Hé Tammy,
ja dat is inderdaad vervelend, marre ik denk maar aan het verhaal wat mijn moeder vanavond vertelde en dan komt het heus wel goed. Ook zonder die ovulatietesten. Als ik jouw was, lekker laten, anders ben je er elke dag de hele dag mee bezig, is niet goed voor je scheet!!
Slaap lekker,
Liefs Priscil
Priscilla: Denk dat er veel mee bezig zijn zeker weten invloed heeft op het zwanger worden, denk dat hoe meer je er mee bezig bent hoe meer spanning er van binnen zit. Dat zie je maar aan het verhaal van je moeder. Heb vergeleken met 3 maanden wel veel meer rust gevonden, kan het los laten en er minder mee bezig zijn. Heb een poos getempt, maar daar werd ik niet gelukkig van, was er echt veelste erg mee bezig de hele cyclus. Met die ovulatietesten valt het nu wel mee, die gebruik je ongeveer een dag of 5 en dan is het ook wel weer klaar, dat valt dus nog wel mee. Ik wil heel graag weten hoe mijn cyclus in elkaar zit, heb nu echt geen flauw idee. En inderdaad de pil das zeker troep, ben in december gestopt na 9 jaar gebruik en denk dat het er nu pas echt uit is, wel heel lang bijna 9 maanden.
Nou weltrusten allemaal. Tot morgen :-*
Jeetje, had weer even tijd nodig om bij te lezen!
Moet wel zeggen dat jullie wel super gezellig zijn hoor!
Ik hoop ook dat we lekker allemaal mei mama’s zullen worden, maar moet wel zeggen dat ik het met jullie zo gezellig vind dat als we juni mama’s zullen worden ik het ook niet zo vervelend vind hoor!!! :lol:
x
Hier vanmorgen weer geen streepje zit nu 13 dagen voor mijn NOD, dus het kan nog.
Hoi meiden,
Ben even afwezig geweest vanwege rustige, vrije dagen. Nu weer even beetje bijkletsen…
Tammy, onze cyclus loopt zo’n beetje gelijk, geloof ik. Spannend hoor, dat afwachten. We hebben best goed geklust, denk ik.
Bianca, goed dat je netjes je foliumzuur slikt nu :thumbup: Wat ben je aan het schilderen met je vriendin?
Twinkie, het weekend komt al flink dichterbij, succes met duimen! :thumbup: :thumbup:
Sterre en Woeshi, mag ik ook op het nieuwe lijstje? Mijn NOD is over zo’n 10 dagen, dus dat zal…3 september zijn zo’n beetje. Maandag over een week!
Verdorie Priscilla, jammer dat ‘oma op bezoek is gekomen’! Ik kende die uitdrukking nog niet zo (weleens gehoord), dus ik vond het eerst al vreemd dat je het niet leuk vond dat je oma op bezoek was geweest :roll: Veel sterkte met je volgende ronde. Je weet zeker dat het een ongi is???
Wolkje, bedankt voor je gelukswensen! Mei lijkt me inderdaad een mooie maand om een kindje op de wereld te zetten.
Bianca, over zwangerschapskwaaltjes en -kansen lezen werkt volgens mij meestal niet in je voordeel (ivm jezelf gek maken), maar dat van de poezen heb ik wel eerder gehoord, ja. Ik moet zeggen dat ik het bij onze poezen niet heb gemerkt, hoor.
Ohja, nu Becca het zegt, 1 van de poezen (ze is schuw) werd wel erg onrustig toen mijn bevalling naderder…
1 van de dames uit mijn dec2005-groepje was ook een paar dagen voor de NOD ongesteld…dacht ze. Maar het zette niet erg door en na een aantal dagen toch een test gedaan, toen bleek ze zwanger. Dat is dan dus geen kortere cyclus, maar een innestelingsbloeding, waarschijnlijk. Moeilijk soms, om te begrijpen wat je lichaam doet en bedoelt…
Wat erg Bianca van die tweeling die vroeg in de zwangerschap blijkt te zijn overleden. Van 2 naar 0 is dan toch wel een hele overgang
Tamy, je zegt een miskraam gehad met 4,5, bedoel je weken of maanden???
Priscilla, ze zeggen inderdaad over de pil da je vanaf dat je gestopt bent zwanger kunt raken. Volgens mij is dat 9 van de 10x niet het geval, je lichaam moet echt een beetje “ontpillen” en haar eigen cyclus weer op gang brengen…
Ik wilde dus na mijn zwangerschap echt niet meer aan de pil, dat werd hormoonspiraaltje.
Meiden die aan het klussen zijn; zet em op!
En meiden in afwachting van een NOD, sterkte met wachten. Probeer je op andere dingen te richten (makkelijk gezegd huh).
Heb vandaag over ‘de post’ mijn nieuwe laptop ontvangen, tikt heerlijk, ruikt nog helemaal nieuw en een mooi, groot scherm. Ben helemaal in mijn nopjes! Maarja, zit op mijn werk, dus moet nu toch echt wel even wat gaan doen :think:
Fijne dag!
Hé Kayleigh,
slim van je dat je na je zwangerschap geen pil hebt geslikt. Heb m’n vriendin ook gedaan en die was heel snel weer zwanger. Ik wilde bewust nog een hele tijd wachten dus ik dacht we gaan weer gezellie aan de pil. Ik had de eerste keer nergens last van nl.
Ik denk trouwens wel dat het een echte ongi is, want het was de 1e dag best wel heftig, nu bijna weg (wel vreemd zo snel), maar dat zal wel met het ontpillen te maken hebben denk ik. Dus oma gaat weer naar huis, hihi.
Het wordt hier wel spannende tijden meiden, ik ga voor jullie aallllleeemmmaaaalllll heeeel hard duimen :thumbup: :thumbup:
En allereerst is Twinkie aan de beurt, :thumbup: :thumbup:
Liefs Priscil
Esther: 31 augustus
Bec: 1 september
Kayleigh: 3 september
Woeshi: 2 september
Sterre: Ongeveer 5 september
Tammy: 6 september~
Leonie: 12 september
Lautje84:
Priscilla:
Bianca&?:
Uhh, wie vergeet ik nu?
Moest erg lachen om dat die oma die op bezoek kwam, hoe kun je daar nou inderdaad niet blij om zijn? hahaha. Moest meteen denken aan m’n eigen oma die had het dan over ‘opoe’ en dat vind ik ook erg grappig.
Ik heb het idee dat hier het wachten ook begonnen is, heb zomaar het idee dat het niet raak is :think: Waarom? Geen idee, gevoel. Ik voel me niet eens heel erg rot, we hebben de tijd. Ontpillen duurt gemiddeld ook 6 maanden zeggen ze, (weet niet wie ‘ze’ zijn ) en ik heb echt het idee dat dat zo’n beetje wel voorbij is nu, ook gevoelsmatig.
Maargoed, we zien wel…
Lautje84: 12 september
Priscilla:
Bianca&?:
Heb mijn datum er ook effies bij geplakt!
xxx
Kayleigh: Heb een miskraam gehad met 4,5 week. Gelukkig, zal wel heel erg vinden als het met 4,5 maand zou gebeuren :shock:. Inderdaad onze cyclus loopt een beetje tegelijk, al moet ik nog 3 dagen langer dan jij. Als ik ooit een kleine op de wereld mag zetten , ga ik ook niet meer aan de pil. Kies dan denk voor een spiraaltje, heb ik al eens gehad beviel me toen niet. Echt heel erg veel pijn bij het inzetten en elke maand een paar dagen dat ik verging van de pijn, ne of het spiraaltje door mijn baarmoeder prikte. Kwam volgens de arts, omdat ik nog geen kinderen had gehad, dus mijn baarmoeder was nog niet uitrekt. Beviel me wel, was heel weinig ongi en je hoeft nergens aan te denken, dus als het ooit zover mag zijn ga ik het denk ik nog een keer proberen.
Sterre: Als ik zo las, wanneer je had geklust, had volgens mij wel goed gemikt :mrgreen:, laat ik het zo even noemen. Wie weet, hoop het wel voor je hoor .
Lautje: Zet het lijstje nog een keer neer, zag dat je iemand was vergeten.
Lautje84: 12 September
Priscilla:
Bianca&?:
Ow, Esther, die was ik vergeten…
Avond!
Ik heb een korte cyclus, varieerd van 23 tot 25 dagen en het resultaat zie je aan mijn banner :inlove: Volgens mij was het pas vanaf 22 dagen dat je dan geen eisprong hebt ofzo :think:
Oma op bezoek ken ik wel, wij noemde het altijd “ik ben weer opoe” :mrgreen:
Het houd me verder trouwens niet tegen hoor, met de kwaaltjes, ik zit nu dus ook gewoon een biertje te drinken. Wat dattegaat ben ik helaas té ervaren met zwanger wordt pogingen, dus ik weet dat het echt niks kan zeggen.
Ik heb overigens wel een innestelingbloeding gehad toen ik zwanger was, zo rond dag 20, iets van 2 daagjes. Ben benieuwd of ik het nu weer heb als ik zwanger mag worden.
Sterre: nee hoor jij had het goed gedaan . Denk dat er bij lautje iets niet helemaal goed ging tijdens kopieeren.
Becca: Doe ik ook hoor, gewoon nog lekker genieten na de eisprong, wie weet hoe lang het nog duurt. vroeger lette ze ook niet overal op, dus ben ervan overtuigt dat het niet zo heel erg veel uitmaakt als je dus als je nog niet weet dat je zwanger bent iets drinkt of bijvoorbeeld vis ofzo eet. Nou hoop het wel voor je, dat je zwanger bent .
Weltrusten allemaal
Nog een weekje en dan gaan we gezamelijk aftellen bij de eerste (esther) pff…spannend zeg…ik ga echt duimen hoor
Weltrusten!
Hé Sterre,
ik denk dat mijn NOD ongeveer 19 september is, als ik van een 28 dagen cyclus uit ga. Maarja suprise suprise je weet nooit wanneer je ongi wordt.
Ga nu lekker slapen, slaap lekker iedereen…
Liefs Priscil
Hoihoi,
Hier ook nog even gauw een berichtje van mij voor het slapen gaan…
Vanmorgen weer een ovuatietest gedaan en weer een streepje, maar nog niet donkerder dan de controlestreep… Ga nog maar vrolijk door dus. Zit nu op cd 13. Ik wil ook wel op het NOD-lijstje, maar heb geen idee wanneer ik 'm heb. Ik wacht nog even de ovutesten af en laat het jullie dan weten…
Dames welterusten! Morgen meer…
Liefs, Daantje
Lautje84: 12 September
Priscilla: 19 September
Bianca&?:
Daantje_77:?
Zo, hebben we nu iedereen dan?
Daantje, ik hoop voor je dat ie vandaag positief is!
Hier weinig te melden. Gister moest ik 3x achter elkaar heel nodig plassen, maar dat was vast psygisch
Nou had vanochtend een streepje op de test nog niet net zo donker als de controlle streep, maar hij was best donker vond ik. Mijn eisprong is dus aan het naderen. spannend, ga hard aan de klus.
ik zag bij de 9 maandenmama’s de eerste mei mama voobij komen hopelijk kunnen jullie je er snel bij toevoegen
Dames, ik ben er weer! Drukke week achter de rug gehad.
Ik zal zometeen het lijstje in mijn eerste post updaten.
Ik weet niet of ik mijn eisprong voel. Heb wel meestal ergens rond wanneer hij moet zijn een beetje zeurderig gevoel in mijn buik, maar dan in het midden en niet aan een zijkant.
Ben nu aan het afwachten tot mn NOD… Heb wel enorm veel stemmingswisselingen sinds een paar dagen en mn buik is een beetje opgezet, maar wat de rest ook al zei: je lichaam kan je echt bedriegen.
Ik kende de trouwens de uitdrukking over oma op bezoek ook niet, moest ook even denken wat er nou mee bedoelt werd :lol: .
En nog een vraagje, je hebt verschillende methode om je eisprong te bepalen. Temperaturen, ovulatietesten, slijm kijken.
Zijn er nou ook nog meer?
Oei, spannend zeg Tammy!
Bij mij is het teststreepje al vanaf dinsdag steeds iets donkerder, maar echt nog niet donker genoeg!
Op welke dag van je cyclus zit jij nu?
We gaan gewoon vrolijk verder met klussen en zien het vanzelf… wel spannend!
Liefs, Daantje xxx