Wel apart dat ik dat 's ochtends na het klussen met mn slijm niet heb (of niet opgemerkt) :think: . Morgenochtend maar even beter kijken :lol: (nouja, voelen ;))
hihi, aangezien we toch ranzig aan het doen zijn:
ik hoef geen moeite te doen om “het” te zien…je komt er gewoon niet omheen :sick:
Ik vertel niet aan mijn ‘klus-partner’ (tevens geliefde vriend waar ik gewoon mee samen woon) dat ik met jullie over mijn slijm praat en over de klus-frequentie, vind ie volgens mij helemaal niet leuk!
Ik ben uitgegaan van een cyclus van 25 dagen, zo was het de laatste paar keer steeds, maar mijn langste cyclus was zowaar 28 dagen, dus ik denk dat ik pas dinsdag 4 september mag testen van mezelf…
al betwijfel ik of ik het tot zo lang zou redden… Maar tot nu toe haalde ik de 28 dagen dus niet…
Mijn cyclus is wel redelijk kort ja, heb er zelf al eens 23 dagen opzitten. Het nadeel is wel dat je dus vaker teleurgesteld wordt als je niet zwanger bent, maar het voordeel is weer dat je minder lang hoeft te wachten.
Laten we gaan duimen dat we 4 september allebei een positieve test hebben
Lijkt me erg gezellig, samen testen…ik zie me al gaan: sleep mijn beeldbuis mee naar de badkamer, toetsenbord erbij en testen maar :mrgreen: