lautje :hug: :hug: toch weer een teleurstelling hoe groot of klein ook hij is er wel.
hoeveelste ronde was dit??
tammy ja heb hem al een paar keer veranderd had hem op zaterdag gezet omdat ik dan ga testen als ik nog niet ongi ben maar me NOD is vandaag!!
dus we wachten af en ja had vannacht een test gedaan en die was natuurlijk nega!! ik wist het wel maar toch deed ik het dom he!!
Ach ja, alles wat je nu voelt ois nieuwe he’. Het lijkt er dan zo op of je zwanger bent, dat had ik eerste ronde ook. Heel iritant vond ik het. Moet zeggen, dat je wel na mate de maanden verstrekken je je lichaam steeds beter leert kennen.
becca jij had het nod lijstje ook zag ik ergens in de topic
wil jij hem aanpassen??
Ha dames,
Ik was vandaag naar de huisarts gegaan omdat ik zo een zwaar gevoel in mijn baarmoeder heb. De huisarts gaf aan dat het ws komt omdat mijn baarmoeder gaat groeien. Kreeg ik van de huisarts een folder mee en een formulier van moeders voor moeders. Nou dat maakt het wel echt hopor.
Zit samen met mijn vriend nog in de ontkenning.
Heb vanmorgen niet met ochtendurine getest dat zal ik vrijdag of zaterdag wel doen.Ik pas mijn banner pas zondag aan mocht het dan nog zo zijn.
Gek is dat eigenlijk, heb je deze maand een discussie met manlief over dat hij twijfelt. Leg ik mij er bij neer en laat ik het los gebeurd het spontaan. En dat terwijl we maar vier keer sex de afgelopen maand hebben gehad.
Lautje :hug: , wel fijn dat je in ieder geval zekerheid hebt.
Dames ik duim voor iedereen de komende ronde
groetjes Leonie
Wauw gaaf Leonie. Dat klinkt al echt echt.
Jammer Lautje. Maar zoals ik t altijd zie: de eerste dag van een ronde vol nieuwe kansen. Ik hoop dat deze nieuwe cyclus je voorlopig laatste cyclus is.
Leonie :dance:
Nou Leonie, ik geloof dat we je toch wel mogen gaan feliciteren!
Hoe is het nu met je vriend en z’n twijfels?
@bianca&? wrote:
lautje :hug: :hug: toch weer een teleurstelling hoe groot of klein ook hij is er wel.
hoeveelste ronde was dit??
Ik mag eigenlijk niet klagen, want dit was pas de eerste ronde.... :oops:
x
Als iemand het lijstje aan past wil ik hem best plaatsen in de eerste post.
lautje: al is het de eerste ronde, het is toch balen :hug: .
Leonie, ik duim voor je dat je snel een duidelijkere positieve test hebt
Nou idd de eerste ronde is nog de grootste tegenvaller, vond ik tenminste.
Ik vind ronde 17 nog net zo’n grote tegenvaller als nr 1…
Leonie, waarom twijfelde je vriend eigenlijk?
Becca, dat kan ik me goed voorstellen :hug:
woeshi
ik wil het lijstje best aan passen had het al geprobeerd maar het lukt me niet!!
Zijn jullie bekend met osteopathie?
Ik loop er nu n tijdje bij.
die osteopaat kan ook testen of je zwanger bent. Wanneer je zwanger bent, is het namelijk een zwak op je systeem en dat test hij. (vraag me niet hoe, want ik kan t niet uitleggen)
Maargoed, hijheeft gisteren getest en kan niks ontdekken. Dat betekent dat we nog n maand aan de slag moeten. Bah.
Ben zo teleurgesteld.
Ik ben tenminste 3 x zwanger geweest en dat ging allemaal zo vlug. Ik had nooit verwacht dat we nu “zolang” bezig zouden zijn.
Ik had zelfs een hele filosofie over deze maand. Misschien kom ik daar nog es op terug. Maargoed, het is niet gelukt en ik word pas over n week ongesteld.
Ik wilde dat we elke week een eisprong hadden… Danhoefden we niet zolang te wachten om te zien of je zwanger bent of niet. Ondankbaar he?!
Ik zou ook beter moeten weten dan te denken dat ik een wonder zou kunnen afdwingen.
Als ik danniet zwanger ben,hoop ik dat jullie dat wel allemaal zijn. Succes hoor.
Goedemorgen!
Leonie, :: gefeliciteerd ::
Ben weer helemaal vol goede moed! Gisteren even gebaald, maar mijn hubbie was zo lief dat ik de teleurstelling helemaal vergeten ben!
Hij zei gisteren:
Lieverd, het geeft toch niet, we zijn net begonnen… Onze kleine … ( meisjesnaam ) of … ( jongensnaam ) doet momenteel een spoedcursus wedstrijdzwemmen, zodat als hij/zij er meteen voor kan gaan na de cursus! :inlove:
Hij/Zij was er dus gewoon nog niet klaar voor!
Wat een schat heb ik toch… :oops: :inlove:
x
Hallo allemaal,
De afgelopen dagen heb ik met plezier met jullie meegelezen. Mijn NOD was maandag en ik ging ervan uit dat ik wel ongesteld zou worden, maar tot op heden nog niets. Zaterdag gaan we pas testen, omdat de HCG concentratie nu misschien nog te laag is.
Misschien word ik een mei mama.Dat zou wel erg leuk zijn om dan met jullie mee te kunnen praten. Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik ook wat berichtjes post. In ieder geval wens ik iedereen succes met zwanger worden of zwanger zijn!
:vlinder:
Ja jeetje dat mag je zeggen.
Ik vertelde gisteren aan mijn man dat ik n potje heb gejankt. (niet normaal meer) Hij snapt t echt niet.
Het kind komt wanneer het komt.
Maar voor mij is het zoveel meer, dan voor hem. Tja, hij heeft een constante hormoonlevel. De mijne (net als alle andere vrouwen) fluctueert onwijs. En als je zwanger wiltworden, dan moet je daar lichamelijk en geestelijk op ingesteld worden en daar werken dan ook alvast weer hormonen aan. Dus een continue fabriek van allerlei hormonen die af en aan door elkaar gegooid worden.
Voorheen had ik nooit last van PMS, sinds een jaar wel. Toen wilde ik al zwanger worden, maar mijn man niet.
Nu heb ik weer n potje staan janken. Echt ik word onwel van mezelf. Volgende week pas mn NOD. Hopelijk niet de nieuwe trent: PMS een week voor NOD.
Ik wil potverdikkie gewoon zwanger zijn.
Pas sinds gisteren weet ik hóe graag ik wil. Ik weet dat ik geen wonder kan afdwingen, maar het afwachten is soms zo moeilijk.
En mijn man snapt er helemaal niks van.
Zo ff lekker uit mn bol gegaan.
ps normaal ben ik niet zo … Zoals ik nu overkom, hoor. :oops:
Ik val best mee.
@minni wrote:
Ja jeetje dat mag je zeggen.
Ik vertelde gisteren aan mijn man dat ik n potje heb gejankt. (niet normaal meer) Hij snapt t echt niet.
Het kind komt wanneer het komt.
Maar voor mij is het zoveel meer, dan voor hem. Tja, hij heeft een constante hormoonlevel. De mijne (net als alle andere vrouwen) fluctueert onwijs. En als je zwanger wiltworden, dan moet je daar lichamelijk en geestelijk op ingesteld worden en daar werken dan ook alvast weer hormonen aan. Dus een continue fabriek van allerlei hormonen die af en aan door elkaar gegooid worden.
Voorheen had ik nooit last van PMS, sinds een jaar wel. Toen wilde ik al zwanger worden, maar mijn man niet.
Nu heb ik weer n potje staan janken. Echt ik word onwel van mezelf. Volgende week pas mn NOD. Hopelijk niet de nieuwe trent: PMS een week voor NOD.
Ik wil potverdikkie gewoon zwanger zijn.
Pas sinds gisteren weet ik hóe graag ik wil. Ik weet dat ik geen wonder kan afdwingen, maar het afwachten is soms zo moeilijk.
En mijn man snapt er helemaal niks van.
Zo ff lekker uit mn bol gegaan.
ps normaal ben ik niet zo … Zoals ik nu overkom, hoor. :oops:
Ik val best mee.
Wil je die van mij even lenen? :hug:
Geloof me, af en toe mag die van mij ook achter het behang hoor!
xxx
Lenen? Nog niet direct, maar ik houd je aanbod in mn achterhoofd.
Mocht de mijne mij echt niet meer zwanger kunnen maken en jij bent t dan wel, dan kom ik er wel op terug. :mrgreen:
@minni wrote:
Lenen? Nog niet direct, maar ik houd je aanbod in mn achterhoofd.
Mocht de mijne mij echt niet meer zwanger kunnen maken en jij bent t dan wel, dan kom ik er wel op terug. :mrgreen:
:lol: HAHAHAHAHA :lol:
Is goed hoor, laat maar weten!
Die van mij is ervan overtuigd dat hij superzwemmers produceert, dus als hij nou gelijk blijkt te hebben, leen ik hem gerust uit!!!
x