Toekomstige mei-mama's ?

@Woeshi wrote:

Wel apart dat ik dat 's ochtends na het klussen met mn slijm niet heb (of niet opgemerkt) :think: . Morgenochtend maar even beter kijken :lol: (nouja, voelen ;))

hihi, aangezien we toch ranzig aan het doen zijn:

ik hoef geen moeite te doen om “het” te zien…je komt er gewoon niet omheen :sick:

Veel plezier vanavond :angel:

Hahahahaha, heerlijk dit!

Ik vertel niet aan mijn ‘klus-partner’ (tevens geliefde vriend waar ik gewoon mee samen woon) dat ik met jullie over mijn slijm praat en over de klus-frequentie, vind ie volgens mij helemaal niet leuk!

Dat is zo leuk aan dit forum, je kan hier echt alles zeggen. Ik hoef thuis niet over slijm te gaan beginnen… :wink:

Becca wrote:
[
ik hoef geen moeite te doen om "het" te zien..je komt er gewoon niet omheen :sick:

Hahahaha
klopt, hier precies hetzelfde, incl. braaf blijven liggen savonds en daarna plassen :wink: :mrgreen:

@Sterre74 wrote:

@Becca wrote:
[

ik hoef geen moeite te doen om “het” te zien…je komt er gewoon niet omheen :sick:

Hahahaha

klopt, hier precies hetzelfde, incl. braaf blijven liggen savonds en daarna plassen :wink: :mrgreen:

Klopt helemaal :mrgreen: Alsof er liters ingeschoten is :mrgreen:

@Becca wrote:

@Sterre74 wrote:
@Becca wrote:
[

Hahahaha

Klopt helemaal :mrgreen: Alsof er liters ingeschoten is :mrgreen:

Morgen dan maar eerst mn lenzen in doen en dan het goedje onderzoeken :angel:

Mijn vriend wou trouwens weten wat ik allemaal aan het doen ben, omdat ik net heel hard lachte :stuck_out_tongue: .

@Woeshi wrote:

Mijn vriend wou trouwens weten wat ik allemaal aan het doen ben, omdat ik net heel hard lachte :stuck_out_tongue: .

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hahahaha en hij vraagt wat een mei-mama is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Woeshi wrote:

Hahahaha en hij vraagt wat een mei-mama is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: Met een beetje mazzel komt hij daar over een maand of 9 vanzelf wel achter 8)

@Becca wrote:

:mrgreen: :mrgreen: Met een beetje mazzel komt hij daar over een maand of 9 vanzelf wel achter 8)

Ik hoop het :lol: . Allebei mijn oma’s waren trouwens ook mei-mama’s :smiley: .

He wat gezellig hier vanavond, niets zo ontspannend als lachen :lol:

Inderdaad!

Wie heeft als eerste zijn nod? Kunnen we elkaar misschien afleiden…

Bec: 1 september

Iedereen effe qouten en aanvullen, hebben we een mooi lijstje!

Bec: 1 september

Woeshi (Mirjam): 2 september

Sjips, moet mn foliumpil nog nemen, vergeet dat ding altijd bijna :? .

@Woeshi wrote:

Sjips, moet mn foliumpil nog nemen, vergeet dat ding altijd bijna :? .

ja, hier ook altijd!! Zo irritant!

Jou NOD is eerder dan de mijne, hoef je één dagje korter in spanning te zitten :wink: . (tenminste, ik ga testen als ik 1 dag overtijd ben :stuck_out_tongue: )

Ik ben uitgegaan van een cyclus van 25 dagen, zo was het de laatste paar keer steeds, maar mijn langste cyclus was zowaar 28 dagen, dus ik denk dat ik pas dinsdag 4 september mag testen van mezelf…

al betwijfel ik of ik het tot zo lang zou redden… Maar tot nu toe haalde ik de 28 dagen dus niet…

Mijn langste cyclus was 32 dagen, meestal 31 dagen (daaarom 2 sept. NOD) dus dan zou ik eigenlijk ook tot 4 september moeten wachten…

Maar jij hebt wel een korte cyclus dan (nouja, beetje kort)!

Als we beide niet ongi worden dan gaan we dus op dezelfde dag testen :mrgreen: .

Mijn cyclus is wel redelijk kort ja, heb er zelf al eens 23 dagen opzitten. Het nadeel is wel dat je dus vaker teleurgesteld wordt als je niet zwanger bent, maar het voordeel is weer dat je minder lang hoeft te wachten.

Laten we gaan duimen dat we 4 september allebei een positieve test hebben :pray: :pray:

Lijkt me erg gezellig, samen testen…ik zie me al gaan: sleep mijn beeldbuis mee naar de badkamer, toetsenbord erbij en testen maar :mrgreen:

Ja daar ga ik ook hard voor duimen :pray: .

Zullen we dan gewoon allebei ook de webcam meeslepen??? :lol: