Bec: 1 september
Woeshi (Mirjam): 2 september
Sterre: Ongeveer 5 september
@Woeshi wrote:
Zullen we dan gewoon allebei ook de webcam meeslepen??? :lol:
whoahahahaha! de buren kunnen me horen lachen :mrgreen: :mrgreen:
Foliumzuur vergeet ik bijna nooit, hij hoort helemaal bij mijn ochtend ritueel: thee inschenken, zoetje erin, foliumzuur (potje staat naast de zoetjes) op m’n ontbijtbordje, enz. enz
Ik neem hem dan in met m’n laatste slokje thee, omdat het dan al lekker afgekoeld is 8)
Hahaha wij hebben wel een stopcontact in de badkamer, maar dat gaat natuurlijk te ver :mrgreen:
Het zou trouwens wel een boel kijkers trekken denk ik, ‘live testen’ en dat compleet met blije (uitgaande van een positieve test!) reactie.
Wat goed Sterre! Ik moet het echt bij het ochtendritueel inbrengen. Meestal denk ik er in de loop van de dag wel aan, of als ik uit het werk kom, maar het handigste is wel om het gewoon in de ochtend te doen.
Heel mag, want het potje staat gewoon op het aanrecht in het zicht.
Haha ja live uitzenden via het internet .
Ik probeer hem altijd bij het avondeten te nemen, en hij staat gewoon echt NAAST mn bord, en toch vergeet ik hem dan :? . Maar denk er bijna altijd voor het slapen aan, en anders altijd als ik al in bed lig en dan ga ik er weer uit :roll: .
En nu ga ik een filmpie kijken, en daarna slapen (nouja, slapen… :lol: ).
Fijne avond!
@Sterre74 wrote:
Hahaha wij hebben wel een stopcontact in de badkamer, maar dat gaat natuurlijk te ver :mrgreen:
Het zou trouwens wel een boel kijkers trekken denk ik, ‘live testen’ en dat compleet met blije (uitgaande van een positieve test!) reactie.
Ik zou er wel een betaalde 18+ site van maken dan, verdien je meteen je testen terug :mrgreen:
Slaap lekker woeshi en klusze
Succes woeshi, ben benieuwd naar je slijm morgen :silenced: :oops: :mrgreen:
@Sterre74 wrote:
Succes woeshi, ben benieuwd naar je slijm morgen :silenced: :oops: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: Je kan me wegdragen hier :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :mrgreen:
Jullie zijn lekker bezig geweest hier :lol:.
Heb wel moeten lachen o het slijm verhaal.
Om even op de vraag te reageren of je je eisprong hebt gehad als je dradigslijm hebt. Als je dradigslijm hebt, betekent dit dat de eisprong in aantocht is, bij de één komt die dan twee dagen later, bij de ander drie, maar kan ook meer zijn. Het dradigslijm zorgt ervoor dat de spermacellen beter en sneller hun doel kunnen bereiken, zeg maar. Het is dus eigenlijk het beste om zo en zo te klussen op de dag dat je dradigslijm hebt, hier ius het dradigeslijm meestal een dag of 2. Dat scheelt ook weer bij iedereen, sommige hebben er drie dagen last van. Duidelijke uitleg??
Sterre: Ik heb dat ook, als ik s’morgens opsta en we hebben de avond ervoor geklust dat het op dradigslijm lijkt. Zie vaak dus pas s’middags of ik dradigslijm heb of we hebben de vorige avond niet geklust.
Moet zeggen ben er op het moment niet super mee bezig. we klussen ook niet echt om de dag, maar gewoon wanneer we zin hebben. Eerst deden we dit wel, maar dan ging ik echt rekenen, zo van ow vandaag is het weer zover. Dit voelde niet ontspannen. Klinkt denk wel bij meer bekent in de oren??
Klinkt heel bekend Tammy! En je slijm verhaal is meer dan duidelijk! En wat betreft het slijm na het klussen…ben blij dat ik niet de enige ben met die afwijking :mrgreen:
Dames, ik duik er in!
Truste!
Tammy: 6 september
Jeetje jullie gaan echt snel! Heb mijn berichtje nog niet af of alweer een melding van een berichtje
Weltrusten en voor de dames die nog van plan zijn te klussen. Veel klusplezier.
Bij mij is het eisprong slijm vaak maar een paar uurtjes, tenminste, dat ik het echt merk. Ik check het verder niet moet ik zeggen. Maar, ik zal d’r toch de komende week weer eens extra op letten.
Ja Tammy, het tempo zat er goed in vanavond, heerlijk vind ik dat!
Wel ga ik nu ook m’n bed opzoeken, het ruikt hier vreemd opeens :think:
Dat is nou typisch een van de klachtjes die ik rond en na de vruchtbare periode heb. Of beter gezegd, de tweede helft van mijn cyclus.
Luchtjes al van verre ruiken…of vanmiddag, toen fietste ik naar de winkel en ik rook iets dat me deed denken aan gevuld speculaas en toen had ik daar toch een trek in opeens! Maar ik geloof niet dat ze dat al hebben :eh: In de winkel was ik het gelukkig alweer vergeten.
Maar, zo ongeveer vanaf onze NOD’s gaan ze weer pepernoten verkopen! :shock:
Weltrusten! :-*
Hey DAMES,
Wat zijn jullie druk aan de klets geweest vanavond, gezellig hoor!
De volgende keer doe ik ook wel mee, goed?
Morgen een langer berichtje, duik zo mijn bedje in…
Over mijn NOD… als ik weet wanneer die ongeveer is, weten jullie het ook!
( eind volgende week maar eens een keertje beginnen met tempen en ovu-testen om te zien hoe mijn lichaam op de clomid reageert…)
Allemaal een heel fijn weekend!
Groetjes, Daantje xxx
Wat ik nou weer mee maak. Ga ik bij de nachtdienst pijlen hoe de nacht is geweest, vraagt ze als ik weg willen lopen 'ben jij zwanger'?? :shock:. Ben ik nou dikker geworden of zouden ze iets aan me zien. Vorige week op een verjaardag vroeg iemand die ik dus helemaal niet ken, misschien 1 keer eerder gezien, dat ook al. Volgens deze twee dames heb ik een zwangerschapsbuikje, dat wist ik wel, maar heb ik altijd al gehad, dat is ook gewoon mijn postuur. Waarom valt het ze nu pas op :think:?? Mijn nicht die weet dat ik bezig ben, zei vorige week ook al dat ik stralende ogen had, dat ze dacht dat ik of al zwanger was of dat het niet lang meer ging duren. Ook op msn een vriendin vroeg een vriendin pas ook al of ik misschien zwanger was, omdat ik zei dat het heel erg goed met me ging. Heb haar ooit jaar of 1.5 geleden wel verteld dat Alex en ik ooit in de toekomst wel kindertjes zouden willen, gesprek kwam er toen gewoon op, maar heb haar nooit verteld wanneer, wel toevallig dat ze er over begint, terwijl ze niet weet dat we bezig zijn. Zijn het misschien zo zijn?? Ow, laten we het hopen dan dat het deze maand raak is :pray:
Even gekopieerd bij de aprilstoppers, maar wilde het hier ook even kwijt. Raar toch??
Hoi allemaal.
Mag ik ook weel meedoen?
Mijn NOD is deze keer 31 augustus als het goed is.
Hebben we al een lijstje?
Liefs Esther :**:
Goeiemorgen Essie, gezellig!
We hadden een provisorisch (hmm volgens mij schrijf je dat ander :think: ) lijstje, dat een ieder kan kopieeren en aanvullen, wie weet kan de topic-openster het in haar eerste berichtje aanpassen, of heeft ze dat al gedaan?
Tammy: 6 september
Esther, dan is jouw nod als eerste, spannend, het schiet al op, augustus is al over de helft
Hee Tammy, wat appart dat mensen opeens iets aan je zien! En dat terwijl je net wat afgevallen bent toch?
Wij gaan vanavond uit eten met vrienden die ook weten dat we er mee bezig zijn, maar ze weet ook dat we het er al heel lang over hebben, en ze heeft dus al 2x babykleertjes voor me meegenomen! Ik heb ze uiteraard bekeken en toen op zolder gezet, om mezelf niet al te lekker te maken.
Hebben jullie dat ook, dat jullie in de winkels de baby-afdelingen mijden? Zeker tijdens de spannende dagen heeft het in de c&a ofzo toch een soort aantrekkingskracht :shifty: