Toekomstige mei-mama's ?

Ik zal voor je duimen!

Woeshi, ik hoop het zo ontzettend voor je!! Als je wel zwanger zou zijn, denk ik eigenlijk nog niet dat het daardoor komt hoor, want volgens kan je pas “klachten” krijgen als het is ingenesteld, maar dat weet ik niet zeker :think:

Sterre: wat balen zeg! Maar het zou nog wel kunnen dat het morgen of overmorgen wordt toch? Ik ga duimen in ieder geval!

Woeshi: Hier klinkt het bekent wat de pijn betreft. heb het soms rond de eisprong dan is het van binnen wat gevoeliger en moet mijn vrined ook zachter met me doen zeg maar :wink:

Sterre: Hoop dat de test snel positief is.

Becce: Klopt wel wat je zegt over het innstelen, dan pas maakt je lichaam hcg hormoon aan en krijg je zwangerschapsklachten. Voordat het helemaal ingensteld is ben je volgens mij zo’n 8 tot 10 dagen na de eisprong. Weet het niet helemaal zeker.

Nou dames misschien tot vanavond en anders zien jullie me morgen nog wel even.

hallo allemaal ik ben pas gestop en over twee weken moet het gebeuren maar de kans dat het in 1x lukt is klein dus we zullen zien of ik een mei mama wordt.

wordt me eerste kindje vind het heel spannend allemaal.

gr bianca

Nou vind het leuk dat je mee komt kletsen hier!

Hoop ook voor jou dat het snel raak mag zijn, zal voor je :pray:.

veel klusplezier. spreek je snel weer :-*

je bent een schat mss zijn we wel samen zwanger straks gezellig kleding shoppen voor ons en de baby!!

we wachten maar af he!!

als er nog mensen tips hebben GRAAG ben hier net nieuw en ook het zwanger proberen te worden is nieuw dus alle hulp is welkom!!

thnks alvast gr bi

Zal wel heel leuk zijn :D.

Tot die tijd leven we er gewoon samen naar toe.

Nu ga ik echt stoppen, Alex zou wel denken, lekker gezellig is ze weer :wink:

Morguh!

Ha Bianca, welkom hier! Er zijn zat meiden die het lukt de eerste keer, dus we gaan duimen voor je dat je daar ook bij hoort!

Je eerste kind, spannend hoor!!!

Enne…tips…ehm… nee, heb ik eigenlijk niet :wink:

Hoi allemaal!

Ja, weer een nieuwe erbij… Mijn hubbie en ik hebben een kleine maand geleden de pil in de vuilnisbak gegooid en de foluimzuur in huis gehaald. :lol: Ben vorige week voor het eerst zelf :twisted: :twisted: :twisted: geworden, dus we kunnen er nu echt voor gaan!!!

Nu maar hopen dat het heel snel raak mag zijn!!!

Liefs,

Lautje

Ha Lautje!

Jij ook welkom hier! We gaan met z’n alle duimen! :pray:

Lijkt me een heel erg goed idee!

Kan echt zo uitkijken naar het moment dat ik een positieve test in mijn handen heb! Nu maar hopen dat ik die heel snel heb!

Ben trouwens benieuwd wat er op dat moment door je heen gaat eigenlijk… :think: :think: :think:

Volgens mij ben je op dat moment zo intens gelukkig!!!

:smiley: :lol:

xxx

Hoi meiden,

Mag ik meedoen? :smiley:

Mijn NOD zal zo rond 3 september zijn. Het is voor ons ronde 3, maar we hebben nog niet écht serieus geklust, deze maand gaan we ervoor! Om de dag, als het even lukt. Vriendlief heeft elke vruchtbare periode een smoesje, vorige maand ziek (buikgriep, dat werkt niet hè), nu een pijnlijk heupgewricht. Ik heb hem gewoon verleidt en zelf het ‘werk’ maar gedaan :lol:

Ik zag al wat ‘ranzige praat’ hier over slijm enzo. Ook ik heb gehoord dat bij wat slijm je eisprong eraan komt of bezig is. De ochtend na het klussen is bij mij het slijm ook niet meer te herkennen hoor, ik drup over het algemeen nog lang na :oops: Maar gisterochtend herkende ik het slijm wel echt als ‘vruchtbaar slijm’ dus klussen was verplicht die avond! :mrgreen:

Dan heb ik ook nog wel een klus-vraagje. Als je aan het klussen bent geweest, blijf je dan bewust langer liggen, bang dat ‘het er anders uitloopt’??? En als je rechtop (zittend bijv.) hebt gezeten tijdens het klussen, zal het dan sneller weer teruglopen waardoor minder kans op bevruchting??? Waar je allemaal niet mee bezig kunt zijn tijdens de vruchtbare dagen… :think: :mrgreen:

Nou, euhm, fijne introductie van mij bij de wannabe-meimama’s huh!? :oops: :mrgreen:

Succes allen!

Lautje: ik heb heer hard zitten huilen van blijdschap toen hij positief was! Er kwam een gevoel van ongeloof, blijdschap, maar ook onzekerheid naar boven.

Kayleigh: welkom hier! Ik krijg meteen een raar beeld van je nu :mrgreen: :mrgreen: Ik hoor wel eens verhalen dat lang blijven liggen met je benen omhoog helpt, maar of het waar is? :think: Ik ga erna ook gewoon naar de wc, om alles een beetje schoon te maken enzo. En dat er nog genoeg inblijft, blijk de volgende dag wel… :mrgreen: :angel:

Lautje en kayleigh welkom hier. Gezellig dat jullie mee komen kletsen. Net zoals voor de anderen zal ik :thumbup: dat het bij jullie ook raak mag zijn deze maand.

Kayleigh even over je vraagje, zelf zit ik ook weleens rechtop tijdens het klussen, denk dat het niet heel veel uitmnaakt, als je na het klussen maar even gaat liggen, zodat het even de kans krijgt om naar binnen te zwemmen zeg maar. Ik heb me laten weten dat het niet minder kans op bevruchting geeft.

Lautje, ben hier ook heel nieuwsgierig na het moment dat ik een positieve test in handen heb, heb geen flauw idee hoe ik ga reageren. Hoop dat het natuurlijk niet lang meer op zich laat wachten.

Vraagje, slikt iedereen hier al foliozuur?? Ik al wel hoor (al vergeet ik het nog weleens :doh: ), maar was benieuwd of iedereen dat al doet.

Heb vanmiddag vergadering en daarna moet ik werken, dus weet niet of ik me hier vandaag nog meld. Fijne dag dus alvast :-*

Wat is het hier toch verslavend zeg! Kan hier wel de hele dag doorbrengen!

Ik slik speciale vitaminen/mineralen van de Etos, speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden. Daar zit echt van alles in, ook het foliumzuur.

Ik moet zeggen dat ik ze tot nu toe elke dag heb geslikt… ( En ik ben toch behoorlijk vergeetachtig!!! :lol: )

x

Ha Dames,

Leuk al die nieuwe meiden. Welkom Kayleigh, lautje en Bianca.

Tammy, ik slik al sinds april, toen ben ik gestopt met de pil, foliumzuur trouw elke dag.

Kayleigh, voorheen ging ik na het klussen gelijknaar de wc, maar nu blijf ik even liggen.

Ik kan ook niet wachten totdat ik een duidelijk positiever test in mijn handen heb. Ik heb afgelopen maand een plus gehad met een dun streepje, daarna geen positieve test meer en 6 dagen te laat ong geworden. Mijn ong duurde ook maar twee of drie dagen , misschien wel een vroege kleine miskraam. Ik weet het niet maar vreemd was het wel. En die onzekerheid werd er gek van. Maar dat gevoel toen iki die plus zag nou ik kon niks meer, ik wilde alles tegelijk doen durfde ook niet te hopen maar mijn eerste gedachte was naar de winkel een nieuwe test halen. Mijn vriend was even in schock maar daarna veranderde zijn gezicht en was hij zo tros als een pauw. Maar helaas het waws dus niks dus deze maand maar weer afwachten.

groetjes Leonie

Gezellig hier!!

lekker kletsen ik zal wel gek zijn ik slaap slecht droom over kids het gaat me hoofd maar niet uit!! hebben jullie dat ook?? ben dinsdag gestopt met de pil bijna een week geleden en werd die vrijdag ongi en was er zondag al weer van af nou die eisprong zal wel heb geen idee wanneer ik die moet verwachten dus we hebben besloten om ook om de dag te klussen.

Gister gedaan vandaag dagje vrij hihi.

Zegt me vriend gister moet je niet uitlekken op toilet ik zeg nou dat gaat met zoveel km naar boven er komt heus wel genoeg in nu alleen hopen dat ze hard kunnen zwemmen onze kids haha!!

dag meisjes!!

Niet uitlekken Bianca, even met je benen omhoog hoor ik net :lol:

Volgens mij ben je de eerste tijd dat je hebt ‘besloten’ te gaan klussen het meest vol ervan. Daarna wordt het iets minder, maar de hoop blijft natuurlijk wel groot.

Ik vind het wel spannend iig. Vorige keer waren we net 1 maand aan het klussen, waren we niet intensief bezig geweest, dus ging ik op de NOD-dag eens voor de gein een test doen. Dat bleek een plus en dat was écht een verassing! Dus dit is wel heel anders, ook weleens leuk. Niet dat het een jaar moet duren natuurlijk! :roll:

Ik slik ook al foliumzuur vanaf het moment dat mijn spiraaltje eruit ging, dus ik heb volgens mij genoeg opgebouwd nu. Ik slik lekker door, heb zo’n grote pot gehaald, dus ik kan nog wel even vooruit :smiley: Was geloof ik van de AH, erg handig die pot, beter dan die doordrukstrips.

Vorig zwangerschap heb ik Gravitamon gebruikt, voor zwangere en zogende vrouwen en dat beviel goed. Dat kan ook geloof ik nu al, zit geloof ik ook genoeg foliumzuur in. Maar voorlopig doe ik het hier wel even mee.

Hé ik hoop het zo! En voor jullie ook allemaal! Zet em op.

een domme vraag misschien maar wat is nod ?? ongesteld of eisprong heb geen idee. :? :?

en waarom moet je foliumzuur slikken? waar is dat goed voor?? :think:

nou ik hoop dat het bij mij ook de eerste keer raak is bij me tante waren alle 3 de kids binnen 1 maand gemaakt haha.

kijken of hij superzaad heeft.

gr

Bianca: Het is echt heel belangrijk om foliozuur te slikken als je zwanger wilt raken. Het is een B vitamine en die helpt onder andere het openruggetje te verkomen en nog wat dingen weet het even niet precies meer, maar het is wel heel belangrijk. Moet je even bij google foliomzuur intoetsen, dan kun je er wel wat over lezen. Bij de etos verkopen ze potjes voor als je zwanger wil worden, daar zit alles in wat je nodig hebt. ga er maar gauw mee beginnen, als ik jou was. Wil je niet ongerust maken hoor, maar het is wel nelangrijk dat je er zo en zo nu mee gaat beginnen. :-*