: :hug: Dat is gewoon k l o t e zeg!!! :hug: :hug:

Ik heb eigenlijk sinds ik ong de eisprong gehad moet hebben wel al last van buikpijn. Dat is lang geleden voor me, maar ik pin me er niet op vast :snooty: Ik heb al vaker gehad dat mijn lichaam me voor de gek hield, dus ik trap er niet meer in :naughty:

Tammy: ik snap je redenatie volkomen! Dan laten we het lekker zo hoor, want je hebt wel gelijk, het is jammer als er toch weer mensen afvallen dan.

he tammy

f over die cyclus ik weet de mijne nog niet maar aan de jouwe te zien is het heel vaak anders!!

nu ben ik uit gegaan van me cyclus van de pil das 28 maar het kan dus zijn dat ik 13 sept niet ongi wordt denk dat ik zwanger ben en mijn cyclus dus ook ineens 35 is ofzo??

mmmmm :think: vreemd dat lichaam van ons vrouwen.

heb ook steeds meer moeite met klaar komen nu we om de dag klussen!!

maar goed ik vind niet erg om niet klaar te komen als mijn vent het maar kan :wink:

nou nou ik vind allemaal maar vermoeiend hoor ben blij dat ik lekker weekend weg ga en hoop dat ik gewoon een makkelijk lichaam heb een een regelmatige cyclus maar die kans is waarschijnlijk net zo groot als in 1x zwanger zijn :roll:

heb even bij zwanger zijn gelezen over zwangerschaps kwaaltjes en heb iets heel bijzonders over dieren gelezen een kat en een paard

over dat alle vrouwen die zwanger zijn de kat op hun buik ging liggen en er niet van af was te slaan!!

en een paard dat altijd hard met zijn hoofd (kopjes) gaf nu ineens heel zacht met zijn hoofd tegen haar buik aan deed!!

en vrouwen die overtijd zijn en een negatieve test hadden maar toch zwanger aaaaa ik snap er niks meer van en vrouwen die gewoon ongesteld werden en al zoveel maanden zwanger waren mmmm niet meer lezen daar denk ik.

Toen ik voor de eerste keer zwanger wilde worden en stopte met de pil had ik gelijk een regelmatige cyclus van 28 dagen, helemaal perfect. Maar nu heb ik sinds ik gestopt ben in juni een cyclus van 21/28 en nu 24 dagen. Ik ben nu een temperatuurkaart aan het bijhouden bij fertility friends en dan zien we allemaal wel.

Het blijft een wonderlijk iets zwanger worden en ik hoop dat er snel iemand zwanger wordt hier, dan is er een reden voor een feestje :dance:

Ik ga nu lekker om de bank liggen met een stuk chocolade

Liefs Priscil

Mijn kat reageerde totaal niet op mijn zwanger zijn…de hond ook niet trouwens…

Maar voordat mijn vliezen braken, deed de kat wel heel erg vreemd en moest en zou op mijn buik. Nadat mijn vliezen waren gebroken, heb ik hem niet meer gezien, pas na de bevalling kwam hij voorzicht eens bij die “indringer” kijken.

Er valt geen pijl te trekken op de kwaaltjes…

heb weer zitten studeren op internet als je een cyclus korter dan 28 dagen heb kan je niet zwanger worden omdat het eitje dan niet goed gereipt is dus priscilla is niet erg dat je ongi ben deze maand had je maar cyclus van 24 en kon je niet zwanger worden.

nou ja natuurlijk is het niet leuk dat je ongi ben maar je heb je best gedaan!! het lag niet aan jou zal maar zeggen.

Becca: Klinkt wel positief, maar net als wat jij zegt je lichaam kan je voor de gek houden. Hier ook al een paar keer gebeurt :?.

Bianca: Tja, het is afwachten hé en ik heb niet eens zo’n onregelmatige cyclus. Er zijn vrouwen die worden de ene keer op dag 36 ongi en de andere keer op dag 50, das een echte onregelmatige cyclus. Het klopt niet helemaal wat je gelezen hebt op internet, het kan wel, maar het si moeilijker. Als je een cyclus korter dan 24 dagen hebt, dan is je cyclus inderdaad te kort. Bij de april stoppers is er iemand zwanger geworden met een cyclus van 24 dagen. Het kan wel, maar is moeilijker. Ik snap trouwens niet helemaal wat je met je laatste zin bedoelt :think:.

Priscilla: Had het er vanmorgen nog met mijn vriend over, dat het heel vervelend is dat je zo afhankelijk bent van wat je lichaam wil :eh:.

Ach ja, het zal wel om een reden zijn, maar waarom ik zou het niet weten :think:

tammy welke laatste zin?

zit f triest te zijn iemand in aug stoppers was 2e ronde zwanger en heeft vandaag echo gehad en was zwanger van tweeling maar hartjes klopte niet meer :frowning:

@bianca&? wrote:

dus priscilla is niet erg dat je ongi ben deze maand had je maar cyclus van 24 en kon je niet zwanger worden.

Wat bedoel je daarmee? Snap de zin niet helemaal.

Ow wat sneu, dat hoop ik toch niet mee te maken. Heb zelf een miskraam met 4.5 ongeveer gehad, was niet leuk, maar lijkt me lang niet zo erg dan als je het op de echo ziet en al verder bent.[/quote]

Jeetje, wat kletsen jullie veel af :lol: . Ik heb al de hele week geen tijd gehad om bij te lezen, nu weer niet, ga slapen.

Maar voor morgenavond heb ik zo te zien al leesvoer ;).

ps: iemand zei vandaag op mn werk ‘misschien ben je wel zwanger’ :shock:

dank je wel lieverd dat wist ik dus niet. Het is wat met al die cyclussen en zo. Ik had het er net over met mijn moeder aan de telefoon. Vroeger ging het echt anders. Toen zeiden ze gewoon van we gaan ervoor en voor ze het wist was ze zwanger. Ze wist niet eens wat een cyclus inhield en wanneer ze uberhaupt een eisprong had. En over het klussen nou gewoon wanneer ze zin hadden, vond ik wel leuk om te horen. Dus ik ga me niet druk maken. Ik weet een ding zeker, dat de Pil echt troep is zeg. Voordat je lichaam weer een keer op orde is…poehpoeh…

Liefs Priscil